$$News and Reports$$

28 יונ' 2022

ב-8 ביוני התקיים מפגש מיוחד בין סטודנטים של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, שחזרו השנה מלימודים בחו''ל, לבין סטודנטים העתידיים לנסוע ללימודים באוניברסיטאות שותפות בחו''ל בסמסטר א' של שנת הלימודים תשפ''ג.


ברור שסמסטר בחו"ל מעלה חיוך

מטרת המפגש שאורגן ע''י המחלקה לקשרים אקדמיים בין־לאומיים היא היכרות ראשונית בין קבוצות הסטודנטים ויצירת קשרים באמצעות שיתוף החוויות של אלה שלמדו באוניברסיטאות בחו''ל לבין אלה המתכוננים לנסוע.

למפגש הוזמנו גם סטודנטים בין־לאומיים שבמסגרת התוכנית לחילופי סטודנטים הגיעו לאוניברסיטת בן-גוריון בנגב ממדינות שונות כמו צרפת, גרמניה, איטליה, יוון, פולין ועוד, כדי שיספרו על האוניברסיטאות שבהן הם לומדים ועל החוויה להיות סטודנט בחילופי סטודנטים במדינה זרה.

מחליפים חוויות

"מרגש מאוד לראות את הסטודנטים הנלהבים לקראת יציאה לחוויה אקדמית בחו"ל. אני שמחה שמצב הקורונה בעולם מאפשר לנו להמשיך לקדם את התוכנית ולראות צמיחה במספרי הסטודנטים המעוניינים להשתתף בתוכניות לחילופי סטודנטים", אמרה לילה פרלמן-סופי, הממונה על חילופי סטודנטים.

מפגשים אלו תורמים להרחבת הקהילה הבין־לאומית שכבר קיימת בבן-גוריון, בזכות התוכנית לחילופי סטודנטים ותוכניות אחרות שבמסגרתן אנו זוכים לקבל לשערינו מאות סטודנטים מכל העולם.


גם אתם רוצים ללמוד סמסטר בחו"ל?​


ההרשמה לתוכנית לחילופי סטודנטית לסמסטר ב' בשנת תשפ"ג פתוחה!