$$News and Reports$$

16 יונ' 2019

​​

כמאה סטודנטים מכל הפקולטות יצאו השנה לתוכניות חילופי הסטודנטים של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב המופעלות על ידי המשרד לקשרים אקדמיים בינלאומיים. לראשונה, סטודנט יצא לסמסטר בסין, האחרים יצאו לאירופה ולצפון אמריקה. מרבית הסטודנטים ילמדו באיטליה, גרמניה וקנדה.


בתוכניות החילופין הסטודנטים מקבלים הכרה בקורסים שלמדו בחו"ל לצורך התואר באוניברסיטה. הם ממשיכים לשלם את שכר הלימוד של אוניברסיטת בן-גוריון ולומדים סמסטר או שנה בחו"ל. על מנת לאפשר לקהל רחב ככל הניתן של סטודנטים לצאת לחילופין, תמיכה במימון הניידות התקבלה מתוכנית ארסמוס+ של האיחוד האירופי ומתקציב הבינאום של האוניברסיטה.

לאחרונה, התקיים האירוע השנתי עבור הסטודנטים הנוטלים חלק בתוכניות החילופין שאורגן על ידי המחלקה לקשרים אקדמיים בינלאומיים. בערב שהתקיים ב"רוזה" נפגשו הסטודנטים שהתקבלו לסתיו הקרוב עם אלו שיוצאים איתם לתוכניות השונות ועם אלו ששבו אשתקד, קיבלו טיפים חשובים ויצרו קשרים. סטודנטים בינלאומיים שלומדים כרגע באוניברסיטה שהוזמנו אף הם למפגש חלקו עם היוצאים את החוויות הבינלאומיות שלהם.

תוכנית חילופי הסטודנטים מאפשרת לסטודנטים לצאת לחו"ל לסמסטר או שניים במהלך לימודיהם. ההשתתפות בתוכנית מעניקה לסטודנטים חוויה האקדמית הבינלאומית, הזדמנות להתנסות בלימודים באנגלית, יצירת קשרים וחשיפה לתרבויות שונות. הקבלה היא על בסיס מצויינות אקדמית ובאישור ועדת ההוראה של המחלקה בה לומדים.

 צילום: יואב פיצ'רסקי

צילום: יואב פיצ'רסקי

צילום: יואב פיצ'רסקי

תמונות מן האירוע השנתי | צילומים: יואב פיצ'רסקי  


מעוניינים/ות לצאת לחילופי סטודנטים? נשמח לעזור!!
ההרשמה לסמסטר ב', תש"פ פתוחה כעת. 
מוזמנים/ות לבדוק זכאות »

 

לפרטים נוספים ניתן גם לבקר באתר המשרד לקשרים אקדמיים בינלאומיים  או לפנות ליהודית סבן: oiaa@bgu.ac.il