$$News and Reports$$

17 אפר' 2019
​​​​​המחלקה להנדסת מערכות תקשורת מברכת את כפיר דמרי, מייסד שותף ב SpaceIL, על הבחרו להדליק משואה בערב יום העצמאות , ה-8 במאי 2019. כפיר הוא בוגר התואר הראשון והשני בהנדסת מערכות תקשורת באוניברסיטת בן גוריון.

מייסדי SpaceIL: כפיר דמרי (מימין), יריב בש (במרכז), ויהונתן וינטראוב (משמאל) 
לפני מספר חודשים, קיבלו הבוגרים של המחלקה להנדסת מערכות תקשורת הזדמנות לשמוע מכפיר על הקשיים, והפעילות הענפה של SpaceIL, בקידום החלום של הנחתת רכב חלל ישראלי על הירח. החל מהפגישה בפאב והשרטוטים הראשוניים על המפית, דרך גיוס התורמים, ועד לקביעת מועד השיגור.
מפגש הבוגרים שבו הרצה כפיר דמרי על פעילות SpaceIL ועל הפעילות להנחתת רכב חלל ישראלי על הירח

יחד עם כל מדינת ישראל עקבנו בהשתאות ובתקווה אחר המסע של "בראשית", תוך כדי תזכורת מתמדת כל העת כי הדרך חשובה לא פחות מהמטרה. הדרך של SpaceIL, בהובלה של כפיר ושותפיו, העלתה על נס עשייה חינוכית וטכנולוגית, דבר המהווה השראה לכולנו. כולנו תקווה שהמסע המוצלח ימשיך בקרוב על גבי בראשית 2, ומדינת ישראל תצטרף לקבוצת המדינות המצומצמת שלא רק שהביאה רכב חלל למסלול סביב הירח (דבר שהושלם כבר על ידי "בראשית"), אלא גם משלימה את משימת הנחיתה על הירח, תוך כדי המשך קידום חינוך מדעי וטכנולוגי במדינת ישראל, והפיכת חלומות של ילדים ומבוגרים רבים לכדי מציאות.

 

כפיר -- ישר כוח!!​​