​​אגף השיווק מקדם את המחלקות והיחידות של האו​ניברסיטה באמצעות סל שירותים רחב. היחידה פועלת על פי תוכנית עבודה סדורה ותעדוף בהתאם לצורך המחלקתי היחסי.

הפעילות לשיווק מחלקות ויחידות כוללת:

  1. בניית תוכנית שיווקית: ניתוח צרכי מחלקות ויחידות, ביצוע סקרים (סקרי שוק, סקרי בוגרים ועוד).

  2. ייעוץ, הדרכה וסיוע בשיווק העצמי של המחלקות: תמיכה וייעוץ באירועים שיווקיים (יום פתוח, יום אוריינטציה וכו'), ייעוץ בפעילות המחלקתית ברשתות החברתיות ובניהול אתרי המחלקות והיחידות, סיוע בבניית אסטרטגיה שיווקית.​

  3. סיוע בהכנת חומרים שיווקיים: דיוור ודפי נחיתה, ברושורים, רול-אפ, פוסטרים וחומרים שיווקיים נוספים.​

  4. פרסום ממומן ברשתות החברתיות: השקעת משאבים בכל הקשור לגיוס מועמדים ויצירת לידים דרך הפלטפורמות של קמפיינים מקוונים ב-Google, Facebook, Linkedin ו-YouTube.

  5. עדכון שוטף של אתר המועמדים: קידום המחלקות דרך עמודיהן באתר המועמדים באמצעות בניית התוכן הרלוונטי ביותר, SEO ועדכון התכנים בהתאם לשינויים הרלוונטיים.


  • שיווק - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

  • שיווק - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

  • שיווק - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

  • שיווק - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

  • שיווק - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

  • שיווק - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

  • שיווק - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

  • שיווק - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

  • שיווק - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

​​