​​​​​חברות וחברי קהילת אוניברסיטת בן-גוריון בנגב,

כולכם כבר מודעים לכך שאנחנו מתמודדים עם פריצת סייבר לשרתי האוניברסיטה.

במסגרת פעולות ההגנה והמנע שאנו נוקטים, כל חברי קהילת האוניברסיטה נדרשו להחליף את הסיסמה הארגונית באופן מיידי ולכל המאוחר עד יום שישי, 8/1/21 בשעה 16:00 (ארבע אחה"צ).

משתמש שלא החליף את סיסמתו במועד לא יכול להיכנס למערכות האוניברסיטה הדורשות סיסמה - לרבות המייל הארגוני עד לגמר ביצוע תהליך החלפת הסיסמה.

להחלפת הסיסמה יש לגלוש לאתר הבית של האוניברסיטה, להקליק על "לסגל" או ״לסטודנטים״ (בהתאמה) בתפריט העליון, לגלול למטה ל"מחשוב" ושם לבחור ב"החלפת סיסמת מחשוב".

מי שנמצא בחו"ל, צריך להתחבר ב-VPN לפני שיוכל לבצע החלפת סיסמה. 

אנו מבקשים להזכירכם שלא להשתמש באותה סיסמה גם למערכות האוניברסיטה וגם למערכות אחרות (חשבונות בנק, אימיילים פרטיים וכדומה). אין להעביר לאף אדם את הסיסמאות שלכם למערכות האוניברסיטה ואין להשתמש באותה סיסמה למספר מערכות. בנוסף, אם מישהו פונה אליכם בטענה שיש לו מידע עליכם שדלף אל תתפתו לספק לפונה אליכם שום מידע!!  מדובר במלכודות שנועדו להוציא מכם מידע ואינן קשורות לאירוע בו האוניברסיטה מטפלת.​

בימים הקרובים חלק מהמערכות, באופן יזום, לא תהיינה זמינות או בזמינות חלקית.

» במידה ונתקלת בתקלה שאינה מערכתית, נא לפנות ליחידת השירות באגף הטכנולוגיות, החדשנות והדיגיטל,
בטלפון 08-6477171 או במייל helpdesk@bgu.ac.il.

» סטודנטים אשר נתקלים בקושי להתחבר למבחנים מתבקשים לפנות למדור תמיכת בחינות לקבלת סיוע מיידי.
בטלפון: 074-7795235, 074-7795237 , 074-7795238 , 074-7795240 , 074-7795241 ​

ביחד נעצור את ההאקרים ונשמור על הנכסים הדיגיטליים שלנו.

תודה על שיתוף הפעולה,
אגף טכנולוגיות, חדשנות ודיגיטל.

הוראות החלפת סיסמה לחברי הסגל ושימוש בה ב-Outlook