פעילות האגף

  • מחקר ואסטרטגיה שיווקית - איפיון פוטנציאל, סקרי בוגרים, קבוצות מיקוד, ניתוח שוק וכו'.

  • שיווק קלאסי - הפקת ימים פתוחים וערבי חשיפה לתארים מתקדמים, שיתופי פעולה לקידום אירועים, כתיבה עיצוב והפקת חומרים פרסומיים, ארגון וליווי סיורים בקמפוס ועוד.

  • שיווק דיגיטלי - אחריות על השיווק הדיגיטלי של האוניברסיטה, שיווק ברשתות חברתיות ובאמצעות דוא"ל, קידום במנועי חיפוש, שיווק באמצעות תוכן כתוב וסרטונים.

  • אתרי אינטרנט - ניהול אתרי הבית של האוניברסיטה, ניהול פורטל המועמדים, ייעוץ לאתרי מחלקות ויחידות בדגש תוכני וחוויית משתמש (UX), ייעוץ בנוגע לעמידה בתקנות הנגישות לאתרי אינטרנט.

  • קשר עם הצבא - שיתופי פעולה אקדמיים עם צה"ל כולל מסלולים לעתודה, מסלולים ייעודיים ועוד.

  • רשתות חברתיות- ניהול שוטף של ערוצי האוניברסיטה הרשמיים: פייסבוק, אינסטגרם, טלגרם ויוטיוב

  • שיווק - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

  • שיווק - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

  • שיווק - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

  • שיווק - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

  • שיווק - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

  • שיווק - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

  • שיווק - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

  • שיווק - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

  • שיווק - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב