​​​תואר שני

מנחה​תלמיד מחקר​נושא המחקרהערות
פרופ' א. עשור​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​אבו חיא שירין​ניטור הורי חודרני לעומת אוטונומיה כתגובה להכפלת התנהגויות סיכון​
אברהם נטעתפיסת האם ההרה את הוריה ביחס לשליטה והתניית אהבה כמנבאות את מוטיבציית המומחיות של ילדה​
אליהו ענבל​לקיחת פרספקטיבה ומתן רציונל אצל הורים כמשפיעים על תסכול וחוסר אונים בקרב ילדים​
דבאח מיי​המצפון הפנימי כמשאב התמודדות המסייע בהפחתת מעורבות בהתנהגויות סיכון בקרב בני נוער בחברה הבדואית פרקטיקות הוריות ותהליכים מתווכים​
דיין גאוי אושרי​האופן בו האם מציגה איסור במשימת 'אל תעשה' תומך אוטונומיה או שולט​
הירש לי לולו​מחקר אורך הורות גיל 8​
חיון נופר​התניית אהבת הורית ותחושת פחד כמנבאים איכות משחק חופשי בגיל הגן, והשפעתם על חרדה והתנהגות מופנמת בגיל מאוחר יותר​
לוסטהאוס תומר​בעיות רגשיות בגיל הגן ופרקטיקות הוריות שולטות בתקופת הילדות המוקדי כמנבאים של אורייטנציה הורית שולטת עם הכניסה למסגרת בית ספרית​
סבג אדרת שרי​

תפיסת האם את מתן האוטונומיה ע"י אמה, והשפעתה על האם בנקיטת פרקטיקות תומכות ואוטונומיה​

עוז לוטם​אוריינטציה הורית לשליטה , רגש שלילי של הפעוט, ורגישות לתסכול כמנבאים דפוס התמודדות של הילד עם משימות קוגנטיביות בגיל הגן: מחקר אורך ​
קסנטיני מיה​תפיסת האם את הוריה לפני הלידה כמשתמשים בפרקטיקות של התניית אהבה או של אהבה בלתי מותנית כמנבאות את טיב מערכת היחסים הזוגיים של האם​
רוזנברג לידור​הקשר בין נטיית החינוך לפחד בגיל 8 חודשים והתנהגות נסיגה חברתית בגיל הגן והשפעת פרקטיקות הוריות של האם על קשר זה​
ד"ר א. סלובודין​ ​ ​ ​אזולוס יובל​אשמה ובושה בקרב עובדות והקשר שלהן לסיפוק הצרכים הפסיכולוגיים של האם וליכולתה לתמוך באוטונומיה של ילדיה​
הרמן לי​מנבאים של הסתגלות סטודנטים ממוצא אתיופי​
ורטמן ענבר​עמדות ונוחות מורים כהוראת חינוך מיני​
פרננדס סוזלוביץ' ורוניקהתחושות אשמה, אוטונומיה ורווחה נפשית של אמהות והקשר שלהן למידת האוטונומיה של הילד
ד"ר א. טבק​​ ​ ​ יונה נירית​תפיסות בנוגע לאוריינות בריאות בקרב מבוגרים בעלי אוריינות מדעית נמוכה​
מינץ רותם​​כיצד אנשים לא מדענים (הדיוטות) מגבשים דעה בנושאי בריאות על בסיס כתבות מהתקשורת​הנחיה בשיתוף עם ד"ר מ. ויינשטוק​
פרופ' ג. רוט​ ​ ​ ​ ​ ​אלפאסי צליל​וויסות רגשי אמפתיה ותמיכה במדיניות פיוס בקונפליקטים מתמשכים​
גזית רותם​התפקיד של מיקוד שליטה בקשר שבין וויסות רגש לחוויה רגשית​
ורד עינב​בחינת הקשרים בין פרקטיקות הוריות וסגנונות ויסות רגשות לבין מימדים שונים של אמפתיה​
ורדיגר הודיה​בחינת הקשר בין ויסות רגשות אינטרגרטיבי רגשית לויסות גמיש​
עומר מג'דלה היבה​גילוי הלב של הילד כמתווך את הקשר בין פרקטיקות הורות תומכת אוטונומיה לבין התנהגות סיכון ​
רייבי אור​הקשר בין ויסות רגשות, אמפתיה ותמיכה במדיניות פיוס בקונפליקטים מתמשכים​
ד"ר ג. פלוטקין עמרמי​ ​ ​אפריים מור​הבניה ועיצוב זהות בקרב מאומצים בוגרים ממוצא אתיופי ​הנחיה בשיתוף עם פרופ' חבר בדימוס ח. פלום​
נגב יהודאין ספיר​החינוך המיני בישראל ​הנחיה בשיתוף עם  ד"ר א. סלובודין​
צדוק טל​שיח סביב הפרעות קשב וריכוז בזירה החינוכית- תהליכי הגדרה ופרשנות של אבחון הפרעות קשב וריכוז ​הנחיה בשיתוף עם ד"ר י. פניגר ​
ד"ר ד. ודר ויס​ ​דרורי אילת​מוטיבציה ותפיסות של למידה בקרב חניכי מכינות קדם צבאיות​
פרופ' ד. לביא טובין​ פריאנטה נירית​מנהלי בית ספר בראשית כהונתם-הליווי האישי כמעצב ליבת הידע המקצועי ​
פרופ' ד. לייזר​גולדמן אנאל-זהבה-ורד​ ההשפעה של סוציאליזציה משפחתית על חרדה כלכלית​
ד"ר ה. פינסון​ ​
דכטיאר ג'יין​הזיקה בין חינוך לאזרחות גלובלית וחינוך לקיימות ופיתוח בר קיימא בהכשרת מורים בישראל, חקר מקרה של חמש תוכניות יחודיות בחינוך לקיימות בהכשרת מורים​הנחיה בשיתוף עם ד"ר א. משולם​
ישועה דניאל​​תהליכי עיצוב המדיניות לחינוך הבילתי פורמלי בחברה הערבית​
ד"ר י. פניגר​ ​ישורון הילה אסתר​תפיסת בנות את מקצועות המתמטיקה והמדעים בבתי ספר תיכונים​
פרלמן חנן​השאלת מדיניות טכנולוגיה בהשכלה גבוהה​
פרופ' ל. טיקוצקי​בנישו רחל​הקשר בין שנת האם, שנת התינוק, ואיכות הבונדינג הנתפס בעיני האם : השוואה בין תרבותית ​
פרופ' מ. גורודצקי​תמיר דפנה​תהליכי פתרון בעיות אנלוגיות אצל ילדים מחוננים ורגילים​
ד"ר מ. ויינשטוק​ ​ ​ ​ ​ ​ ​אלון טליה​השפעת חשיבה אפיסטמית על חשיבה יוריסיטית​
ארנבר יעקב​השפעת יכולת tom ו tom פרשנות על הנטייה לסלוח והבנת מושג הסליחה​
חג'אזי חנאן​הבדלים בחשיה אפיסטמית ותורת החשיבה בין שתי קבוצות בתרבות הערבית כפרית ועירונית​
כהן אוריה רחלמהו המודל הרצוי עבור תכנית הדרכה להורים לקידום אוריינות מוקדמת המבוססת עח שליחת מסרונים? ניתוח תפיסות של הורים וגננות, לאור עדשת תיאורית הפעילות​​הנחיה בשיתוף עם ד"ר א. קוזמינסקי​
מוסקין דורית​תיאוריה של המחשבה והשפה​
ספקטור אליס​הקשר בין ערכים תרבותיים, חשיבה אפיסטמית ותיאוריית התודעה הפרשנית בילדי בי"ס יסודי ​
עראף מאי​דתיות וערכים אישיים כמנבאים למוסריות​
ד"ר מ. זאב וולף​ ​גומבו עינת​ההשפעות של החלטות שיפוטיות של גורמי סמכות בבתי הספר על עיצוב המוסר של בני נוער​
שטרן מאור​working memory updating and gating in schizpherenia​
ד"ר נ. סברדליק​ורדי יואב​שינוי ערכים פרו חברתיים והגברת המוטיבציה להתנדבות באמצעות תהליכי שכנוע עצמי ​
ד"ר ע. כץ​ ​גרינבלום וידל הלל​בחירה בקונטקסט תומך או מתסכל דרכים​
זרקור לי​בחירה בקונטקסט תומך או מתשכל צרכים​
פרופ' ת. קוגוט​ ​ ​ ​ ​בכר רוני​תרומת איברים וויסות עצמי ​הנחיה בשיתוף עם ד"ר ד. ון-דייק​
סמץ תמיר נופר​נכונות ילדים להתערב במצבים של חוסר הוגנות: ענישה מול פיצוי ​

 

תואר שלישי

מנחהתלמיד מחקרנושא המחקרהערות
פרופ' א. אבו-סעד​שחר בת-חןהיתרונות של ויסות רגשות אינטגרטיבי והמחיר של הימנעות רגשיתהנחיה בשיתוף עם פרופ' ג. רוט​
ד"ר א. טבק​ ​ברמי עוזי​טיפוח עמדה תחומית בלימודי היסטוריה בהשכלה הגבוהה​
נאסר סמירה​פיתוח ובחינה אמפירית של מודל השתלמות בית ספרית לטיפוח הוראת מדעים מבוססת חקר​
פרופ' א. לפסטיין​ ​ ​ ​אבו אסעד איסלאם​שיח פדגוגי מקצועי של מורים בבתי ספר בחינוך הערבי בישראל​
אשחר נץ ליבת​השתתפותם ולמידתם של מורים ותיקים לעומת צעירים בישיבות צוות​הנחיה בשיתוף עם ד"ר ד. ודר ויס​
ברק מתן​הקשרים לשינוי השיח הכיתתי ​
טרכטנברג-מסלטון רותם​מחלוקות פדגוגיות במהלך שיח מקצועי של מורים בישיבות צוות​הנחיה בשיתוף עם ד"ר ד. ודר ויס​
צרפתי שאולוב קארין​האם ביטויים של רגשות מורים בשיח מעודדים או מעכבים את הלמידה?​הנחיה בשיתוף עם ד"ר ד. ודר ויס​
פרופ' א. עשור​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​אולשטיין גלעד​תמיכה בצרכים פסיכולוגיים כמנבאת מחויבות, תחושת "מצפן פנימי" ומוטיבציה אוטונומית במכינות קדם צבאיות: מחקר אורך​
בוחניק אורטל​התנהגות אימהית שולטת כלפי פעוטות: מנבאים לפני הלידה והשפעות אפשריות על התמודדות קוגניטיבית והערכה עצמית של הילד בגיל הגן​
גואטה בת אל​התניית יחס ותמיכה באוטונומיה כפרקטיקות הוריות המנבאות מוטיבציה לימודית ויחסים מיטביים במשפחה​הנחיה בשיתוף עם ד"ר א. סלובודין​
גורן בורוכובסקי רימה​המצפן הפנימי כמרכיב ייחודי של הצורך באוטונומיה: תוקף מבנה ותוצרים ​
דהרי עמית​הורות שולטת מכוונת הישג כמנבאת מוטיבציית מומחיות (Mastery) והסתגלות של פעוטות​
הראל יגאל​תמיכה באוטונומיה בתהליך ההכשרה להוראה​הנחיה בשיתוף עם ד"ר מ. לביא-אג'אי, פרופ' ג. רוט, ד"ר ל. הדר​
יקירה עינת​השפעותיה של התניית אהבה הורית חיובית על התפקוד האקדמי והרגשי ​
לברו לייה​התנהגות הורית שולטת בקרב אימהות בפעם הראשונה: קדומנים והשלכות על הילד ​
מרעי ויסאם​תגובות הוריות להופעת התנהגות בעייתית אצל מתבגרים כמנבאות של הסתגלות לימודית רגשית- חברתית בהקשר של התרבות הבדואית ​
רבינוביץ-מגן ליאת​אפיוני הורה וילד המנבאים תגובות לכישלון בקרב ילדים בכיתה ב': מחקר אורך​הנחיה בשיתוף עם  ד"ר ע. כ"ץ​
שפירא דותן​שליטה הורית ורגישות הורית למצוקה -השפעות של תפיסת ההורים את הוריהם ושל טמפרמנט הפעוט על המשחק החופשי שלו: מחקר אורך​
פרופ' ג. רוט​ ​ ​ ​ ​ ​ ​וירצברגר אילן​הקשר בין עמדות והתנהגויות מורה, לבין ויסות רגשות, יכולת אמפטית והתנהגות פרו-חברתית של תלמידים​
כוכבי נורית​הקשר שבין יחס הורי מותנה ושאינו מותנה לדפוס ויסות רגשות של הילד ​
לבקוביץ טל​מימדים שונים של ויסות רגשות אינטגרטיבי והקשר שלהם לרווחה נפשית ​
מנדלר עדי​עיסוק בדמוי הצבורי בקהילות מקצועיות של מורים: השפעת הייצוגים והנורמות המוטיבציוניות ​הנחיה בשיתוף עם  ד"ר ד. ודר ויס​
קסלר ענת​תפקיד הנטייה לחוש אשמה בתיווך הקשר שבין וויסות רגשות אינטגרטיבי לאמפתיה ולהתנהגות פרו-חברתית ​
רחבי מירב​הקשר בין מאפייני הסביבה החינוכית לבין התנהגות של פגיעה עצמית לא אובדנית ​
פרופ' ד. לביא טובין​ ​ ​ ​
פולק עינת​משא ומתן על עיצוב תוכן וגבולות הפרופסיה המקרה של קלינאיות התקשורת בבית הספר היסודי​הנחיה בשיתוף עם ד"ר ג. פלוטקין עמרמי​
פיניאן וויס מיכל​בין מורה למנהל: הביטוס והון בתהליכי הכניסה לתפקיד​הנחיה בשיתוף עם  ד"ר ע. כ"ץ​
שועי תמר​התמדתן של פרקטיקות ארגוניות: המקרה של ימי הורים בבתי ספר יסודיים ממלכתיים בישראל ​הנחיה בשיתוף עם   פרופ' ג. רוט​
ד"ר ה. פינסון​ ​אליקים נהוראימיון והסללה בבתי ספר ממלכתיים דתיים: תפקיד השיח הניאו-ליברלי והשיח הדתיהנחיה בשיתוף עם ד"ר י. פניגר​
כגן מריה​חינוך ילדי פליטים באוגנדה ​הנחיה בשיתוף עם פרופ' ל. שלר​
קורן ניר​בין הפוליטי למקצועי-ממלכתי: הסוציולוגיה של תכנית הלימודים בסוציולוגיה בבתי הספר התיכוניים בישראל ​
פרופ' י. יונה​נגאר חנה​תיעוד אירועים מפרקטיקת ה"הדרכה הפדגוגית" באמצעות מודל מכוון להתמקצעות - אמצעי להתפתחות פרופסיונליות בהכשרת מורים​
ד"ר מ. וינשטוק​ ​ ​ ​
אלצאנע סחר​שינוי חברתי בחברה הבדואית כגורם בשינוי תפיסת עבודת הפסיכולוג​
חסידים-קורנברג סתיו​מאפייני חשיבה אפיסטמולוגית וזהות אתנית: יחד או לחוד?​
רותם אושרת​בין מחויבות משפחתית לאוטונומיה אישית- שינויים ערכיים וזהותיים בקרב שלושה דורות נשים במשפחות ישראליות ממוצא אתיופי​
ד"ר ע. כ"ץ​ ​ ​ ​ ​ארדן עדי​גורמים המובילים אימהות לתמוך (או לתסכל) את הצרכים הפסיכולוגיים של ילדיהן הצעירים: תפקיד המוטיבציה, ומאפייני הזהות-ההורית​
בן שטרית רגינה​עולמם המקצועי של מורים עם ליקויי למידה: היבטים של זהות, מוטיבציה ופרקטיקה ​
ונגריק רון​​אקספלורציה בגיל ההתבגרות במרחב של קשר בינאישי בהקשר החינוכיהנחיה בשיתוף עם פרופ' חבר בדימוס ח. פלום​
שאנן נגה​תמיכה באוטונומיה, איכויות אוטונומיות והסתגלות בקרב ילדי גן: תפקיד הגננת ​
תירוש אבי​יישום גישת אקספלורצית הזהות בהוראה של מורים בבית ספר על יסודי​הנחיה בשיתוף עם פרופ' חבר בדימוס ח. פלום​
פרופ' ר. אבירם​ ​המי אבי​מתודולוגיות מבוססות צילום כאמצעי לשיתוף מורות בתהליכים של מתן 'קול' וחיזוק תחושת השייכות והשוויוניות של תלמידים וכפרקטיקת 'גבול' לשיפור האקלים הבית ספרי ​הנחיה בשיתוף עם ד"ר א. משולם​
כהן מידן ענבל​חינוך ביתי - בחירתן של אימהות​הנחיה בשיתוף עם ד"ר א. נוימן​
פרופ' ת. קוגוט​ ​ ​
נווה-קדם יעל​שינוי ערכים פרו חברתיים: תפקידם של איום קיומי ואוריינטציה פוליטית​הנחיה בשיתוף עם ד"ר נ. סברדליק​
שלפר שירלי​​הנכונות להיענות לבקשות חוזרות לעזרה: בחינת מנגנונים של עקביות לעומת ויסות​

 

בתר דוקטור

מנחהתלמיד מחקר​​נושא המחקר​​הערות
פרופ' א. לפסטיין​ ​ ​ ​ ​ ​אדרת - גרמן טלי - רויטל​היבטים פדגוגיים והיבטים ארגוניים בתפיסות משתתפי פרויקט "מורים מובילים"​הנחיה בשיתוף עם ד"ר ד. ודר ויס​
אייזיקוביץ-עודי עינב​קהילות מורים בחינוך המתמטי​הנחיה בשיתוף עם ד"ר ד. ודר ויס​
בכר איילת​המפגש בין 'עולמות שיח' דיסציפלינאריים ופדגוגיים כמעצב אסטרטגיות למידה פרופסיונאלית של מורים​הנחיה בשיתוף עם ד"ר ד. ודר ויס​
חכים ערן​תהליכי למידה של מורים ויחסים חברתיים בכיתה​הנחיה בשיתוף עם ד"ר ד. ודר ויס​
טל הילה​הטמעת המהלך של מורים מובילים מחוז דרום ומרכז​
קנר פורמן תמר​איך מורים מדברים על לקויות למידה​
ד"ר ד. ודר ויס​ ​​גדעון עידו​ביטויי חוסר ודאות בשיח פדגוגי​
סידאוי וויסאם​שימוש המורים במסגור משותף לביצועים אקדמיים של התלמידים כמשאב להתפתחותם המקצועית​
פרופ' ד. לביא טובין​ ​זיו טלי​תוכנית התערבות להכרת ה״אחר״ בגיל הרך​הנחיה בשיתוף עם פרופ' אמריטוס ש. שגיא​
שטרנברג מיכאל​צדק מעברי בדרום​הנחיה בשיתוף עם פרופ' אמריטוס ש. שגיא​
ד"ר י. פניגר​בר-חיים אייל​skill-biased technological change..​
ד"ר ע. כ"ץ​כהן רינת​מוטיבציה בבתי ספר​
פרופ' ר. אבירם​שגב אריה​ההצדקה הליברלית של תוכנית הלימודים הבית ספרית