טלמור פרחי ודורית טובין (2014). היועצת החינוכית כמנהיגת הצוות הטיפולי, היועץ החינוכי, י"ח, 32-54.
כהן זכריה, מ' וטובין, ד' (2024). משבר כהזדמנות? צוות מחנכות לפני, בזמן ולאחר הקורונה. עיונים בחינוך, 24,205-222 .
כהן זכריה, מ' וטובין, ד' (2022). מילים מתריסות, מעשים צייתנים - התמודדות צוות מחנכות עם בעיות מתמידות. עיונים במנהל ובארגון החינוך, 37, 85-114.
מיכל פיניאן וייס, דורית טובין (2014). ייעוץ צוותי כפרקטיקה מרכזית של היועץ בבית הספר המצליח, היועץ החינוכי, י"ח, 101-122.
Pariente, N & Tubin, D. (2024) Signature pedagogy and professionalism - an exploratory study on novice principals mentoring. Educational Management Administration & Leadership, 17411432241247295.
Dali, N. & Tubin, D. (2023). Teacher induction and professional development policy: The case of Israel. in: J. Wang (ed.), Teacher Induction Policy in Global Contexts: Intentions, Implementations, and Influences, Information Age Publishing.