$$News and Reports$$

13 ספט' 2021


פרסום 2.jpg

בעקבות ההצלחה שנחלה בשנה שעברה סדנת הכשרה בתחום ניתוחי עמוד שדרה לצוות הרפואי במחלקה האורתופדית במרכז הרפואי סורוקה, התקיימה לאחרונה סדנא נוספת , כשהפעם ניתנה אפשרות גם למתמחים  ממחלקות אחרות ברחבי הארץ להשתתף בה.

הסדנא, פרי יוזמתו של ד"ר אלכס גפטלר, רופא בכיר במחלקה האורתופדית וחבר סגל הפקולטה למדעי הבריאות, באה לשפר את  רמת ההכשרה והמיומנות של המתמחים והצוותים הרפואיים בייחוד בעת משבר נגיף הקורנה המונע את יציאתם להשתלמויות בחו"ל.

בסדנא ניתנה התמחות והדרכה בניתוחי עמוד שדרה הכוללים בין היתר ניתוחי חוליות  צוואר, מותן וגב. על מנת  להפיק את המרב, חדרי ההוראה  של הפקולטה למדעי הבריאות הוסבו לחדרי ניתוח וציוד ייעודי  מתקדם הוטס במיוחד לטובת הסדנא מחו"ל. 

הסדנא גרפה תגובות חיוביות רבות מצד מנהלי המחלקות ברחבי הארץ ובקהילת מנתחי עמוד השדרה והדגישה את החשיבות הרבה בשיתופי הפעולה בין הרופאים מהמוסדות הרפואיים השונים.

ד"ר גפטלר: "בתקופה זו חשוב במיוחד לקדם את  הכשרת הצוותים ולשפר את המיומנויות למען שיפור איכות הטיפול והרפואה. המשתתפים, בנוסף לטכניקות שרכשו, למדו להכיר אחד את השנייה ויצרו קשרים חברתיים ומקצועיים. ההדים החיובים שקיבלנו רק  הדגישו את חשיבותה הרבה של הסדנא ותרומתה למשתתפים". ​