​​​​​​​19 בינואר, 9 בפברואר, 9 במרץ, 2022 

תמונה לעמוד מפגשי דיאלוג לימודי פורה.jpg

לפני חמש שנים החל הפרויקט ב"דיאלוג לימודי פורה". בסדרת מפגשי ערב שיתפו מורות, מדריכות וחוקרות ביחד בידע חדש שנצבר במהלך הפרויקט. המפגשים עסקו בשלושה היבטים בשותפות: תובנות ממחקרים, פיתוחים חדשים ושיתופים מהעשייה בכיתות הלימוד.


פירוט המפגשים


מפגש 1
19 בינואר, 2022
בירור משמעויות והעלאת מודעות לנימוקים בצוות ובכיתה
​מיכל עדן כץ
מורה מובילה בבית ספר מעיין, יבנה
 לצפייה בהרצאה ​
    מצגת מלווה  ​  
מפגש 2
9 בפברואר, 2022
האם מטלת הכתיבה יכולה להיות שיתפות (ולא רק אישית)?

מבט על תהליך למידה מקורי של יחידת הלימוד "עוף נשר עוף"
​אורלי חושן 
מורה מובילה בבית הספר רבין, יבנה
 לצפייה בהרצאה 
    מצגת מלווה    

מפגש 3​
9 במרץ, 2022
אילו הזדמנויות ללמידה מקצועית יש בקיום שיעורי צפייה?
עדי חן, נטלי עמר ויפית פרץ
מורות מובילות בבית ספר קשת, רמלה
 לצפייה בהרצאה 
    מ​צגת מלווה ​   
איך מלמדים אוצר מילים במהלך דיון?
ד"ר תמי סבג-שושן
חוקרת במרכז לחקר הפדגוגיה - שותפויות אקדמיה-שדה, 
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב
 לצפייה בהרצאה ​
    מצגת מלווה    

​איך להגיב לעמדות "בעייתיות" של תלמידים? סוגיות בהוראת יחידת "דוד המלך"
​שגית בלומנטל
מורה מובילה בבית ספר ספיר, לוד
 לצפייה בהרצאה ​
    מצגת מלווה    
​איך לתמוך יותר בכתיבה בעקבות דיון?
אילנית שוורץ​
רכזת מהלך "השקפה" במחוז דרום, מנחת מורות והשתלמויות בתחום 
הובלת קהילות שפה
מהפיתוח: סרטון על שימוש במהלכי שיח לקידום דיון פורה מתוך התוכנית לפיתוח מקצועי בארה"ב NGSX
​נגה קנולר
מנהלת תחום שיתוף בידע במרכז
לחקר הפדגוגיה - שותפויות אקדמיה -שדה, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב
 לצפייה בהרצאה ​
    מצגת מלווה    
 לצפייה בסרטון (NGSX)​ 
משאבים נוספים .pdf
​הקול צפוי והרשות נתונה?
אתגרים בקידום השתתפות הוגנת של תלמידות ותלמידים במהלך דיונים
אביב אורנר
חוקרת במרכז לחקר הפדגוגיה - שותפויות אקדמיה-שדה,
אוניברסיטת בן גוריון בנגב
​חוקרת
 לצפייה בהרצאה ​​
    מצגת מלווה    
 משאבים נוספים 
​הבדלים בשיח של תלמידים
אדית בוטון ודינה יוסף
חוקרות באוניברסיטה 
העברית בירושלים
 לצפייה בהרצאה​ ​
    מצגת מלווה    
 משאבים נוספים