​​ חקר הפרקטיקה וקידום שיח פדגוגי פורה



הע​ברת מיקוד המחקר על למידה של מורים: לקראת שיח פדגוגי פורה

מאמר מאת אדם לפסטיין, דנה ודר-וייס 

ועליזה סגל


למה בעצם כל זה? מדוע לחקור ולקדם שיח
פדגוגי בצוות?

קטע מתוך: השקפה דרומית – אתגרים והזדמנויות 

בשיח מקצועי בצוותי הוראה (2021) (עמ' ).


שיח פדגוגי פורה – מאפייני השיח

קטע מתוך: השקפה דרומית – אתגרים והזדמנויות בשיח מקצועי בצוותי הוראה (2021) (עמ').​


חקר עקרונות השיח הפדגוגי הפורה
 מהלך הנחיה וצוותי הוראה





מהלך השקפה – פיתוח מקצועי באמצעות
חקר הפרקטיקה

פתיחה בכנס השקפה במחוז דרום (2018); מציגה: דנה ודר-וייס​
מצגת מלווה מאת דנה ודר-וייס

למידת מורים באמצעות השתתפות בשיח מקצועי פדגוגי - מחקר יישום מבוסס עיצוב
מצגת מאת אדם לפסטיין​

 

​​