BG IMAGERY WEB-04.png

ד"ר ​אסף משולם

אני מרצה בכיר בבית הספר לחינוך באוניברסיטת בן-גוריון, וראש החוג ללמידה מנהל ומדיניות. תחומי העניין האקדמיים שלי כוללים באופן נרחב תאוריות חינוך ביקורתיות וחינוך לצדק חברתי. מחקרי עוסקים בבתי-ספר המחנכים לדמוקרטיה, ובפדגוגיה והפרקטיקות התומכות בחינוך שכזה; במדיניות חינוכית, במיוחד בחירות חינוכיות של הורים מאוכלוסיות מיעוט ורוב, ובדמוקרטיזציה של המרחב החינוכי.

Tavia C.jpg

ד"ר תוויבה מג'דוב


בעלת תואר דוקטור לפילוסופיה מהמחלקה לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה מאוניברסיטת תל-אביב. את הדוקטורט שלה עסק בחוויית הרווקות המאוחרת בקרב נשים וגברים בחברה הפלסטינית. היום, היא פוסט-דוקטורנטית במחלקה לחינוך באוניברסיטת בן גוריון. בהנחייתו של ד"ר אסף משולם. מחקרם של משולם ומג'דוב עוסק בבחירת בי"ס (school choice) של הורים ערבים-פלסטינים בישראל. תחומי העניין של תוויבה הם  החברה הפלסטינית; חינוך, תרבות, מגדר ורווקות; גזענות ואי שוויון. ​

Orwa C.png 

עורוה סידאוי


אני דוקטורנט במחלקה לחינוך באוניברסיטת בן-גוריון בנגב. המחקר שלי מתמקד במאפייני הזהות של בוגרים פלסטינים שלמדו בבתי ספר ישראלים-יהודיים. במהלך השנים האחרונות וכחלק מניסיוני המקצועי, עבדתי כרכז אשכול ומנחה לקידום תהליכים פדגוגיים בבתי ספר במחוז הדרום בישראל. לימדתי מדעים ומתמטיקה בבתי ספר בדואים, ולימדתי קורסים למורים ולרכזים פדגוגיים.
siwar C.jpg

סואר אבו מוך


אני דוקטורנטית במחלקה לחינוך, והמחקר שלי עוסק באופן בו הורים מאוכלוסיות מיעוט (הורים ערבים אזרחי ישראל) בוחרים בתי"ס לילדיהם. אני בוגרת תארים שניים בהוראת מדעים (M.Sc האונ' העברית) ובמנהל ומנהיגות בחינוך (M.A אונ' תל-אביב). במקצועי אני עובדת הוראה, ובמשך השנים עסקתי בתחומי פדגוגיה חדשנית.​

Shlomi C.png 

שלומי אמסלם

כותב תזה על שיקוליהם של הורים מסורתיים בבחירת בית ספר יסודי  עבור ילדיהם. בעל תואר ראשון בתקשורת ותואר שני בחינוך, מנחה סדנאות לבני נוער  ולצוותי הוראה, מנהל את פעילות 'קבוצת מסטיק', חברה העוסקת בפיתוח והטמעה של תהליכי חינוך באמצעות חוויה משימתית ו- ODT. עוסק בחינוך הבלתי פורמלי. מרצה להופעה מול קהל ותקשורת.​

yasmin C.jpg 

יסמין אבו סעד


סטודנטית לתואר שני במחלקה לחינוך באוניברסיטת בן גוריון, עובדת כמורה לאנגלית בתיכון בנגב. אני מתעניינת בחינוך אלטרנטיבי, בחברה הערבית-פלסטינית בישראל בפרט. חינוך אלטרנטיבי הינו תופעה חדשה יחסית בחברה הבדואית-פלסטינית; לכן, מטרת התזה שלי היא לבחון לעומק את החינוך האלטרנטיבי בחברה הבדואית ולחקור כיצד תופעה חדשה זו מוסיפה רובד חדש לחינוך האלטרנטיבי בהקשר הישראלי הכללי.

yifat C.jpg

יפעת הלל


כותבת תזה על האופן בו מנהלי בתי ספר תופסים את הקשר/אי הקשר בין עשייתם החינוכית לבין אתגרי החברה בישראל. יפעת היא ממייסדותיה של עמותת 'הגר' לחינוך יהודי-ערבי דו- לשוני וכיהנה בעשור האחרון בתפקידים מגוונים בהנהגה. יפעת מנהלת תכנית למנהלי בתי-ספר שעוסקת בשינוי באמצעות יזמות. 

zohar C.jpg
zoharsitner@gmail.com

זהר סיטנר


אני דוקטורנטית בבית הספר לחינוך באוניברסיטת בן-גוריון בנגב. המחקר שלי עוסק באופן שבו פדגוגיה רלוונטית תרבות באה לידי ביטוי במפגש הרב-תרבותי במסגרות חינוך דו-לשוניות (ערבית -עברית). במסגרת התזה לתואר השני. חקרתי דימויים חזותיים המוצגים בגני ילדים דו לשוניים. אני עובדת כמרצה וכרכזת הדרכה פדגוגית במדרשה לאמנות במכללת בית ברל. ומתעניינת בקשרים שבין חינוך לאמנות ותרבות חזותית לבין חינוך בגישה ביקורתית ורב-תרבותית.​


Naama C.jpg
naamaharlev@gmail.com
נעמה הר-לב

אני דוקטורנטית בבית הספר לחינוך באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, ומחנכת ומורה להיסטוריה בתיכון. המחקר שלי עוסק במורות בעלות אג'נדות ביקורתיות, שבדרך פעולתן החינוכית בבית-הספר התיכון, מביאות לידי ביטוי פדגוגיה המאתגרת את מבנהו ואת תכניו של בית הציבורי המסורתי, לשם פיתוח חשיבה ביקורתית אצל התלמידים. המחקר בוחן את העשייה החינוכית בבית הספר תוך הכלת כלל מרחבי החינוך הקיימים בו, גם מחוץ לכיתה: באינטראקציות עם התלמידים והצוות ובמסגרת החינוך המשלים, כגון סיורים, סדנאות וכדומה. בשנים האחרונות במסגרת היותי חלק מצוות הניהול של בית-ספר תיכון גדול במרכז הארץ חשתי את המתח שבין הרצון לחנך לביקורתיות לבין נוקשות המערכת והאג'נדות שבה, ובכך אני מתעניינת.​
Avi C.jpg
hemyx123@gmail.com
ד"ר אבי המי

אני חבר סגל במסלול לתואר שני בחינוך מיוחד במכללת לוינסקי ומרצה בבית הספר לחינוךבאוניברסיטת בן-גוריון. במהלך הקריירה הראשונה שלי כיוצר סרטים דוקומנטריים, נעזרתי באמנות כאמצעי לשיתוף ולהשמעת קולן של קהילות מודרות. גם כחוקר, אני עוסק בתחומים שנוגעים בחינוך ביקורתי, בשוויון והכלה ובאופן בו צילום עשוי לקדם ולהעצים אוכלוסיות מוחלשות.​