1. ​ניהול, הקמה, תח​זוק והטמעה של מערכות ניהול למידה  (LMS) - בתחילה Highlearn וכיום Moodle. 

  2. כיום מרבית המרצים משתמשים באתרים מלווי קורסים לצורך תקשורת עם הסטודנטים/יות, העלאת מאמרים, מתן קישורים לאתרי אינטרנט, הצגת סרטונים, ניהול מטלות, בחנים מקוונים וציוני ביניים.

  3. יעוץ בתוכנות מדעיות.

  4. פרויקט הקלטה עצמית - מנוהל במדור משנת 2009. בכל סמסטר מוקלטים כ-120 קורסים על ידי המרצים באופן עצמאי.

  5. פרויקט צילום שיעורים - בשיתוף עם דיקן הסטודנטים מצולמים שיעורים נבחרים בעזרת מצלמות חדישות ברזולוציה גבוהה.

  6. פרויקט סרטון הצגה עצמית של מרצים - צילום ועריכה של סרטון תדמיתי של מרצים.

  7. פיתוח קורסים מקוונים - החל משנת 2003 המדור פיתח עשרות קורסים מקוונים בתחומי דעת שונים לשימוש סטודנטים/יות, עובדים/ות וגורמים חוץ אוניברסיטאיים.

  8. פיתוח קורסי MOOC - אוניברסיטת בן-גוריון זכתה בשנת 2016 במענק מות"ת לפיתוח שני קורסי Mooc שיועלו לפלטפורמה של edX. המדור שותף בבחירת הקורסים ובהכנת ההצעות שזכו.

  9. התקנה והטמעה של  Stack ו Maxima - מערכת תרגול אוטומטית במתמטיקה  המאפשרת לסטודנטים/יות קבלת משוב מידי .​

  10. פיתוח וניהול שרת וידאו אקדמי בטכנולוגית Adobe מכיל הרצאות מצולמות ומוקלטות באופן עצמאי - כולל אפשרויות חיפוש מתקדמות והפקת דוחות מפורטים.

  11. פיתוח וניהול אפליקצית GoCoder באמצעות שרת הוידאו של Wowza  המאפשר לשדר מטלפון חכם שידורים חיים של פעילויות אקדמיות כמו סיורי שטח, מעבדות וכדומה.

  12. תכנון והעברה של סדנאות המתמקדות במערכות ניהול למידה ובטכנולוגיות המקדמות את ההוראה והלמידה.

  13. השתתפות בתהליכים מוסדיים לקידום ההוראה והלמידה בפקולטות השונות.

  14. הטמעת טכנולוגיות לקידום ההוראה והלמידה תוך שימוש בכלים המקדמים למידה פעילה ו/או משלבים היבטים של משחוק -gamification: למשל Kahoot, Polleverywhere, Socrative וכדומה.

  15. הטמעה של מודלים חדשים של הוראה נתמכי טכנולוגיה (למשל מודל הכיתה ההפוכה בפקולטה למדעי הבריאות).