​​

(1) תהליכי ניכוס ואימוץ עקרונות המהלך


כשמתווה שיחה פוגש צוות מורות:

תהליך ניכוס מתווי שיחה על ידי צוותי מורות

תובנות ממחקרם של עליזה סיגל, אדם לפסטיין ודנה ודר-וייס​


השקפה לכל, האמנם?

המפגש בין מהלך השקפה ארצי לתרבות המקומית בבתי ספר בחינוך הערבי בישראל

תובנות ממחקרה של איסלאם אבו אסעד​




שינוי תרבותי - לא בבית ספרי
הרצאה בכנס השקפה במחוז מרכז (2017);
מציג: אדם לפסטיין
מצגת מאת אדם לפסטיין​​


הוראה כמקצוע קליני, הדומה והשונה בין הוראה לרפואה
הרצאה של איילת בכר ביום המדענית, באוניברסיטה הפתוחה​
תובנות מפעילות מהלך השקפה במחוז דרום: תהליך סיכום והפקת לקחים
דו"ח מחקר (תשפ"א) מאת הילה טל, צופיה כהן ואיריס אלבז


תובנות מפעילות השקפה במחוז מרכז
דו"ח מחקר מסכם מאת הילה טל

(2) השפעתם של מעמד ותפקיד על השיח 


ותיקה מכדי ללמוד?
מורות צעירות וותיקות כקטגוריות חברתיות והשלכותיהן על למידה בצוות
תובנות ממחקרם של ליבת אשחר-נץ, אדם לפסטיין ודנה ודר-וייס


ותיקה מכדי ללמוד?
מורות צעירות וותיקות כקטגוריות חברתיות והשלכותיהן על למידה בצוות
וידאוקאסט: שיחה עם החוקרת ליבת אשחר-נץ על המחקר







המנהלת מצטרפת לישיבה......
​השתתפות מנהלות בישיבות צוות והשפעתה על פוריות השיח
תובנות מהמחקר של מירית ישראלי

 





שם המשחק הוא מעורבות מאוזנת מותאמת למטרה

מהלך הנחיה למפגש למידה למנהלות בתי ספר במהלך השקפה

מהלך הנחיה מאת צופיה כהן ומירית ישראלי