$$News and Reports$$

23 ספט' 2020

אוניברסיטת בן-גוריון בנגב מודיעה על אימוץ היוזמה של הפקולטה לניהול על שם גילפורד גלייזר ושל האגודה הסטודנטיאלית ומכריזה על התאמת חוזי השכירות של דיירי מעונות הסטודנטים​ לאי הוו​​דאות, למשבר הכלכלי ולהתארכות הסגר והוספת "סעיף גמישות" לחוזים שיאפשר לסטודנטים לצאת מחוזה השכירות בהתאם להגבלות שתטיל המדינה על כניסת סטודנטים לקמפוס האוניברסיטה.


סגן הנשיא ומנכ"ל אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, דוד ברקת

"המגפה לא פוסחת על אף אחד מאיתנו, בין אם בהקשר הבריאותי ובין אם בהקשר הכלכלי. גם האוניברסיטה ניצבת בפני אתגרים רבים - החל מהמשך הפעילות המחקרית והאקדמית וכלה בהוצאות הרבות המתלוות להתמודדות עם הקורונה. למרות הקשיים הפיננסים, החלטנו בשנת הלימודים הקודמת לשחרר מהמעונות ללא קנס כי הבנו שזה הדבר הנכון לעשות. 

גם לקראת שנת הלימודים הקרובה היה ברור לנו שיש לעשות דבר דומה ולכן צירפנו את המעונות ליוזמת חוזה השכירות הגמיש של הפקולטה לניהול ע"ש גילפורד ושל האגודה הסטודנטיאלית. 

מדובר בהחלטה שעשויה לעלות לאוניברסיטה מיליוני שקלים, אך ברור לנו שיש להתחשב בציבור הסטודנטים וזו ההחלטה הנכונה בעת הזו. כולי תקווה שבקרוב יוכלו הסטודנטים לחזור ולפקוד את הקמפוס ולייצר שגרה נוחה יותר גם בימי הקורונה".