$$News and Reports$$

27 ספט' 2019

נשיא אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, פרופ' דניאל חיימוביץ, נפגש עם מייסד ומנכ"ל ארגון נפש בנפשהרב יהושע פס, בשבוע שעבר כדי לדון בהעמקת מערכת היחסים ושיתופי הפעולה בין שני הארגונים.


 ​מימין לשמאל: פרופ' לימור אהרנסון-דניאל​, סגנית הנשיא לקשרים אקדמיים בינלאומיים, מנכ"ל ארגון נפש בנפש, הרב יהושע פס,
 ונשיא האוניברסיטה, פרופ' דניאל חיימוביץ


בקיץ האחרון, קבוצת עולים חדשה מצפון אמריקה למדה עברית דרך תוכנית אולפן מטעם אוניברסיטת בן-גוריון. פרופ' חיימוביץ תיאר בפני הרב פס את תוכניות ההרחבה של האוניברסיטה לשנים הקרובות והשניים דנו בשיתופי פעולה הדדיים.

"עולים מצפון אמריקה מביאים עמם מסירות ודבקות רבה לישראל. אנו רוצים להעניק להם את הכישורים וההזדמנויות לשגשג כאן בנגב ולעשות שינוי משמעותי", אמר פרופ' חיימוביץ, שבעצמו 'עשה עלייה' מפנסילבניה בשנת 1984. "אנו מזמינים אותם להפוך לאחד ממנועי הצמיחה של אקו-סיסטם החדשנות שמשנה את פני הנגב".

הרב יהושע פס, מייסד ומנכ"ל נפש בנפש הוסיף: "אוניברסיטת בן-גוריון היא שותפה טבעית למתן הסיוע ולתוכניות שאנו מספקים לעולים חדשים. יחד אנו מצפים לעצב את פני ישראל ולממש את הפוטנציאל הגלום בנגב".


 

אודות ארגון נפש בנפ​​​ש

הארגון מעודד עלייה של יהודים לארץ ישראל מארצות דוברות השפה האנגלית וצפון אמריקה, ומסייע לעולים להיקלט באופן המיטבי. הארגון פועל בשיתוף פעולה עם ממשלת ישראל ועם ארגוני יהדות העולם ובזכותו, עלו לארץ כ-45,000 יהודים.