שם הסטודנט | שם עבודה בעברית | שם המנחה | שנת הגשה וסיום
|
עוסמאן סמאח
| משאבים המסייעים בהשתלבות בשוק העבודה הישראלי: השוואה בין נשים אקדמאיות ערביות לבין נשים אקדמאיות ערביות-בדואיות | פרופ' סארה אבו כף
| 2023
|
מאנע אימאן
| חוויותיהן של נשים ערביות שחוו הטרדה מינית ברחוב: מקרה בוחן של נשים ערביות מצפון הארץ אשר עובדות בדרום הארץ | פרופ' אילת הראל
| 2023
|
חפץ-הרוש הדס
| ללמד אזרחות ללא אזרחים: דילמות, אתגרים וזהות לאומית תחת תוכנית הלימודים הישראלית במזרח ירושלים | פרופ' אילת הראל
| 2023
|
חמו רגב מורן
| כיצד מאפיינים אישיים ונתונים סוציו-דמוגרפים תורמים להשתתפות במחאות השונות, על רקע הממשלה ה 36 משבר הקורונה והקמת הממשלה ה-36 | פרופ' ארנה בראון לבינסון
| 2023
|
זייצ'יק גלי
| "ילד בלי זנב" - השינוי בתפיסת תפקידה של חיית המחמד המשפחתית ובמערכת היחסים עמה בעקבות לידתו של ילד ראשון | ד"ר טל ליטבק הירש
| 2023
|
אבו עג'אג' חאלד
| ההבדלים בין נשים לגברים בחסמים והזרזים לשימוש בשירותי בריאות הנפש בחברה הערבית בדואית | פרופ' סארה אבו כף
| 2023
|
הקמון כחלון מירב
| איכות חיי נישואין ואיכות חיים כללית: תפקידם של תחושת קוהרנטיות ואסטרטגיות לניהול קונפליקטים השוואה בין מצב לחץ אקוטי לבין מצב לחץ כרוני עם אלמנט אקוטי
| פרופ' סארה אבו כף
| 2022
|
דוכן ליאת
| שילוב נשים משכילות מקבוצות שמרניות במשק הישראלי: המקרה של נשים חרדיות ובדואיות
| ד"ר תהילה קלעג'י
| 2022
|
בודזנק דנה
| "מטפסות על הרשת": שינוי והתפתחות של נשים החברות בקהילת "מאמאנט"
| פרופ' אילת הראל
| 2022
|
גורביץ' פולינה | טבעוני וטוב לו? הבדל בין טבעונים ואוכלי-כול בתחושת קוהרנטיות, עמדות, סטראוטיפים, סגנונות ניהול קונפליקט ומדד סוגנות
| פרופ' א. בראון-לבינסון | 2019
|
אללוף-מליש רויטל
| נשים קרייריסטיות בצל אימהות עקרות בית - ניתוח מגדרי ביקורתי | פרופ' א. הראל-שלו | 2018
|
ביתן שרון | מצוקה רגשית וגופנית בקרב גברים ונשים לאחר הליך הגירושין - תפקידים של סגנונות התקשרות, התמודדות וניהול קונפליקטים | ד"ר ס. אבו-כף | 2018
|
ברוורמן-אוריאל טל | התפקיד שממלאת המיניות בחייהן של נשים בגילאי ארבעים עד חמישים | ד"ר ט. ליטבק הירש | 2018
|
הררי עדי | נרטיבים של לוחמות ותומכות לחמיה ממוצא אתיופי על חוויית השירות הצבאי שלהן בצה"ל
| פרופ' א. הראל-שלו
| 2018
|
הררי עדי | נרטיבים של לוחמות ותומכות לחמיה ממוצא אתיופי על חוויית השירות הצבאי שלהן בצה"ל | ד"ר ש. דפנה - תקוע
| 2018
|
נעים ורד | השלכות השהות בפנימייה על הבניית הזהות של המתבגר ועל מערכת היחסים עם המשפחה מנקודת מבט רטרוספקטיבית | ד"ר ט. ליטבק הירש | 2018
|
שלמה יניב
| בין חוקי המדינה למנהג והמסורת הבדואית - דילמות בהתמודדות השוטר הבדואי | פרופ' ע. אלקרנאוי
| 2018
|
שמיר טל-דב | חוסן אישי וקהילתי בקרב מתנדבים לשעת חירום :השוואה בין צוותי חירום יישובי מהחברה הבדואית והיהודית הכפרית בנגב | פרופ' א. בראון-לבינסון | 2018
|
אלדבסאן מחמד | יחסים חברתיים והסתגלות אקדמית בקרב סטודנטים יהודים וערבים בדואים | ד"ר ס. אבו-כף | 2017
|
הררי אפרת | בין קונפליקט לדיאלוג: המקרה של תושבי ביר הדאג' ורמת הנגב | ד"ר ט. ליטבק הירש | 2017
|
חסן ודאד
| נרטיבים מתוך הקהילה המוסלמית בישראל בנושא פוליגמיה מנקודת מבט מגדרית ויחסי מדינה-קהילה | פרופ' א. הראל-שלו | 2017
|
רובז אסנת | "ונוס על גלגלים" - חוויית האימהות של נשים עם נכות פיזית | פרופ' א. הראל-שלו | 2017
|
אליה-לייב רוית
| "מקהילה מוחלשת לקהילה נאבקת" - קולות שונים של חברי וחברות הקהילה האתיופית על רקע מחאתם בקיץ 2015 "אינני מדבר כי יש לי כוח לדבר, אני מדבר כי אין לי כוח לשתוק" | ד"ר א. הראל-שלו וד"ר דפנה תקוע שיר | 2016 |
אלעטאונה נאדיה | חסמים וזרזים בהתפתחות יחסים חברתיים בין סטודנטים ערבים-בדואים לסטודנטים יהודים | ד"ר ס. אבו-כף וד"ר טל ליטבק הירש | 2016 |
בנימיני גלי-אילה | חוויות ונרטיבים של לוחמים באזורי קונפליקט | ד"ר א. הראל-שלו וד"ר דפנה תקוע שיר | 2016 |
ג'משי טל | הקשר בין דפוסי התקשרות, סגנונות ניהול קונפליקטים עם מטופלים ומדדי שחיקה ודיכאון בקרב עובדים סוציאליים | ד"ר ס. אבו-כף | 2016 |
מצרי דביר | תרומתם של מניעי ההתנדבות ומערך המשאבים האישיים ובין-אישיים לאוריינציית העתיד ולחוסנם האישי של מתנדבים לאורך שנת השירות | פרופ' א. בראון-לבינסון | 2016 |
אוחנה-וצלר רותם | לחיות על הגבול: תפיסות מלחמה ושלום, תפיסת "אחר" ודילמות בחינוך לשלום של הורים בעוטף עזה | ד"ר ט. ליטבק הירש | 2015 |
אלעוברה מוחמד | בחינת הקשר בין מאפייני אישיות (תלותיות וביקורת עצמית), דפוס שימוש בפייסבוק, סגנון ניהול קונפליקטים בין אישיים ומצוקה דיכאונית בקרב מבוגרים-צעירים בחברה הערבית-בדואית | ד"ר ס. אבו-כף | 2015 |
בן מאיר שקד | כיצד תופסים בני משפחה מצבי מלחמה וכיצד מתמודדים עמם בראי התאוריה הסלוטוגנית | ד"ר ט. ליטבק הירש | 2015 |
בר רעות | תחושת קוהרנטיות, חוסן קהילתי ותגובות רגשיות ללחץ בקרב שבני זוגן השתתפו במבצע צוק איתן כחיילים | פרופ' א. בראון-לבינסון | 2015 |
ג'זאר אמאני | תפיסת "חינוך לשלום" בעיניי הורים יהודים וערבים שילדיהם משתתפים בתכנית מפגש: דילמות, אתגרים ודרכי התמודדות | ד"ר ט. ליטבק הירש | 2015 |
כהן יעל | זהות, הבניית זהות ומנגנוני התמודדות בקרב בני דור שני להורים 'חוזרים בתשובה' | ד"ר ט. ליטבק הירש | 2015 |
כ"ץ דנה | קולות ונרטיבים של חיילות משוחררות בעקבות השירות הצבאי שלהן - תפיסות גוף ואתגרים | ד"ר א. הראל-שלו | 2015 |
נוטקוביץ נעמי | הקשר בין מאפייני אישיות, דפוסי שימוש ברשת החברתית (פייסבוק), סגנון ניהול קונפליקטים בין-אישיים ומצוקה דיכאונית בקרב צעירים יהודים-ישראלים | ד"ר ס. אבו-כף | 2015 |
נפתלי יונתן | תרומת סוגי השיח - דו קיום, עימות, סיפור ופרוייקטים להידברות בין קבוצות | פרופ' א. בראון-לבינסון וד"ר טל ליטבק הירש | 2015 |
אבו חמאד וופה | רמות לחץ והתסגלות אקדמית בקרב סטודנטים ערבים-בדואים -בחינת מודלים ישירים וחוצצים של תמיכה חברתית ממשית ומקוונת | ד"ר ס. אבו-כף | 2014 |
צ'טלר אדוה | האם וכיצד מחנכים לשלום: תפיסות עולם, עמדות, אתגרים ודרכי התמודדות של מחנכים בישראל | ד"ר ט. ליטבק הירש | 2014 |
קליין מור | תחושת קוהרנטיות בקרב משפחות של ניצולי שואה במהלך מבצע 'צוק איתן' | ד"ר ט. ליטבק הירש | 2014 |
קפלן שגיא | תפיסותיהם של מתבגרים ישראלים ופלסטינים את הנרטיבים ההיסטוריים, הדרכים לפתרון הסכסוך, רגשות ופתיחות חצד ה"אחר" | פרופ' א. בראון-לבינסון | 2014 |
אבו הדובה קמאל | האם וכיצד מחנכים לסובלנות ולשלום: תפיסות עולם, עמדות, אתגרים ודרכי התמודדות של מחנכים בדואים בישראל | ד"ר ט. ליטבק הירש | 2013 |
אבו כלף אינס | לחץ תירבותי ודיכאון בקרב סטודנטים ערבים בישראל: התפקיד המתווך של מקורות התמודדות ואסטרטגיות התמודדות | ד"ר ס. אבו-כף | 2013 |
אוקמפה דניס-מאיר | הקשר שבין תחושת קוהרנטיות, חוסן קהילתי ותקווה לתגובות לחץ, על רקע הסלמה באלימות הפוליטית על דרום הארץ: הבדלי גילאים | פרופ' א. בראון-לבינסון | 2013 |
אישה חגית | פעילות בחינוך הבלתי פורמאלי כאמצעי להפחתת האלימות היישובית והבית ספרית | פרופ' א. בראון-לבינסון | 2012 |
אלזיאדנה סלימאן | פעילות בחינוך הבלתי פורמאלי כדרך להפחתת אלימות יישובית ובית ספרית של בני הנוער בחברה הבדואית | פרופ' א. בראון-לבינסון | 2012 |
פורטוגיז נירית | האם מסוגלות פוליטית, אמון פוליטי ומעורבות חברתית קשורים לפעילות במחאה חברתית ? בני נוער ישראלים במחאת קיץ 2011 | פרופ' א. בראון-לבינסון | 2011 |
דולדנר דנה | קונפליקט בעידן של "התנגשות ציביליזציות" בין ה"עולם המערבי" לבין "האיסלם הפונדמנטליסטי": המקרה של המהגרים ממוצא מוסלמי פקיסטני בבריטניה | ד"ר ק. מיכאל | 2010 |
ילין אפרת | תחושת קהילתיות ורמת אמונה דתית כמסבירות תחושת קורהרנטיות בקרב בני נוער ישראלים: השוואה בין נוער דתי לנוער חילוני | פרופ' א. בראון-לבינסון | 2010 |
ישראלוביץ נטע | עמדות של סטודנטים כלפי נרטיבים היסטוריים ישראלים ופלסטינים | ד"ר ש. שטיינברג ופרופ' שפרה שגיא | 2010 |
קורטין אילנה | הכרזת מלחמה כאמצעי לטרנפורמציה של סכסוך א-סימטרי: המקרה הישראלי במבחן הסכסוך עם החמאס בעזה | ד"ר ק. מיכאל | 2010 |
שפירא אביגדור | מדיניות ההתערבות החיובית האמריקנית ("engagment") כמנגנון ליישוב סכסוכים והסדרת המערכת הבינלאומית | ד"ר ק. מיכאל | 2010 |
בקון מזור הגר | פולין זה לא מה שחשבת:מהגרי-עבודה יהודים-ישראלים בפולין הנוכחית | ד"ר ה. פינסון | 2009 |
גלזר-פיינגרש גילאת | בחינת הקשר שבין התקשרות לקבוצה הפנים, חרדה קולקטיבית ותפיסת קורבנות קולקטיבית לבין תפיסת תפקיד התקשרות הישראלית בזמן מלחמה ושגרה | ד"ר י. רוזן | 2009 |
כיתאין בועז | השפעת פעילות חינוכית של "פורום המשפחות השכולות" על פרשנות העבר של תלמידח י"ב בבתי ספר ממלכתיים, לגבי הסכסוך הישראלי-פלסטיני | פרופ' א. בראון-לבינסון | 2009 |
מירון גורן מרב | השפעת פעילות חינוכית של "פורום משפחות ישראלי-פלסטיני למען שלום, פיוס וסובלנות" על עמדות בני נוער יהודים ביחס לשאלת פתרון הקונפליקט הישראלי-פלסטיני ובנוגע ליחסי יהודים ערבים | פרופ' א. בראון-לבינסון | 2009 |
צמרת טל | מודעות רפלקטיבית מטה-קוגנטיבית ואמפתיה:בין אישי לקבוצתי במציאות של קונפליקט | ד"ר י. רוזן | 2009 |
אדלשטיין רועי | השפעה של שיתוף פעולה מאולץ על רגשות בעת קונפליקט | ד"ר י. רוזן | 2008 |
אדלשטיין רועי | השפעה של שיתוף פעולה מאולץ על רגשות בעת קונפליקט | פרופ' אמריטוס ש. שגיא | 2008 |
נגר כהן שירלי | על גישור בדיני משפחה והגנה על זכויות הילד בעת פירוד בין הוריו | ד"ר י. רונן ופרופ' ארנה בראון לבינסון | 2008
|