שם |
נושא |
מנחה |
שנת סיום |
תואר |
רועי אדלשטיין |
השפעה של שיתוף פעולה מאולץ על רגשות בעת קונפליקט |
ד"ר יגאל רוזן
פרופ' שפרה שגיא |
2011 |
MA |
הגר בקון מזור |
’פולין היא לא מה שחשבת’: מהגרי-עבודה יהודים-ישראלים בפולין הנוכחית |
ד"ר הללי פינסון |
2011 |
MA |
נטע ישראלוביץ |
עמדות של סטודנטים כלפי נרטיבים היסטוריים ישראלים ופלסטינים |
ד"ר שושנה שטיינברג
פרופ' שפרה שגיא |
2011 |
MA |
מרב מירון גורן |
השפעת פעילות חינוכית של "פורום משפחות שכולות ישראלי-פלסטיני למען שלום, פיוס וסובלנות" על עמדות בני נוער יהודים ביחס לשאלת פתרון הקונפליקט הישראלי-פלסטיני ובנוגע ליחסי יהודים ערבים |
ד"ר ארנה בראון-לבינסון |
2011 |
MA |
שירלי נגר כהן |
על גישור בענייני משפחה ועל הגנה על זכויות הילד בעת פירוד בין הוריו |
ד"ר יאיר רונן
ד"ר אורנה בראון-לבינסון |
2011 |
MA |
גילאת גלזר-פיינגרש |
בחינת הקשר שבין התקשרות לקבוצות הפנים, חרדה קולקטיבית ותפיסת קורבנות קולקטיבית לבין תפיסת תפקיד התקשורת הישראלית בזמן מלחמה ושגרה |
ד"ר יגאל רוזן |
2012 |
MA |
דנה דולנדר |
קונפליקט בעידן של התנגשות ציביליזציות, בין "העולם המערבי" לבין "האסלאם הפונדמנטליסטי" : המקרה של המהגרים ממוצא מוסלמי-פקיסטני בבריטניה |
ד"ר קובי מיכאל |
2012 |
MA |
אפרת ילין |
תחושת קהילתיות ורמת אמונה דתית כמסבירות תחושת קוהרנטיות בקרב בני נוער ישראלים : השוואה בין נוער דתי לנוער חילוני |
ד"ר ארנה בראון-לבינסון |
2012 |
MA |
בועז כיתאין |
השפעת פעילות חינוכית של "פורום המשפחות השכולות הישראלי-פלסטיני למען שלום, פיוס וסובלנות" על התייחסות של תלמידי תיכון יהודים לנרטיבים של הישראלים ושל הפלסטינים אודות הסכסוך ביניהם |
ד"ר ארנה בראון-לבינסון |
2012 |
MA |
נירית פורטוגז |
האם מסוגלות פוליטית, אמון פוליטי ומעורבות חברתית קשורים לפעילות במחאה חברתית? : בני נוער ישראלים במחאת קיץ 2011 |
ד"ר ארנה בראון-לבינסון |
2012 |
MA |
טל צמרת |
מודעות רפלקטיבית מטה-קוגניטיבית ואמפטיה : בין האישי לקבוצתי במציאות של קונפליקט |
ד"ר יגאל רוזן |
2012 |
MA |
אילנה קוורטין |
הכרזת מלחמה כאמצעי לטרנספורמציה של סכסוך א-סימטרי: המקרה הישראלי במבחן הסכסוך עם החמאס בעזה |
ד"ר קובי מיכאל |
2012 |
MA |
אביגדור שיפרא |
מדיניות ההתערבות החיובית האמריקנית "Engagement" כמנגנון ליישוב סכסוכים והסדרת המערכת הבינלאומית |
ד"ר קובי מיכאל |
2012 |
MA |
עידית גליקו |
אסטרטגיות התמודדות ותגובות רגשיות בקרב בני נוער דתיים וחילוניים שנה לאחר השריפה בכרמל |
ד"ר ארנה בראון-לבינסון |
2013 |
השלמת תיזה |
ערף אבו גוידר |
האינטראקציה המקוונת של בני נוער בדואים עם בני נוער יהודים |
פרופ' שפרה שגיא |
2013 |
השלמת תיזה |
רונה גניאל
(קמפוס אילת) |
כיצד מובילים שינוי סביבתי – חברתי בקהילה עירונית? : מבוסס על מקרה בוחן: מיזם ’הכיפה האקולוגית’ לחינוך סביבתי, חברתי באילת ; תפיסות עולם, חסמים והצלחות בדרך לקהילה עירונית בת קיימא |
ד"ר ארנה לוינסון-בראון
ד"ר אפרת הוס
ד"ר חנן גינת |
2013 |
MA |
דניס אוקמפה |
הקשר שבין תחושת קוהרנטיות, חוסן קהילתי ותקווה לתגובות לחץ, על רקע הסלמה באלימות הפוליטית על דרום הארץ : הבדלי גילאים |
ד"ר ארנה בראון-לבינסון |
2014 |
MA |
סלימן אלזיאדנה |
פעילות בחינוך הבלתי פורמלי כדרך - להפחתת אלימות יישובית ובית ספרית של בני נוער בחברה הבדווית |
ד"ר ארנה בראון-לבינסון |
2014 |
MA |
חגית אישה |
פעילות בחינוך הבלתי פורמאלי כאמצעי להפחתת האלימות היישובית והבית ספרית
|
ד"ר ארנה בראון-לבינסון |
2014 |
MA |
שרה הלר |
תחושת קוהרנטיות ועמדות של נשים חרדיות הלומדות במסגרת אקדמית |
פרופ' שפרה שגיא |
2014 |
השלמת תזה |
קמאל הבו אדובה |
האם וכיצד מחנכים לסובלנות ולשלום: תפיסות עולם, עמדות, אתגרים ודרכי התמודדות של מחנכים בדואים בישראל |
ד"ר טל ליטבק הירש |
2014 |
MA |
יאיר יאסן
(קמפוס אילת) |
אלימות מתנחלים כלפי כוחות הביטחון |
פרופ' יונתן אנסון
ד"ר טל ליטבק-הירש |
2015 |
MA |
מיכאל שטרנברג |
Nobody Ever Told Us: Action research on an encounter of Israeli students with Palestinian conflict narratives |
ד"ר טל ליטבק-הירש |
2015 |
השלמת תיזה |
שגיא קפלן |
תפיסותיהם של מתבגרים ישראלים ופלסטינים את הנרטיבים ההיסטוריים, הדרכים לפתרון הסכסוך, רגשות ופתיחות לצד ה"אחר" |
ד"ר ארנה בראון-לבינסון |
2015 |
MA |
אדוה מהרבני |
האם וכיצד מחנכים לשלום: תפיסות עולם, עמדות, אתגרים ודרכי התמודדות של מחנכים בישראל |
ד"ר טל ליטבק-הירש |
2015 |
MA |
שרון בן חיים |
תפיסות של נרטיבים קולקטיביים, ערכים וישוב סכסוך: גישות בקרב נוער ישראלי יהודי |
ד"ר ארנה בראון-לבינסון ד"ר טל ליטבק-הירש
|
2015 |
השלמת תיזה |
אינס אבו כלף |
Acculturation stress and adjustmentamong Arab students in Israel: the mediating role of coping resources andcoping strategies
|
ד"ר סארה אבו-כף |
2015 |
MA |
אבו חמאד וופה |
רמות לחץ והתסגלות אקדמית בקרב סטודנטים ערבים-בדואים -בחינת מודלים ישירים וחוצצים של תמיכה חברתית ממשית ומקוונת |
ד"ר סארה אבו כף |
2016 |
MA |
אלעוברה מוחמד |
בחינת הקשר בין מאפייני אישיות (תלותיות וביקורת עצמית), דפוס שימוש בפייסבוק, סגנון ניהול קונפליקטים בין אישיים ומצוקה דיכאונית בקרב מבוגרים-צעירים בחברה הערבית-בדואית |
ד"ר סארה אבו כף |
2016 |
MA |
בן מאיר שקד |
כיצד תופסים בני משפחה מצבי מלחמה וכיצד מתמודדים עמם בראי התאוריה הסלוטוגנית |
ד"ר טל ליטבק הירש |
2016 |
MA |
בר רעות |
תחושת קוהרנטיות, חוסן קהילתי ותגובות רגשיות ללחץ בקרב שבני זוגן השתתפו במבצע צוק איתן כחיילים |
פרופ' ארנה בראון לבינסון |
2016 |
MA |
כהן יעל |
זהות, הבניית זהות ומנגנוני התמודדות בקרב בני דור שני להורים 'חוזרים בתשובה' |
ד"ר טל ליטבק הירש |
2016 |
MA |
כץ דנה |
קולות ונרטיבים של חיילות משוחררות בעקבות השירות הצבאי שלהן - תפיסות גוף ואתגרים |
ד"ר אילת הראל שלו |
2016 |
MA |
נוטקוביץ נעמי |
הקשר בין מאפייני אישיות, דפוסי שימוש ברשת החברתית (פייסבוק), סגנון ניהול קונפליקטים בין-אישיים ומצוקה דיכאונית בקרב צעירים יהודים-ישראלים |
ד"ר סארה אבו כף |
2016 |
MA |
נפתלי יונתן |
תרומת סוגי השיח - דו קיום, עימות, סיפור ופרוייקטים להידברות בין קבוצות |
פרופ' ארנה בראון לבינסון וד"ר טל ליטבק הירש |
2016 |
MA |
קליין מור |
תחושת קוהרנטיות בקרב משפחות של ניצולי שואה במהלך מבצע 'צוק איתן' |
ד"ר טל ליטבק הירש |
2016 |
MA |