מנחה | תלמיד מחקר | נושא המחקר | הערות |
פרופ' א. אבו-סעד | שחר בת-חן | היתרונות של ויסות רגשות אינטגרטיבי והמחיר של הימנעות רגשית | הנחיה בשיתוף עם פרופ' ג. רוט |
ד"ר א. טבק | ברמי עוזי | טיפוח עמדה תחומית בלימודי היסטוריה בהשכלה הגבוהה | |
נאסר סמירה | פיתוח ובחינה אמפירית של מודל השתלמות בית ספרית לטיפוח הוראת מדעים מבוססת חקר | |
פרופ' א. לפסטיין | אבו אסעד איסלאם | שיח פדגוגי מקצועי של מורים בבתי ספר בחינוך הערבי בישראל | |
אשחר נץ ליבת | השתתפותם ולמידתם של מורים ותיקים לעומת צעירים בישיבות צוות | הנחיה בשיתוף עם ד"ר ד. ודר ויס |
ברק מתן | הקשרים לשינוי השיח הכיתתי | |
טרכטנברג-מסלטון רותם | מחלוקות פדגוגיות במהלך שיח מקצועי של מורים בישיבות צוות | הנחיה בשיתוף עם ד"ר ד. ודר ויס |
צרפתי שאולוב קארין | האם ביטויים של רגשות מורים בשיח מעודדים או מעכבים את הלמידה? | הנחיה בשיתוף עם ד"ר ד. ודר ויס |
פרופ' א. עשור | אולשטיין גלעד | תמיכה בצרכים פסיכולוגיים כמנבאת מחויבות, תחושת "מצפן פנימי" ומוטיבציה אוטונומית במכינות קדם צבאיות: מחקר אורך | |
בוחניק אורטל | התנהגות אימהית שולטת כלפי פעוטות: מנבאים לפני הלידה והשפעות אפשריות על התמודדות קוגניטיבית והערכה עצמית של הילד בגיל הגן | |
גואטה בת אל | התניית יחס ותמיכה באוטונומיה כפרקטיקות הוריות המנבאות מוטיבציה לימודית ויחסים מיטביים במשפחה | הנחיה בשיתוף עם ד"ר א. סלובודין |
גורן בורוכובסקי רימה | המצפן הפנימי כמרכיב ייחודי של הצורך באוטונומיה: תוקף מבנה ותוצרים | |
דהרי עמית | הורות שולטת מכוונת הישג כמנבאת מוטיבציית מומחיות (Mastery) והסתגלות של פעוטות | |
הראל יגאל | תמיכה באוטונומיה בתהליך ההכשרה להוראה | הנחיה בשיתוף עם ד"ר מ. לביא-אג'אי, פרופ' ג. רוט, ד"ר ל. הדר |
יקירה עינת | השפעותיה של התניית אהבה הורית חיובית על התפקוד האקדמי והרגשי | |
לברו לייה | התנהגות הורית שולטת בקרב אימהות בפעם הראשונה: קדומנים והשלכות על הילד | |
מרעי ויסאם | תגובות הוריות להופעת התנהגות בעייתית אצל מתבגרים כמנבאות של הסתגלות לימודית רגשית- חברתית בהקשר של התרבות הבדואית | |
רבינוביץ-מגן ליאת | אפיוני הורה וילד המנבאים תגובות לכישלון בקרב ילדים בכיתה ב': מחקר אורך | הנחיה בשיתוף עם ד"ר ע. כ"ץ |
שפירא דותן | שליטה הורית ורגישות הורית למצוקה -השפעות של תפיסת ההורים את הוריהם ושל טמפרמנט הפעוט על המשחק החופשי שלו: מחקר אורך | |
פרופ' ג. רוט | וירצברגר אילן | הקשר בין עמדות והתנהגויות מורה, לבין ויסות רגשות, יכולת אמפטית והתנהגות פרו-חברתית של תלמידים | |
כוכבי נורית | הקשר שבין יחס הורי מותנה ושאינו מותנה לדפוס ויסות רגשות של הילד | |
לבקוביץ טל | מימדים שונים של ויסות רגשות אינטגרטיבי והקשר שלהם לרווחה נפשית | |
מנדלר עדי | עיסוק בדמוי הצבורי בקהילות מקצועיות של מורים: השפעת הייצוגים והנורמות המוטיבציוניות | הנחיה בשיתוף עם ד"ר ד. ודר ויס |
קסלר ענת | תפקיד הנטייה לחוש אשמה בתיווך הקשר שבין וויסות רגשות אינטגרטיבי לאמפתיה ולהתנהגות פרו-חברתית | |
רחבי מירב | הקשר בין מאפייני הסביבה החינוכית לבין התנהגות של פגיעה עצמית לא אובדנית | |
פרופ' ד. לביא טובין |
פולק עינת | משא ומתן על עיצוב תוכן וגבולות הפרופסיה המקרה של קלינאיות התקשורת בבית הספר היסודי | הנחיה בשיתוף עם ד"ר ג. פלוטקין עמרמי |
פיניאן וויס מיכל | בין מורה למנהל: הביטוס והון בתהליכי הכניסה לתפקיד | הנחיה בשיתוף עם ד"ר ע. כ"ץ |
שועי תמר | התמדתן של פרקטיקות ארגוניות: המקרה של ימי הורים בבתי ספר יסודיים ממלכתיים בישראל | הנחיה בשיתוף עם פרופ' ג. רוט |
ד"ר ה. פינסון | אליקים נהוראי | מיון והסללה בבתי ספר ממלכתיים דתיים: תפקיד השיח הניאו-ליברלי והשיח הדתי | הנחיה בשיתוף עם ד"ר י. פניגר |
כגן מריה | חינוך ילדי פליטים באוגנדה | הנחיה בשיתוף עם פרופ' ל. שלר |
קורן ניר | בין הפוליטי למקצועי-ממלכתי: הסוציולוגיה של תכנית הלימודים בסוציולוגיה בבתי הספר התיכוניים בישראל | |
פרופ' י. יונה | נגאר חנה | תיעוד אירועים מפרקטיקת ה"הדרכה הפדגוגית" באמצעות מודל מכוון להתמקצעות - אמצעי להתפתחות פרופסיונליות בהכשרת מורים | |
ד"ר מ. וינשטוק |
אלצאנע סחר | שינוי חברתי בחברה הבדואית כגורם בשינוי תפיסת עבודת הפסיכולוג | |
חסידים-קורנברג סתיו | מאפייני חשיבה אפיסטמולוגית וזהות אתנית: יחד או לחוד? | |
רותם אושרת | בין מחויבות משפחתית לאוטונומיה אישית- שינויים ערכיים וזהותיים בקרב שלושה דורות נשים במשפחות ישראליות ממוצא אתיופי | |
ד"ר ע. כ"ץ | ארדן עדי | גורמים המובילים אימהות לתמוך (או לתסכל) את הצרכים הפסיכולוגיים של ילדיהן הצעירים: תפקיד המוטיבציה, ומאפייני הזהות-ההורית | |
בן שטרית רגינה | עולמם המקצועי של מורים עם ליקויי למידה: היבטים של זהות, מוטיבציה ופרקטיקה | |
ונגריק רון | אקספלורציה בגיל ההתבגרות במרחב של קשר בינאישי בהקשר החינוכי | הנחיה בשיתוף עם פרופ' חבר בדימוס ח. פלום |
שאנן נגה | תמיכה באוטונומיה, איכויות אוטונומיות והסתגלות בקרב ילדי גן: תפקיד הגננת | |
תירוש אבי | יישום גישת אקספלורצית הזהות בהוראה של מורים בבית ספר על יסודי | הנחיה בשיתוף עם פרופ' חבר בדימוס ח. פלום |
פרופ' ר. אבירם | המי אבי | מתודולוגיות מבוססות צילום כאמצעי לשיתוף מורות בתהליכים של מתן 'קול' וחיזוק תחושת השייכות והשוויוניות של תלמידים וכפרקטיקת 'גבול' לשיפור האקלים הבית ספרי | הנחיה בשיתוף עם ד"ר א. משולם |
כהן מידן ענבל | חינוך ביתי - בחירתן של אימהות | הנחיה בשיתוף עם ד"ר א. נוימן |
פרופ' ת. קוגוט |
נווה-קדם יעל | שינוי ערכים פרו חברתיים: תפקידם של איום קיומי ואוריינטציה פוליטית | הנחיה בשיתוף עם ד"ר נ. סברדליק |