חדש – קורס מדריכים לאימון פונקציונלי

SNATCH בית הספר לאימונים פונקציונליים
בשיתוף עם מרכז הספורט באוניברסיטת בן גוריון

 פותחים את קורס מדריכים לאימון פונקציונלי

 

מה זה אימון פונקציונלי ?

כושר גופני מוגדר כשילוב בין מספר יכולות גופניות: כוח, מהירות, סיבולת שריר, סיבולת לב-ריאה, זריזות, קואורדינציה, גמישות, תפיסה מרחבית ועוד. על מנת שנוכל לומר על אדם שהוא "בכושר" עליו להפגין יכולת סבירה ומעלה בכל אותם תחומים. ישנן הגדרות  שונות לאימון פונקציונלי. חלקן מתייחסות לאימון השיקומי וחלקן לאימון ספורטאים ברמה הגבוהה ביותר, אך רובן מתייחסות לשיפור במגוון מרכיבי כושר גופני לצורך שכלול התפקוד (אם בחיי היום-יום ואם בתפקוד הספורטיבי). שיטות אימון רבות יכולות להיכנס תחת כותרת "אימון פונקציונלי" – קרוספיט, TacFit ועוד, כאשר רובן משתמשות במגוון כלים (אביזרים) לצורך השגת מטרתן (לדוגמא: קטלבלס, חבלים, קלאבלס, רצועות, טבעות, צמיגם ומשקל גוף).

ישנה נטיה רווחת בקרב מתאמנים לחשוב שציוד הוא שיטה ("שיטת קטלבלס" או "שיטת TRX" וכדומה). מכיוון שציוד הוא רק ציוד, בקורס זה יילמד כיצד לאמן באופן שיטתי בכדי להשיג מטרות מגוונות תוך שימוש בציוד שונה ומגוון ובהתאמה למאפייני המתאמן.

אימון פונקציונלי הוא אימון שמפעיל את הגוף בכל מישורי התנועה. אימון, בו שרירי הליבה עובדים יחד עם מערך השרירים החיצוני בתזמון המדמה את תנועת הגוף הטבעית. מאחר שבאימון כזה פועלות קבוצות שרירים רבות הוא מתאפיין בהוצאה קלורית גבוהה ודורש פחות זמן מאשר אימון שבו מבודדים קבוצות שרירים (כלומר, אימוני מכשירים למיניהם).

 

למי מתאים האימון?

כל אדם בריא יכול להתאמן. יש מגוון רחב של תרגילים וכל מתאמן מתחיל במשקל ובתרגיל המתאים לו מבחינת מצב הכושר הגופני שלו וגילו. האימון נערך לרוב בקבוצות ובכל קבוצה יכולים להתאמן אנשים ברמות שונות. הדבר מתאפשר בכך שכל אחד מהם יבצע את אותם תרגילים אך עם משקלים שונים וברמות עצימות שונות.

 DSC_0068.JPG

למי מיועד הקורס?

הקורס מיועד למדריכי כושר, מדריכי סטודיו, מורים לחינוך גופני, פיזיותרפיסטים, מורים לאומנויות לחימה וכל מדריך לאימון גופני שבמסגרת הכשרתו עבר שיעורי אנטומיה ופיזיולוגיה.

מה לומדים?

הקורס יתקיים במרכז הספורט באוניברסיטת בן גוריון ויכלול 7 מפגשים של 6 שעות אקדמאיות בכל מפגש שבמסגרתם יועבר כל הידע הנדרש לשם בניית אימון פונקציונלי והעברתו ליחיד או לקבוצה. במהלך הקורס יכירו החניכים את העקרונות הביומכניים והקינזיולוגיים מאחורי התרגילים וידעו להתאים את התרגיל למתאמן באופן אישי. במסגרת הקורס יחשפו התלמידים למגוון רחב של ציוד, כאשר הדגש העיקרי (בתרגול ובניתוחי התנועה) יושם על הקטלבלס. בקורס נלמד לבנות תוכניות אימון למתאמנים בודדים ולקבוצה, תוך הקניית ידע בניתוח פרמטרים כגון: פיתוח מרכיבי הכושר הגופני הנדרשים ובהתאם למאפיינים האישיים של המתאמן (יציבתו, מצבו הבריאותי וזמינותו לאימונים). כמו כן יסקרו ההבדלים בין אימון פונקציונלי לאימוני כושר אחרים (גישות ושיטות אחרות). בנוסף לידע המקצועי, יוקנה למשתתפים גם ידע בשיטות שיווק של האימון לכלל המתאמנים ולמתאמנים אישיים.

 

מי מעביר את הקורס?

עידן ודרריו - מדריך חדר כושר בכיר בעל נסיון רב, המייסד והבעלים של SNATCH – בית הספר והסטודיו לאימון פונקציונלי, הנציג הישראלי וחבר בסגל ההדרכה הבינלאומי של ארגון הקטלבלס הבינלאומי IKFF ובעל הסמכת מאסטר טריינר ומסמיך מדריכים מטעם BLACKROLL העולמית.

       

                                             DSC_0067.JPG

הקורס כולל 7 מפגשים של כ- 6 שעות אקדמאיות כל מפגש ימי שלישי בשעות  12:00-17:00

תחילת הקורס: 

סיום הקורס : 

עלות הקורס : 2550 ₪​

טלפון להרשמה: 08-6472936, 08-6472740
לנרשמים עד שבוע ימים לפני פתיחת הקורס 10% הנחה.​

 

למסיימי הקורס תוענק תעודת מדריך לאימון פונקציונלי מטעם

בית הספר לאימונים פונקציונאלים- SNATCH