​ 
​​
חברי המעבדה ​
 

פרופ' גיא רוט, ראש המעבדה

גיא הוא פרופ' חבר במחלקה לחינוך באוניברסיטת בן גוריון. גיא עוסק בגורמים ותוצרים של תמיכה באוטונומיה וכפיה מצד הורים, מורים ומנהלים. המחקרים מתמקדים בתחומים שונים כמו: ויסות רגשות, התנהגות פרו-חברתית, תפקוד בבית הספר ועוד. המחקרים מגוונים ומתנהלים במעבדה ובשדה
 
 דוא"ל:  roth@bgu.ac.il                             למידע נוסף לחץ כאן 

תלמידי.ות מחקר פוסט- דוקטורט
ד"ר תמרה בוזוקאשוילי​
תמרה היא פוסט-דוקטורנטית ומרצה במגמה לייעוץ חינוכי. מחקריה עוסקים בהיבטים של מוטיבציה, והתפתחות זהות אישית ומקצועית בהקשרים תרבותיים שונים. היא מתעניינת בקשר שבין ויסות רגשות ופתרון קונפליקטים. מחקרה מתמקד בבחינת תפקידו של ויסות רגשות אינטגרטיבי בהבנת הקשר בין תפיסת קורבנות קולקטיבית ופייסנות, בהקשר הישראלי-פלסטיני.
 

תמרה.jpg

תלמידי.ות מחקר דוקטורט
יעל אסטרייכר- אשכנזי- מנהלת המעבדה
יעל היא דוקטורנטית, מנהלת המעבדה ומתמחה בפסיכולוגיה חינוכית. במחקרה היא מתעניינת בקשר שבין ויסות רגשות, אמפתיה לאחר, והתנהגות פרו-חברתית, במסגרת של קונפליקטים בין-קבוצות.

יעלאס.jpg
טל לבקוביץ
טל היא דוקטורנטית במחלקה לחינוך ומתמחה בפסיכולוגיה חינוכית. במחקרה היא מתעניינת בתוצרים של דפוסי ויסות רגשות שונים ובקשר שלהם לרווחה נפשית.
 


טללב.jpg
ניצן שרף
ניצן היא דוקטורנטית במחלקה לחינוך ועובדת סוציאלית קלינית בהכשרתה. במחקרה היא מתעניינת בקשר בין דפוסי ויסות רגשות, גמישות בויסות והסתגלות של יחידים למצבי דחק. המחקר מתבצע באוניברסיטה ובעוטף עזה.

ניצן.jpg

יהונתן שרעבי
יהונתן הוא דוקטורנט במחלקה לחינוך ופסיכולוג חינוכי מומחה. יונתן מתעניין בקשר שבין ויסות רגשות לבין ולמידה מחוויות של כשלון.


20200103_130220.jpg
נורית כוכבי
נורית היא דוקטורנטית במעבדה ומנהלת מרכז להורות ומשפחה במכללת קיי. במסגרת תפקידה היא מקדמת תכניות הכשרה ופרויקטים בתחום הנחיית הורים. במחקרה היא מתעניינת בקשר שבין פרקטיקות הוריות ודפוסים של ויסות רגשות. 
 



2018-11-06 07.50.39.jpg
ענת קסלר
ענת היא דוקטורנטית וראש ההתמחות בהוראה (סטאז') במכללת קיי. ענת מתעניינת בקשר שבין ויסות רגשות אינטגרטיבי לבין אמפתיה והתנהגות פרו חברתית. במסגרת הדוקטורט ענת חוקרת את הנטייה לחוש אשמה ו/או בושה כמתווכת את הקשר בין ויסות רגשות אינטגרטיבי לבין אמפתיה והתנהגות פרו-חברתית. 

ענת קסלר.PNG

מירב רחבי
מירב היא דוקטורנטית ומפקחת על הייעוץ באגף לחינוך התיישבותי במשרד החינוך. מחקרה עוסק בקשר שבין מאפייני הסביבה החינוכית והתנהגות של פגיעה עצמית לא אובדנית בקרב בני נוער. 
 
דוא"לmeyravr4@gmail.com

מירב רחבי.jpg

תלמידי.ות מחקר מא​סטר
 
עדי מגד
עדי היא סטודנטית לתואר שני במגמה לפסיכולוגיה חינוכית, ומתעניינת בקשר שבין ויסות רגשות לתפיסות ועמדות כלפי חברים מקבוצת החוץ בקונטקסט של עימות אלים בין קבוצות. 
 
עדי מגד1.jpg
 
ספיר אליעמארי
ספיר היא סטודנטית לתואר שני במגמה לפסיכולוגיה חינוכית, ומתעניינת בקשר שבין פרקטיקות הוריות לויסות רגשות ומוטיבציה ללמידה בקרב ילדים ומתבגרים.  מחקרה מתמקד בבניית כלי מדידה תקף לאהבה הורית בלתי מותנית. 

פספורט1.jpeg
 
מלי להב
מלי היא מסטרנטית במעבדה ובוגרת תואר שני במחלקה לחינוך, במגמה למנהל חברה ומדיניות החינוך. מלי מתמקדת במחקרה בקשר שבין פרקטיקות הוריות, דפוסי ויסות רגשות והנטייה של מתבגרים לשיתוף ההורים בקשיים אקדמיים, חברתיים ורגשיים. ​
 
דוא"ל: malahav@bgu.ac.il   

​​

תמונת פרופיל2.jpg
טלי פריד
טלי היא תלמידה לתואר שני בתוכנית לתוכניות לימודים והוראה. טלי מתעניינת בקשר שבין דפוסי ויסות רגשות שליליים לבין דפוסי ויסות רגשות חיוביים.

טלי.jpg
 
דנה וילנסקי
דנה היא סטודנטית לתואר שני במגמה לפסיכולוגיה חינוכית, והיא מתעניינת בקשר בין דפוסים של ויסות כעס, לאמפתיה ותמיכה במדיניות פייסנית, במסגרת הסכסוך הישראלי פלסטיני.

דוא"לdanavilensky95@gmail.com   


 
טל אברינה
טל היא סטודנטית לתואר שני במגמה לייעוץ חינוכי, והיא מתעניינת בהבדלים בין המינים באשר לדפוסי ויסות רגשות ולמידה מכישלונות.


טל אברינה.jpg

​​​​​