פעילות היחידה

  • מחקר ואסטרטגיה שיווקית - איפיון פוטנציאל, סקרי בוגרים, קבוצות מיקוד, ניתוח שוק וכו'.

  • שיווק קלאסי - הפקת ימים פתוחים וערבי חשיפה לתארים מתקדמים, שיתופי פעולה לקידום אירועים, כתיבה עיצוב והפקת חומרים פרסומיים, ארגון וליווי סיורים בקמפוס ועוד.

  • שיווק דיגיטלי - אחריות על השיווק הדיגיטלי של האוניברסיטה, שיווק ברשתות חברתיות ובאמצעות דוא"ל, קידום במנועי חיפוש, שיווק באמצעות תוכן כתוב ו-ווידיאו.

  • אתרי אינטרנט - ניהול אתרי הבית של האוניברסיטה, ניהול פורטל המועמדים, ייעוץ לאתרי מחלקות ויחידות בדגש תוכני וחוויית משתמש (UX), ייעוץ בנוגע לעמידה בתקנות הנגישות לאתרי אינטרנט.

  • קשר עם הצבא - שיתופי פעולה אקדמיים עם צה"ל כולל מסלולים לעתודה, מסלולים ייעודיים ועוד.

  • יזמות וחדשנות - קידום תוכניות, מסגרות ושיתופי פעולה עם גורמים בתעשייה לטובת חיזוק תחומי היזמות והחדשנות בקרב חברי סגל והסטודנטים

  • ארגון הבוגרים והבוגרות מסונף ליחידת השיווק. מטרתו חיזוק הזיקה בין האוניברסיטה לבוגריה, רישות (נטוורקינג) בין בוגרים, הטבות וסיוע לבוגרים ועוד.

  • קמפוס ירוק - אחריות על טיפוח ושימור מעמדה של האוניברסיטה בתחומי הקיימות ושמירת הסביבה באמצעות ניהול וריכוז מגוון מיזמים ופרויקטים חינוכיים.

  • יחידת השיווק - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

  • יחידת השיווק - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

  • יחידת השיווק - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

  • יחידת השיווק - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

  • יחידת השיווק - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

  • יחידת השיווק - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

  • יחידת השיווק - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

  • יחידת השיווק - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

  • יחידת השיווק - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב