$$News and Reports$$

13 יול' 2018

​​​​ סטודנטים המסיימים את התואר באוניברסיטת בן-גוריון באילת הם בוגרי אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, ולכן קיבלו בעבר את התואר הנכסף בטקס בוגרים שהתקיים מידי שנה בקמפוס הראשי של אוניברסיטת האם – הקמפוס ע"ש משפחת מרקוס, בבאר-שבע. השנה הנהגנו חידוש – בתקווה שיהפוך למסורת.

השנה הוחלט לאפשר לבוגרי התואר הראשון והשני שסיימו לימודיהם בעיר לקבל את התעודה באילת, בטקס מרשים לא פחות – ומרגש אף יותר – בקמפוס האילתי של האוניברסיטה, בנוכחות בני משפחתם הנרגשים. את הטקס כיבדו בנוכחותם רקטור אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, פרופ' צבי הכהן וראש עיריית אילת, מר מאיר יצחק הלוי.

המנהל האקדמי של אוניברסיטת בן-גוריון באילת, פרופ' יניב פוריה, ברך את הבוגרים ביום חגם: "השאיפה שלנו היא כי טקס זה יהפוך למסורת. כי לאילת מגיע טקס בוגרים. כל מי שגר בעיר יודע מה חשיבותה של האוניברסיטה לעיר. וכל הבוגרים האילתיים שלנו יודעים מה חשיבותו של הטקס. זה יום חג לבוגרים. כל אנשי הקמפוס מתרגשים איתכם וגאים בכם"

עבור רקטור האוניברסיטה, פרופ' צבי הכהן, היה זה האירוע שחותם את כהונתו בתפקיד. פרופ' הכהן בחר בנאומו להתייחס למקומה של האוניברסיטה באילת ולעתידה: "הקמפוס הזה חשוב. ואני מאמין שבעתיד האוניברסיטה באילת תהיה עוד יותר משמעותית, וחזקה בכל האזור. בתקווה שייפתחו הגבולות עם סעודיה, ירדן ומצרים ויתקיים באוניברסיטה שיתוף פעולה בין המדינות השכנות".

טלי אלון, בוגרת התואר השני בניהול ויישוב סכסוכים, ברכה בשם הבוגרים. טלי, שהתחילה את לימודיה לתואר ראשון באוניברסיטת בן-גוריון באילת בגיל מבוגר יחסית – שלושים ושש, סיימה בהצטיינות, המשיכה לתואר שני כאן וסיימה לכתוב תיזה, התייחסה בברכתה לחוויית הלימודים באוניברסיטה:  

"זה מקום מאפשר, לצמוח ולגדול ולקבל את המקסימום,  היחס האישי והאדיב של המרצים, הספרניות שעוזרות בכל, רכזות הסטודנטים הנהדרות אחת אחת, החברותא שנוצרת כתוצאה מכיתות קטנות, התחושה הנעימה שמתלווה להשתייכות למקום הזה, המרצים המעולים כל אחד ואחת , להם זכינו אני וכל החברים".

בסיום הטקס, כמיטב המסורת, הצטלמו הבוגרים הנרגשים עם התעודה ביד כשהם עטויי גלימה וחבושי כובע אקדמי. 

 

טקס בוגרים.jpg