$$News and Reports$$

05 יול' 2022
בטקס מרגש שהתקיים ב-27.06.2022 קיבלו 291 בוגרים/ות לתואר ראשון (B.Sc) ו-46 בוגרים/ות לתואר שני (M.Sc) את תעודות הסיום שלהם/ן.

חברי הסגל האקדמי של המחלקה, יחד עם הצוות המנהלי והטכני, ליוו את האירוע.
פרופ' דני הנדלר, ראש המחלקה, ופרופ' פז כרמי, סגן ראש המחלקה, העניקו לבוגרים.ות את התעודות.

 

פרופ' הנדלר נשא דברים ובירך את הבוגרים:

"הביקוש ללימודים אצלנו גבוה מאד ולכן הסף הנדרש לקבלה ללימודים במדעי המחשב הוא הגבוה ביותר מבין כל תוכניות הלימודים באוניברסיטה. וכמו שאתם יודעים, גם אחרי שמתקבלים, הלימודים אצלנו קשים, מאתגרים ודורשים מאמץ רב ויכולות גבוהות. אני בטוח שהיו לכם במהלך התואר לא מעט לילות לבנים, שעות בהן שברתם את הראש כדי להבין הוכחה מתמטית קשה או אלגוריתם מורכב, ניסיונות מתסכלים ללכוד באגים חמקניים, ואפילו רגעי משבר. אבל אתם עמדתם בקשיים האלה, ובזה הוכחתם שאתם לא רק מוכשרים, אלא גם מסוגלים להתמיד לאורך זמן כדי להשיג את המטרה שהצבתם לעצמכם.

 

 

בטקס הזה יקבלו תעודות גם בוגרי התואר השני שלנו, שהמשיכו ללימודים מתקדמים שהעיקר בהם אינו צריכה של ידע קיים, אלא מחקר – העיסוק המרתק באמצעותו אנחנו מרחיבים את גבולות הידע. אז אני רוצה לברך גם את מסיימי התואר השני שלנו, שמלבד המחקר המצוין שהם מבצעים גם מסייעים לחברי הסגל כעוזרי הוראה לתלמידי התואר הראשון. בלי העזרה שלכם, תלמידי המחקר שלנו, היינו מתקשים מאד למלא את שני התפקידים שהם תכליתה של האוניברסיטה: הקניית השכלה גבוהה ומחקר. אז תודה לכם וכל הכבוד על ההישג!"

 

במהלך הטקס הוקרן סרטון בו בירכה את הבוגרים פרופ' רגינה ברזילי, שסיימה במחלקה תארים ראשון ושני (בהנחייתו של פרופ' מיכאל אלחדד), המכהנת כיום כחברת סגל

באוניברסיטת MIT. פרופ' ברזילי זכתה במספר פרסים יוקרתיים על פריצות הדרך המחקריות שלה בתחום ה-AI, ובכללם MacArthur Fellowship בשנת 2017

ופרס Squirrel AI Award for AI for the Benefit of Humanity ע"ס מיליון דולר מאת האגודה האמריקאית ל-AI.

 

אנו מברכים את הבוגרים.ות ומאחלים להם.ן הצלחה רבה בהמשך הדרך!

image1.png image2.png image3.png

image4.png  image5.png