$$News and Reports$$

23 אפר' 2018

​​

עיריית אילת העניקה לאחרונה את 'זרקור למצטיין', אות הצטיינות לבני העיר שבלטו במקום עבודתם וייצגו את העיר בכבוד בארץ ובחו"ל. בין מקבלי 'זרקור למצטיין' השנה: בלי (בלדה) בן אבו, מתאמת המנהל באוניברסיטת בן-גוריון באילת. "אני לא רואה את אילת בלי האוניברסיטה", היא מסבירה.

קשה לומר שבאי הקמפוס הקבועים – מרצים, סטודנטים ועובדים הופתעו: ידה בכל ויד כל בה, בלי מצטיינת בעשיית תפקידה, והרבה מעבר לכך. בין אם בתחום אחריותה או לא, אין אדם שביקש את עזרתה ולא זכה למענה, אין בעיה שצצה אשר בלי לא תרמה לפתרונה, ובדרך כלל גם לאיתורה. כשהיא עוברת במסדרונות הקמפוס עיניה בוחנות את הסביבה בהתמדה, שמא יש מישהו שצריך עזרה, או משהו שצריך לשפר. בלי עובדת בקמפוס מיום הקמתו, מאז גלגולו הקודם כ'מכללת אילת', כששירתה במקביל את הסטודנטים במכללת אילת ובמכללת לוינסקי, שפעלו זו לצד זו בקמפוס. כשהקימה אוניברסיטת בן-גוריון בנגב את הקמפוס האילתי, המשיכה בלי בתפקידה, מטפלת באנרגיה בלתי נדלית במספר גדל והולך של מרצים וסטודנטים, מעניקה שירות מכל הלב, מלווה בחיוך רחב.

בפנייתה לאיתור מועמדים ל'זרקור למצטיין', מבקשת עיריית אילת להמליץ על מועמדים שמאופיינים ב"עשיה מעבר למחויבות במקום העבודה, בעלי יוזמה אישית או צוותית תוך התמדה ויצירתיות. הצטיינות בעבודה באמצעותה מיוצגת אילת בארץ ומחוצה לה". מכתבי תודה רבים שקיבלה בלי מאורחים מחו"ל, שביקרו בקמפוס במסגרת כנסים בינלאומיים המתארחים בו, ממרצים ומסטודנטים, מעידים שאות ה'זרקור למצטיין' שקיבלה מגיע לה. אוניברסיטת בן-גוריון באילת ידועה ביחס האישי לו זוכים הסטודנטים מסגל המרצים ומהסגל המנהלי כאחד. שירות הוא הצד החזק שלנו. מבחינה זו, בלי היא המצטיינת שבמצטיינים. כולנו גאים בך, בלי. מי שאינו מבאי הקמפוס ורוצה לקבל השראה מוזמן לצפות בסרטון על פועלה (ראה מטה).​​