​המגמה הרב-תחומית מיועדת לתלמידים המעוניינים להעשיר את ידיעותיהם במספר תחומים של מנהל עסקים. היא מתאימה לתלמידים שהעיסוק שלהם הינו רב-תחומי ומקיף יותר מתחום אחד של מנהל עסקים. למשל, ההזדמנות לרכוש ידע במגוון תחומים כגון אסטרטגיה, יזמות, שיווק והתנהגות ארגונית הינה שימושית עבור תלמידים המשמשים כמנהלים כלליים או חברי דירקטוריון (או המתעתדים לשמש בתפקידים כאלה בעתיד). כמו כן מתאימה המגמה לתלמידים שאינם יודעים בשלב זה באילו מתחומי מנהל עסקים ירצו לעסוק בעתיד ומעוניינים לשמור על מירב האפשרויות.  המגמה מציעה מבנה רב-תחומי ומבנה דו-תחומי. במבנה הרב-תחומי ניתן לשלב בין שלוש או ארבע המגמות המצוינות בהמשך (בגיליון הציונים תצוין מגמה רב-תחומית).
 
המחלקה ממליצה על מבנה דו-תחומי בו התלמיד משלב בין שתי מגמות (בגיליון הציונים תצוין המגמה הרב תחומית וכן השילוב הספציפי). ניתן לשלב בין המגמות הבאות: שיווק, התנהגות ארגונית, אסטרטגיה וניהול בינ"ל, ​יזמות חדשנות והיי-טק​.

man.jpg​ראש המגמה הרב-תחומית, פרופ' עופר עזר
הצג הכל
הסתר הכל