קבוצה של אנשי ונשות חינוך שחוקרות תהליכי למידה, על מרכיביהם השונים, בהקשרים שחורגים מגבולותיה הפורמליים של הכיתה.
המחקר בקבוצה מבוסס על ההנחה שלמידה מתרחשת לאורך ולרוחב החיים, במגוון של סביבות ואינטראקציות, גם כאלה שאינן מכוונות ללמידה.
הקבוצה מתמקדת בעיקר בחקר המרכיבים החברתיים והרגשיים של הלמידה.
המחקר בקבוצה עוסק כיום בעיקר בתהליכי למידה (של מדע ותחומים אחרים) בסביבות בלתי פורמליות ובתהליכי למידה מקצועיים של מורות.
החוקרות בקבוצה עושות שימוש בגישות ושיטות מחקר מגוונות, איכותניות וכמותיות, מבוססות תצפיות, שאלונים וראיונות, ניתוח שיח, ניתוח וידאו מולטימודלי וניתוח מדדים פיסיולוגיים.
אתר זה משתמש בעוגיות. המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש שלנו בעוגיות.