דני מכליס

08-6461758
photo@bgu.ac.il

שירותי הצלם- כולל שירותי הארכיון של האוניברסיטה- מיועדים בראש ובראשונה לצורכי פרסומים, דוברות ויחסי ציבור. 

השירות לכלל מחלקות האוניברסיטה יוענק על פי זמינות הצלם ובתיאום מראש.

* יש לתאם שירותי צילום כשבוע מראש ובכפוף לאישור עקרוני של לוח הזמנים של הצלם או מי מטעמו.

** תינתן עדיפות למתן שירותי צילום לאירועים וכנסים בעלי חשיבות תקשורתית/ דוברותית וכדו'.

*** בשל פניות של מחלקות רבות יש לקחת בחשבון כי הפצת תמונות לאחר האירוע למחלקות עשויה להימשך עד 10 ימי עבודה. באירועים גדולים, עשויה עבודת הפצת התמונות להימשך אף מעבר ל-10 ימי עבודה.

**** הקמת מאגר גדול של תמונות שניתן להשתמש בהן לצורכי הפקות מוצרי תדמית, דפוס ועלונים פרסומיים, באיכות של רזולוציה גבוהה בתוך גלריית התמונות של האוניברסיטה.
מאגר זה נגיש אך ורק לבעלי הרשאות מחשוב פעילות באוניברסיטה.

 

מחירון שירותי הצילום


תיאור

​יח' לחיוב

תעריף

​​

תעריף מינימום ליציאה לשטח (עד שעתיים)

 

400 ₪

חצי יום צילומים (עד 4 שעות)

 

800 ₪

יום צילומים (עד 8 שעות עבודה רגילות)

 

1,200 ₪

צילום אירוע ערב- תחילת אירוע אחרי 18:00 בערב- פרמיום של שעה

שעה

400 ₪



 

איך לקבל צילומים מוצלחים של אירוע?

הנחיות למארגני אירועים באוניברסיטת בן-גוריון בנגב.
המטרה המשותפת לכם – מארגני האירוע – ולצלם האוניברסיטה היא צילומים מוצלחים שישמשו מזכרת לאירוע וישקפו היטב את האווירה.

ההנחיות הפשוטות שלהלן יסייעו לכם ולנו להשיג מטרה זו.

  1. חיוני לתאם עם הצלם את השתתפותו באירוע מראש, מוקדם ככל האפשר.
    צילום בהתראה של שעות ספורות עלול לא להתבצע (הצלם נמצא באירוע אחר) או שאיכותו עלולה להיפגם (לא יתאפשר לבצע צילומים הדורשים פרטי ציוד מיוחדים וכו').
    אפשר לשלוח דוא"ל לכתובת  photo@bgu.ac.il זמן רב מראש ולעדכן את היומן.

  2. בתכנון הבמה (או בחירת איזור הצילום באירועים ללא במה) יש לזכור שכל מה שנמצא מאחורי האנשים יופיע בתמונות.
    לכן רצוי לפנות את הרקע מחפצים מיותרים כגון ציוד הגברה, כבלים, שולחנות ובמיוחד אנשים.
    באירועים ללא במה רצוי לבחור לצילום איזור ללא חפצים מבריקים כגון מראות, לוחות לבנים ומנורות דולקות.

  3. מסך או וילון בצבע חלק ישמש רקע מצוין.

  4. לא רצוי לבחור מקום לצילומים באיזור שעוברים בו הרבה אנשים (למשל סמוך למזנון).

  5. חובה לשריין עבור הצלם שטח פנוי של כ-3 מטרים לפחות לפני האנשים המצולמים.

  6. אם המנחה אינו אמור להצטלם (למשל, כשלא המנחה הוא האדם המעניק את הפרס) כדאי להרחיק מעט את הפודיום מהנקודה בה יוענק הפרס.

  7. למעניק הפרס יש תפקיד חשוב בהצלחת הצילומים: מקבלי הפרס לרוב נרגשים מאוד, אינם זמינים למארגני האירוע מראש ועלולים לשכוח את ההנחיות.
    לכן, מעניק הפרס הוא האדם שיכול לסייע בהעמדת המצולמים בצורה נכונה.
    על מעניק הפרס והמקבל לעמוד כשפניהם למצלמה (או ב-3/4 פרופיל, כלומר פונים מעט אל הקהל / הצלם) ולהציג את התעודה / המתנה בצורה ברורה.
    מעניק הפרס יכול להפנות בעדינות את הזוכה ולהציב אותו בצורה הנכונה.
    באירועים רבי-משתתפים (הענקת תארים וכדומה) כדאי לשוחח גם עם המשתתף הראשון:
    אם הראשון יעמוד בצורה נכונה וישתהה לצילום לפני שהוא "בורח" מהבמה, יש סיכוי טוב שהבאים אחריו יעשו כמוהו.
    כמובן יש להנחות את מעניק הפרס לא להסתלק מהמקום לפני הצילום.

  8. קשה מאוד לצלם היטב בחדרים מוחשכים (חדרים בהם מוקרנים סרטים או מצגות).
    גם צילום בעזרת פלאש יהיה פחות טוב כשהחדר חשוך וכמובן שהפלאש יפריע יותר לאירוע. יש לתכנן זמן מתאים לצילום בזמן שהחדר מואר.

כמובן שלא תמיד התנאים לצילום יהיו אידיאליים: אנו נשתדל להפיק את המיטב מכל מצב.
אתם מוזמנים להתייעץ עם צלם האוניברסיטה דני מכליס זמן מה לפני האירוע כדי להפיק את התמונות הטובות ביותר בתנאים הנתונים.


אנא צרו עמו קשר בדוא"ל photo@bgu.ac.il