$$News and Reports$$

22 פבר' 2021

פרס "רות רון" ​מוענק למדריכים קליניים כהוקרה והערכה על עשייתם האיכותית בתחום הדרכת הסטודנטים לסיעוד. איילה כץ נבחרה מבין עשרות מועמדים מרחבי הארץ, וזו הפעם הראשונה, שחברת סגל מהמחלקה לסיעוד זוכה בפרס זה.


הפרס היוקרתי "המדריכה של המדינה לקידום איכות ומצוינות בהדרכה קלינית ע"ש רות רון" לשנת 2020, יוענק השנה לאיילה כץ (בתמונה), חברת סגל ההוראה של המחלקה לסיעוד בביה"ס למקצועות הבריאות ע"ש ליאון ומתילדה רקאנטי. הפרס יינתן בטקס חגיגי שיתקיים במהלך חודש מאי 2021 במסגרת יום עיון למדריכים קליניים.

בנימוקי הוועדה נכתב: "הפרס ניתן לאיילה כץ על השקפת עולמה בהדרכה קלינית, מחויבותה לפיתוח אישי של כל לומד, גישתה המכבדת, הרגישה והמפתחת את השייכות החברתית והמקצועית של הסטודנטים והדרכתה הראויה ומתאימה ליישום ההתנסויות הקליניות. בעשייתה, איילה מקדמת מצוינות מקצועית בהדרכה קלינית."

איילה כץ


לימודי סיעוד באוניברסיטת בן-גוריון בנגב כוללים לימודים עיוניים לצד מעשיים במסלול לתואר ראשון ולתארים מתקדמים. המחלקה לסיעוד חרטה על דגלה להכשיר ולחנך בוגרים שיתנו טיפול איכותי המכבד את המטופל ומשפחתו, ולהיות המחלקה המובילה במחקר, בעשייה קלינית, בטיפוח ובהקניית ערכים. בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית במספר הלומדים במחלקה לסיעוד. הישגי הלומדים משקפים את העשייה החינוכית והמקצועית של הצוות, המהווה מפתח להצלחתם בעמדות בכירות בשירותי הבריאות.