​​​​​​​​​ 
​​​

​​​חברי המעבדה ​
 
פרופ' גי​א רוט

ראש המעבדה

גיא הוא פרופסור בבית הספר לחינוך באוניברסיטת בן גוריון, ועומד בראש התוכנית לפסיכולוגיה חינוכית.

המחקר של גיא עוסק באדפטיביות של ויסות רגשות ובתנאים שמאפשרים או מתסכלים ויסות רגשות אדפטיבי. המחקר מבוסס על תאוריית ההכוונה העצמית המגדירה אדפטיביות כמידה של אוטונומיה יחסית. המחקרים נערכים בקונטקסט לימודי וחברתי וכוללים יחסי הורים-ילדים ומורים-תלמידים. המחקרים מגוונים ומתנהלים במעבדה ובשדה. 

גיא משמש כעורך שותף בכתב העת British journal of Educational Psychology וחבר מערכת בכתב העת Journal of Experimental Education. 

 
 דוא"ל:  roth@bgu.ac.il                      למידע נוסף לחץ כאן 

GuyRothN.jpg

גל כהנא

מנהלת המעבדה


גל היא סטודנטית לתואר שני במגמה לפסיכולוגיה חינוכית. במחקרה היא מתעניינת במניעים שונים לויסות רגשות אדפטיבי.


דוא"ל: galkah@post.bgu.ac.il
Galk.jpg


תלמידי.ות מחקר פוסט-דוק​​​טורט


ד"ר רעות נחום

רעות היא פוסט-דוקטורנטית במחלקה לחינוך. היא מתעניינת בחקר מוטיבציה, הורות וויסות רגשות. במחקריה בחנה את הקשר שבין מוטיבציה להביא ילדים לבין התנהגויות הוריות והתפתחות רגשית-חברתית של ילדים. במחקר הפוסט-דוקטורט מתמקדת רעות בקשר שבין ויסות רגשות אדפטיבי וגמישות בויסות רגשות, ובמניעים שונים לויסות.


 דוא"ל:  reut.nachoum@gmail.com

רעות נחום.jpg

​​

תלמידי.ות מחקר דוק​​​טורט


טל לבקוביץ'


טל היא דוקטורנטית במחלקה לחינוך ופסיכולוגית חינוכית מומחית. במחקרה היא מתעניינת בתוצרים של דפוסי ויסות רגשות שונים ובקשר שלהם לרווחה נפשית.


 דוא"ל:  tallevk@post.bgu.ac.il


נורית כוכבי

נורית מנהלת המרכז להורות ומשפחה במכללת קיי, ודוקטורנטית במחלקה לחינוך. במסגרת תפקידה היא מקדמת תוכניות הכשרה ופרויקטים בתחום הנחיית הורים.
המחקר של נורית עוסק בקשר שבין אהבה הורית לא מותנה לבין ויסות רגשות אדפטיבי של ילדים.


דוא"​ל: noritkochavi@gmail.com
נורית.jpg

מירב רחבי

מירב היא מפקחת בכירה, במנהל לחינוך התיישבותי פנימייתי במשרד החינוך, ודוקטורנטית במחלקה לחינוך.
במחקרה היא מתענ​יינת בקשר שבין מאפייני הסביבה החינוכית והתנהגות של פגיעה עצמית לא אובדנית בקרב בני נוער.


דוא"ל: meyravr4@gmail.com
מירב רחבי.jpg

רוזיטל מסרמן אזולאי

רוזיטל היא פסיכולוגית חינוכית מומחית ודוקטורנטית במחלקה לחינוך. מחקרה מתמקד בקשר בין דפוסי ויסות רגשות, סגנון קבלת החלטות והתנהגות מינית מסתכנת ובריאה, בקרב בוגרות צעירות.


דוא"ל
: ​​rozitalma.psy@gmail.com​


רוזיטל.jpg

בר ליפלס אלון

בר היא דוקטורנטית במחלקה לחינוך ומתמחה בפסיכולוגיה חינוכית. במחקרה היא מתעניינת בויסות רגשות אינטגרטיבי של אימהות כמנבא תמיכה באוטונומיה וויסות אדפטיבי של כעס בקרב מתבגרים.


דוא"ל
: ​​baralo@post.bgu.ac.il

תמונה בר.jpeg

טלי פריד

טלי היא דוקטורנטית במחלקה לחינוך עם התמחות בתוכניות לימודים והוראה, והיא מתעניינת בקשר בין ויסות אדפטיבי של רגשות חיוביים לויסות אדפטיבי של רגשות שליליים.


דוא"ל
: ​​taliamir.fried@gmail.com​

טלי.jpg


תלמידי.ות מחקר מאסטר


מארק ברקן

מארק הוא סטודנט לתואר שני במגמה לפסיכולוגיה חינוכית. מארק בוחן כיצד מאפיינים הוריים קשורים לויסות רגשות אדפטיבי בילדים.


דוא"ל
: markba@post.bgu.ac.il



516B993A-A026-4341-A663-5233225D898D.jpeg

יערה אלמליח

יערה היא סטודנטית לתואר שני במגמה לפסיכולוגיה חינוכית.



דוא"ל: yaarae99@gmail.com




יערה אלמליח.jpeg




עמיתים​



ד"ר יעל אסטרייכר אשכנזי

יעל ניהלה את המעבדה וכיום היא פסיכולוגית חינוכית מומחית. במחקרה היא מתעניינת בקשר שבין ויסות רגשות, אמפתיה ותמיכה במדיניות פייסנית, במסגרת קונפליקטים בין-קבוצות.


דוא"לyaelostrricher@gmail.com
יעלאס.jpg

ד"​ר תמרה בוזוקאשוילי​

תמרה הייתה פוסט-דוקטורנטית במחלקה לחינוך ומרצה במגמה לייעוץ חינוכי. מחקריה עוסקים בהיבטים של מוטיבציה, והתפתחות זהות אישית ומקצועית בהקשרים תרבותיים שונים. היא מתעניינת בקשר שבין ויסות רגשות, אמפתיה ונכונות לפייסנות של קבוצות בקונפליקט. מחקרה במעבדה התמקד בבחינת תפקידו של ויסות רגשות אינטגרטיבי בהבנת הקשר בין תפיסת קורבנות קולקטיבית ופייסנות, בהקשר הישראלי-פלסטיני.


דוא"לtamarab900​@​gmail.com​
תמרה.jpg


ד"ר ענת קסלר

ענת היא ראש היחידה לכניסה להוראה (סטאז') ומרצה בתכנית לחינוך מיוחד במכללת קיי. מחקרה של ענת עוסק בקשר שבין ויסות רגשות אינטגרטיבי לאמפתיה והתנהגות פרו חברתית. 


דוא"לanat.kessler@gmail.com
ענת קסלר.PNG


ד"ר אילן וירצברגר



דוא"לilanvi@education.gov.il
ilan.jpg

ד"ר ניצן שרף

ניצן הייתה דוקטורנטית במחלקה לחינוך. היא מתעניינת בקשר בין ויסות גמיש של רגשות לבין הסתגלות של יחידים למצבי דחק.








ניצן.jpg

ד"ר יהונתן שרעבי

יהונתן היה דוקטורנט במחלקה לחינוך והוא פסיכולוג חינוכי מומחה. המחקר של יונתן עוסק בדרך שבה דפוסי ויסות רגשות שונים קשורים ביכולת של מתבגרים ללמוד מכישלונות אקדמיים.  


דוא"ל:  yehontn@gmail.com







​​​​​