$$News and Reports$$

29 מרץ 2017
Yael Edan.jpgפרופ' יעל אידן מהמחלקה להנדסת תעשייה וניהול, זכתה להוקרה מאוניברסיטת פרדו שבה למדה, כאחת מחמש נשים יוצאות דופן באקדמיה לשנת 2017. ההוקרה ניתנה להן על תרומה מיוחדת לתחומי המחקר שלהן ועל מנהיגות מרשימה.
 
משרד הרקטור אוניברסיטת פרדו ומרכז באטלר למצוינות במנהיגות הוקירו את בוגרות האוניברסיטה במהלך טקס הענקת פרסים שהתקיים מוקדם יותר החודש במרכז הזיכרון של אוניברסיטת פרדו.
 
אידן קיבלה את הדוקטורט שלה בשנת 1990 מבית הספר להנדסת תעשייה באוניברסיטת פרדו. היא חברת סגל במחלקה להנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, ומובילה את יוזמת ABC רובוטיקה.
 
לדברי פטריס מ' בוזנל, מנהלת מרכז סוזן בולקלי באטלר למצוינות במנהיגות, "אנחנו עוקבים אחרי חיי הנשים המדהימות האלה מאז שהן סיימו ללמוד באוניברסיטת פרדו ועד לתפקידיהן היום, אבל בין לבין יש כל כך הרבה הישגים. לא רק שחמש הנשים האלה ידועות בהישגיהן בתחומי ההתמחות שלהן, גם במדינתן וגם ברחבי העולם; הן גם ידועות כמרצות מעולות, כמנהלות יוצאות דופן וכיועצות נדיבות. תרומתן והדרך שבה הן משמשות מודל לחיקוי לכולנו הן לא פחות ממעוררות השראה."

ארבע הזוכות האחרות לשנת 2017 הן:
  • קאולה בייל, קיבלה את הדוקטורט שלה בשנת 1979 מהמחלקה לגינון ואדריכלות נוף במכללה לחקלאות. משמשת היום כדיקנית המכללה למדעי החקלאות ולמשאבים טבעיים באוניברסיטת טנסי.
  • קריסטין בלייר, קיבלה את הדוקטורט שלה בשנת 1994 מהמחלקה לאנגלית, בתחום של רטוריקה ויצירה. משמשת היום כדיקנית המכללה לאמנות ולמדעי החברה באוניברסיטת יאנגסטון.
  • ויקי מקראקן, קיבלה את הדוקטורט שלה בשנת 1984 מהמחלקה לכלכלה חקלאית. היום היא מנהלת שותפה ומרצה בבית הספר למדעי הכלכלה באוניברסיטת מדינת וושינגטון.
  • מרסי טאונס, קיבלה את הדוקטורט שלה בשנת 1994 מהמחלקה לכימיה ובשנת 2006 חזרה לאוניברסיטת פרדו. היא מרצה לכימיה ומנהלת התחום של כימיה כללית