$$News and Reports$$

25 ינו' 2022

מחקרים משותפים, פריצות דרך מדעיות ואקדמיות, הישגים ואינטרסים משותפים הובילו לביקור נוסף של שגריר רוסיה בישראל באוניברסיטת בן-גוריון.


אתמול, 24 בינואר 2022, שגריר רוסיה בישראל, אנטולי ויקטורוב, התארח באוניברסיטת בן-גוריון בנגב. במסגרת הביקור, השגריר ומשלחתו נחשפו לנקודות מבט חדשות על המחקר הייחודי, העשייה המדעית והאקדמאית שנעשית באוניברסיטת בן-גוריון. 

כאמור, זהו אינו הביקור הראשון של השגריר באוניברסיטת בן-גוריון. בחודש נובמבר האחרון רשימה ארוכה של בכירי ממשל מישראל ומרוסיה לקחה חלק פעיל בכנס שיזמה האוניברסיטה בנגב לרגל ציון 30 שנה לחידוש היחסים הדיפלומטיים של ישראל ורוסיה.

במהלך הכנס הוצגו שיתופי פעולה אקדמיים ומחקריים בין חברי הסגל האקדמי באוניברסיטת בן-גוריון בנגב לעמיתיהם ברוסיה. בנוסף, סוכמו שיתופי פעולה עתידיים ונושאים משותפים אותם יקדמו המדענים והחוקרים משתי המדינות כגון: התמודדות עם אתגרי האקלים, האנרגיה, הרפואה, הביוטכנולוגיה ושיתופי פעולה אקדמיים בתחומים נוספים. בתום האירוע נחתם הסכם שיתוף פעולה רשמי בין המוסדות האקדמיים היוקרתיים ברוסיה: MOU ו- Skolkovo Institute of Science and Technology לבין אוניברסיטת בן-גוריון בנגב.

השגריר הספיק לבקר במעבדות המחקר השונות, במתחם האקוסיסטם ולהיפגש עם החוקרות והחוקרים שאחראים על גילויים מרתקים. לאחר סיורו נפגש עם נשיא האוניברסיטה, פרופ' דניאל חיימוביץ. הנשיא והשגריר דברו על שיתופי פעולה מדעיים לאוניברסיטה יחד עם אוניברסיטאות ברוסיה.

השגריר והנשיא

השגריר במעבדה