​​​יריד פוסטרים ותוצרים


ביריד יוצגו פוסטרים, תוצרים וכלים מבוססי מחקר בשלושה מרחבים.במהלך היריד נדון בשאלות רוחב שונות על חיבורים בין עשייה ומחקר.  

מרחב 1: תוצרים וכלים יישומיים מבוססי מחקר 

​​אקדמיה-שדה מתחברים למילים
תמי סבג שושן | המרכז לחקר הפדגוגיה – שותפויות אקדמיה שדה, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב
תמי קציר, ענת פריאור, גלי יוספי | אוניברסיטת חיפה, מרכז אדמונד י. ספרא לחקר המוח לקויות למידה

​הזדמנויות ואתגרים בתהליך פיתוח משותף של נשות ואנשי מחקר ושדה
מתן ברק, נגה קנולר | המרכז לחקר הפדגוגיה – שותפויות אקדמיה-שדה, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב
סיגי שם-טוב| מחוז מרכז במשרד החינוך
תמר קנר פורמן | מו"פ השקפה 

​המבחן כמאבחן ומקדם למידה
ברקת סעדה, דורית טובין | המחלקה לחינוך, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב 



​חיבורים. יחסים. מפה. כלי עזר לאנשי חינוך
אירית כהן, נעם לפידות-לפלר | המרכז האקדמי לחינוך וחברה אורנים

​ממפת ממדים של מתמחים לקשת התנסות של סטודנטים להוראה
ליבי אופיר, עינת נוטע-קורן | מו"פ התנסות בהוראה, מכון מופ"ת

​פיילוט למדידת  Ecosy-STEM
טליה עומר | גשר לעתיד
אורלי רויך | SFI

​פיתוח מיומנויות רגשיות חברתיות על פי יעדי גיל – מנהל החינוך תל אביב יפו
הדס ברודי שרודר | מנהל חינוך תל אביב יפו ומכון ברנקו וייס

​רבדים+ מנתונים לפעולה: הצגת מערכת רבדית
אמיר אביב | מיזם רבדים+
עפרי הדרי 
תרצה מרגולין | קרן רש"י 


תהליכי הערכה בפדגוגיה דיאלוגית: מחקר עיצוב משתף
עידו גדעון | האוניברסיטה העברית בירושלים 
אסנת רקיע | אורט "רבין" גן יבנה 
בן-ציון סלקמון, אורלי שפירא | אוניברסיטת תל אביב


מרחב 2: חיבורים בין מחקר, עשייה ומדיניות חינוכית

אתגרים בשפה העברית אצל תלמידים ערבים: בין מחקר ליישום בעשייה החינוכית של המורה
עלי ותד | המכללה האקדמית בית ברל
רמה מנור | המכללה האקדמית בית ברל והאוניברסיטה העברית בירושלים
האני מוסא | אגף שפות, המזכירות הפדגוגית, משרד החינוך



​חינוך בלתי פורמלי לבני נוער חרדים
ענת בארט | מכללה ירושלים 
יצחק טרכטינגוט |האוניברסיטה העברית בירושלים



​חינוך חברתי מיני בקרב תלמידי החינוך המיוחד
מיכל שרייבר-דיבון | מכללת תלפיות ואוניברסיטת בר-אילן
שלומית וייל הגלילי | בית חינוך ממ"ד שלום ומכללת תלפיות



​לקראת שיפור הדיאלוג בהערכה: שותפות אקדמיה-שדה בחקר חדשנות בבית ספר יסודי
דפנה פרטוש, אתי טולדנו, עדי קיש | בית ספר וייצמן, בית יהושע
ברכה אלפרט |המכללה האקדמית בית ברל



​מנהיגות מדעית – תרומת פעילות מדעית בלתי פורמלית לזהות ולתפיסות מדעיות
איגור רונין, דני פרץ | בית יציב
אורית בן צבי אסרף | אוניברסיטת בן-גוריון בנגב



​נוירופדגוגיה יישומית: תרומה ואתגרים בשדה החינוך
אפרת לוצאטו | המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט
מיה שלום | המכללה האקדמית בית ברל ומכון מופ"ת
אורית אלגאוי-הרשלר | מכללת אפרתה
גל בן-יהודה | מכון מופ"ת
אינה שוורץ-סרברו | אוניברסיטת בר-אילן
איילת קצוף | המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט
אתי גרובגלד, יצחק פרידמן | המכללה האקדמית אחוה



רווחתן הנפשית של מחנכות גיל הינקות: מוקד התערבות לשיפור איכות הטיפול
יעל רוזנבלט-פרקל, נועה גירון-סלע, נעמה עצבה-פוריה | אוניברסיטת בן-גוריון בנגב



​תרומתן של סדנאות הכשרה לתעסוקה לתלמידים עם מוגבלויות מורכבות בביה"ס הדביר החדש – תפיסות מורים והורים
דפנה קובץ, שלהבת דיאור | בית ספר דביר החדש
מטי זכאי | המכללה האקדמית בית-ברל

​​


פיתוח מקצועי והקשר למחקר בחינוך

​אין חכם כבעל ניסיון
אילה הר-אבן | המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט​



​חיבוריות מושכלת בין מחקר להוראה במכללות האקדמיות לחינוך: האם וכיצד?
מרי גוטמן | מכללת אמונה-אפרתה



​כיצד ניתן להחזיר את הקסם ללימודי מתמטיקה: השתלמות מבוססת מחקר למורות למתמטיקה בבתי ספר יסודיים
הילי איידלין-לוי, ליטל דכס-כהן, מיכל וולק, שרון סדן-לוי, מורן פרחי, אורלי רובינשטיין| החוג ללקויות למידה, מרכז ספרא לחקר המוח, אוניברסיטת חיפה



כשתיאוריה ופרקטיקה נפגשים באוניברסיטה
סיוון רפפורט, עידית אדלר | בית ספר לחינוך, אוניברסיטת תל אביב



סימולציות בניהול עצמי בהוראה מרחוק: כלי פדגוגי מבוסס מחקר בהכשרת מורים בחינוך המיוחד
דפנה פונו, דגנית הופנברטל, אפרת לוצאטו, מירב צהר-רוזן |המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט
אסתי צביון | הקריה האקדמית אונו 



סימני דרך: תהליך הלמידה הטרנספורמטיבי של מורים לשפה שניה כאשר הם הופכים לדוקטורנטים
מיה ויזל | אוניברסיטת בר-אילן,  Middlebury College
דנה קפלן | האוניברסיטה הפתוחה ואוניברסיטת מישיגן 





<<תוכנית הכנס