$$News and Reports$$

17 דצמ' 2015
"בשביל הדעת" תוכנית ייחודית לצעירים עם מוגבלויות המאפשרת להם ללמוד כתלמידים באקדמיה
 

ליוזמה המיוחדת שותפים עמותת "יחדיו", המחלקה למעורבות חברתית באוניברסיטת בן-גוריון בנגב ומשרד הרווחה ואגף הרווחה של עיריית באר-שבע. לאור הצלחת הפרויקט הכל - כך מיוחד, התחילו השנה את הקורס כ-33 חניכות וחניכים בעלי מוגבלויות, לעומת 11 בשנה שעברה.

לטקס הפתיחה המרגש עד דמעות הגיעו גם הורי החניכות והחניכים והם שמעו דברי ברכה וחיזוק מנשיאת האוניברסיטה, הפרופ' רבקה כרמי, ממנכ"ל עמותת "יחדיו", יאיר באר, מנציג משרד הרווחה, גדעון שלום וממנהלת אגף הרווחה בעיריית באר-שבע, אתי כהן. כמו כן, השתתפו באירוע יו"ר עמותת יחדיו הד"ר אתי לוצאטו ועו"ד ורד סרוסי-כץ, מנהלת היחידה למעורבות חברתית באוניברסיטה.
 
נשיאת האוניברסיטה הפרופ' רבקה כרמי בירכה את הסטודנטים הנרגשים ואמרה כי מדובר ביוזמה נפלאה של 'אמא דואגת', של אחד החניכים שהפכה למיזם אדיר והבטיחה כי האוניברסיטה ת​שמור עליו ותמשיך לקיימו.
 

מנכ"ל עמותת "יחדיו", יאיר באר אמר לסטודנטים כי תחילת הסמסטר היא תחילתו של מסע ארוך ומרתק שבו כל אחת ואחד מהתלמידים יגלו את הפוטנציאל האדיר ואת הכוחות שטמונים בהם. הוא איחל לסטודנטים שנת לימודים מרתקת ולהורים – חוויות מרגשות וסיפוק.

1 (2).jpg
נשיאת האוניברסיטה, פרופ' רבקה כרמי יחד עם אלדד כהן, סטודנט התכנית​ |  צילום: פוטו קמפוס