$$News and Reports$$

17 אוג' 2021

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

שנת הלימודים​ תשפ"ב הולכת ומתקרבת. לפני שאתם רצים להירשם לקורסים הכלליים שישלימו לכם את הנק"ז הנחוץ לתואר, הכנו עבורכם רשימת קורסים כלליים מעניינים במיוחד, שיוכלו להוסיף לכם זווית אקדמית נוספת ומהנה לתואר שלכם: 

 

BGU- שי​דורי רדיו |  9000.1.2900

 

מה חשבתי שיהיה? טייכר וזרחו יגיעו ללמד אותי לעשות חיקויים של גיא רולניק.

למה לצפות? בקורס ידרש ​מכם לעבור מיונים שיתבססו על מקום פנוי וריאיון קבלה אישי. לאחר שעברתם את שלב המיונים וההכשרה, תוכלו להשתלב באחת מחטיבות השידור של הרדיו - פודקאסטים, שידורים חיים או VLOG.

למה שווה לקחת? בסוף הקורס תדעו איך לייצר פודקאסט, להפיק שידור ויהיה לכם ידע מעשי בשימוש בטכנולוגיות הקשורות ברדיו.

נק"ז: 2

למידע נוסף: ד"ר בוזי רביב, מנהל התחנה - bgu.radio@bgu.ac.il​

radio 2.jpg





לדעת למחוק | 122.1​.0348​


מה חשבתי שיהיה? אני אלמד ​איך לענות על כל השאלות בבחינה מבלי למלא 3 מחברות ולעבור את הגבלת המילים.

למה לצפות? בקורס  תלמדו איך לגבש רעיון לכתיבה, להבין את הפרספקטיבה של הקורא, להכיר סוגים שונים של כתיבה ותבצעו משימות יצירה.

למה שווה לקחת? אם אתם אוהבים לכתוב ורוצים לדעת איך לכתוב באופן יצירתי ומדויק יותר, הקורס הזה בשבילכם.

נק"ז: 2​


טיפקס





מבוא לעולם עירוני | 128.1.1061​


מה חשבתי שיהיה? ​אני אלמד להיות שחקנית סימס 3 ממש טובה.

למה לצפות? בקורס תכירו את יסודות הגיאורפיה העירונית, תהליכים אורבניים ותופעות עירוניות, על ההיסטוריה של העיור בעולם ובישראל בפרט.

למה שווה לקחת? בסוף הקורס תרכשו ידע תיאורטי בתכנון ערים, כיצד לבחון ערים מתוך פרספקטיבה כלכלית, היסטורית וחברתית. הטיולים בבירות אירופה כבר לא יהיו אותו דבר: תראו ערים דרך משקפיים של מתכנני ערים מנוסים. ​

נק"ז: 4


city.jpg




ליאונרדו דה וינצ'י | 134.1.0110


מה חשבתי שיהיה? נצייר גרסאות שלנו למונה ליזה והציור המצטיין יישלח ללובר בפריז.

למה לצפות? בקורס נכיר מקרוב את הביוגרפיה של דה וינצ'י, ואת החדשנות הטכנולוגית והאומנותית שבאה לידי ביטוי ביצירותיו והמצאותיו.

למה שווה לקחת? ליאונרדו דה ונצ'י הוא אחד מהאנשים המוכרים ביותר בתבל ומהווה דמות מעוררת השראה. הסיפור של דה וינצ'י מרתק ולהכיר אותו ואת פועלו יוסיף לידע הכללי שלכם ואולי ייתן לכן השראה ליצירות והמצאות משלכם. 

נק"ז: 2​​


mona-lisa-690203_640.jpg




מבוא לדיפלומטיות בין-לאומית | 187.1.0016


מה חשבתי שיהיה? אסייע במאמצים לקיים שלום בין נועה תישבי לבלה חדיד.

למה לצפות? בקורס "מבוא לדיפלומטיות בין-לאומית" תלמדו כיצד השחקנים הבין-לאומיים מתקשרים באמצעות הכלים הקיימים בזירה הדיפולמטית העכשווית. תכירו את תהליך הטרנספורמציה שהפרקטיקה הדיפולמטית עברה לאורך השנים לאור אירועים היסטוריים שונים שקרו.

למה שווה לקחת? על דיפלומטיה לא לומדים בבית הספר וזה ממש חבל. יש לכם הזדמנות להיכנס לעולם תוכן מרתק, מלא בתככים ובקונסיפרציות שהכריעו רגעים מרתקים בהיסטוריה האנושית. 

נק"ז: ​2


united-nations-3760656_640.jpg





"קאובוי של שושנים": מבטים אנתרופולוגים וסוציולוגים על גברים וגבריות בישראל | 134.1.0140

 

מה חשבתי שיהיה? כל שבוע הופעה של יאיא והחברים מהדג נחש בכיתה.

למה לצפות​?  בקורס נבין כיצד ומדוע גברים חווים ותופסים את עצמם וכיצד הם תופסים נשים וגברים אחרים במצבים חברתיים משתנים. תלמדו על הדיסציפלינה הרחבה של הגבריות כתופעה חברתית, פוליטית וכלכלית. 

למה שווה לקחת?​ אם גם לכם המונח "גבריות" הוא לא מובן מאליו, ואתם מעוניינים ומעוניינות להבין כיצד נהוג לתפוס אותו ומדוע, זהו קורס שבהחלט שווה לקחת.

נק"ז: 2 ​​​​​​​