יריד פוסטרים ותוצרים
ביריד יוצגו פוסטרים, תוצרים וכלים
מבוססי מחקר בשלושה מרחבים.במהלך היריד נדון בשאלות רוחב שונות על חיבורים בין עשייה ומחקר.
מרחב 1: תוצרים
וכלים יישומיים מבוססי מחקר
אקדמיה-שדה מתחברים למילים תמי סבג שושן | המרכז לחקר הפדגוגיה – שותפויות אקדמיה שדה, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב תמי קציר, ענת פריאור, גלי יוספי | אוניברסיטת חיפה, מרכז אדמונד י. ספרא לחקר המוח לקויות למידה
| הזדמנויות ואתגרים בתהליך פיתוח משותף של נשות ואנשי מחקר ושדה מתן ברק, נגה קנולר | המרכז לחקר הפדגוגיה – שותפויות אקדמיה-שדה, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב סיגי שם-טוב| מחוז מרכז במשרד החינוך תמר קנר פורמן | מו"פ השקפה
| המבחן כמאבחן ומקדם למידה ברקת סעדה, דורית טובין | המחלקה לחינוך, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב
|
חיבורים. יחסים. מפה. כלי עזר לאנשי חינוך אירית כהן, נעם לפידות-לפלר | המרכז האקדמי לחינוך וחברה אורנים
| ממפת ממדים של מתמחים לקשת התנסות של סטודנטים להוראה ליבי אופיר, עינת נוטע-קורן | מו"פ התנסות בהוראה, מכון מופ"ת
| פיילוט למדידת Ecosy-STEM טליה עומר | גשר לעתיד אורלי רויך | SFI
|
פיתוח מיומנויות רגשיות חברתיות על פי יעדי גיל – מנהל החינוך תל אביב יפו הדס ברודי שרודר | מנהל חינוך תל אביב יפו ומכון ברנקו וייס
| רבדים+ מנתונים לפעולה: הצגת מערכת רבדית אמיר אביב | מיזם רבדים+ עפרי הדרי תרצה מרגולין | קרן רש"י
| תהליכי הערכה בפדגוגיה דיאלוגית: מחקר עיצוב משתף עידו גדעון | האוניברסיטה העברית בירושלים אסנת רקיע | אורט "רבין" גן יבנה בן-ציון סלקמון, אורלי שפירא | אוניברסיטת תל אביב
|
מרחב 2: חיבורים בין מחקר, עשייה ומדיניות חינוכית
אתגרים בשפה העברית אצל תלמידים ערבים: בין מחקר ליישום בעשייה החינוכית של המורה עלי ותד | המכללה האקדמית בית ברל רמה מנור | המכללה האקדמית בית ברל והאוניברסיטה העברית בירושלים האני מוסא | אגף שפות, המזכירות הפדגוגית, משרד החינוך
| חינוך בלתי פורמלי לבני נוער חרדים ענת בארט | מכללה ירושלים יצחק טרכטינגוט |האוניברסיטה העברית בירושלים
| חינוך חברתי מיני בקרב תלמידי החינוך המיוחד מיכל שרייבר-דיבון | מכללת תלפיות ואוניברסיטת בר-אילן שלומית וייל הגלילי | בית חינוך ממ"ד שלום ומכללת תלפיות
|
לקראת שיפור הדיאלוג בהערכה: שותפות אקדמיה-שדה בחקר חדשנות בבית ספר יסודי דפנה פרטוש, אתי טולדנו, עדי קיש | בית ספר וייצמן, בית יהושע ברכה אלפרט |המכללה האקדמית בית ברל
| מנהיגות מדעית – תרומת פעילות מדעית בלתי פורמלית לזהות ולתפיסות מדעיות איגור רונין, דני פרץ | בית יציב אורית בן צבי אסרף | אוניברסיטת בן-גוריון בנגב
| נוירופדגוגיה יישומית: תרומה ואתגרים בשדה החינוך אפרת לוצאטו | המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט מיה שלום | המכללה האקדמית בית ברל ומכון מופ"ת אורית אלגאוי-הרשלר | מכללת אפרתה גל בן-יהודה | מכון מופ"ת אינה שוורץ-סרברו | אוניברסיטת בר-אילן איילת קצוף | המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט אתי גרובגלד, יצחק פרידמן | המכללה האקדמית אחוה
|
רווחתן הנפשית של מחנכות גיל הינקות: מוקד התערבות לשיפור איכות הטיפול יעל רוזנבלט-פרקל, נועה גירון-סלע, נעמה עצבה-פוריה | אוניברסיטת בן-גוריון בנגב
| תרומתן של סדנאות הכשרה לתעסוקה לתלמידים עם מוגבלויות מורכבות בביה"ס הדביר החדש – תפיסות מורים והורים דפנה קובץ, שלהבת דיאור | בית ספר דביר החדש מטי זכאי | המכללה האקדמית בית-ברל
| |
פיתוח מקצועי והקשר למחקר בחינוך
אין חכם כבעל ניסיון אילה הר-אבן | המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט
| חיבוריות מושכלת בין מחקר להוראה במכללות האקדמיות לחינוך: האם וכיצד? מרי גוטמן | מכללת אמונה-אפרתה
| כיצד ניתן להחזיר את הקסם ללימודי מתמטיקה: השתלמות מבוססת מחקר למורות למתמטיקה בבתי ספר יסודיים הילי איידלין-לוי, ליטל דכס-כהן, מיכל וולק, שרון סדן-לוי, מורן פרחי, אורלי רובינשטיין| החוג ללקויות למידה, מרכז ספרא לחקר המוח, אוניברסיטת חיפה
|
כשתיאוריה ופרקטיקה נפגשים באוניברסיטה סיוון רפפורט, עידית אדלר | בית ספר לחינוך, אוניברסיטת תל אביב
| סימולציות בניהול עצמי בהוראה מרחוק: כלי פדגוגי מבוסס מחקר בהכשרת מורים בחינוך המיוחד דפנה פונו, דגנית הופנברטל, אפרת לוצאטו, מירב צהר-רוזן |המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט
אסתי צביון | הקריה האקדמית אונו
| סימני דרך: תהליך הלמידה הטרנספורמטיבי של מורים לשפה שניה כאשר הם הופכים לדוקטורנטים מיה ויזל | אוניברסיטת בר-אילן, Middlebury College דנה קפלן | האוניברסיטה הפתוחה ואוניברסיטת מישיגן
|
<<תוכנית הכנס