​צ’טבוט ככלי לשיפור תהליך למידת מתמטיקה בקרב תלמידי תיכון‬, טופז פישמן ומור חורש בהנחיית פרופ' גלעד רבי​ד


בפרויקט זה פותח ונוסה צ’טבוט ככלי עזר לפתרון בעיות בגיאומטריה בתיכון. במצעות שימוש במנועי שפה טבעית ובניית אונטולוגיה גיאומטרית אומנה המערכת לענות לשאלות תלמידים בנוגע לפתרון בעיות בגיאומטריה. המערכת מדריכה את התלמיד לכיווני החשיבה שיאפשרו לו לפתור את השאלה, מתזכרת משפטים נחוצים, ומראה בצורה גרפית גרכי פתרון מגוונות, המערכת כוללת גם רבדים חברתיים לעידוד ותמיכת התלמיד. 

צילום שיחה עם מת'יו.PNG


חקר אינטראקצית אדם-רובוט, האם ניתן לאסוף דגימות באמצעות סקירה מקוונת כתחליף לניסוי פנים אל פנים,

גל רוזנברג ושיר ראקח בהנחיית פרופ' טל אורון-גלעד וגב' שני הוניג


זיהוי והתאמה של מחוות אינטואיטיביות לאינטראקציה בין אדם לרובוט. בחינה האם ניתן באמצעות סקר מקוון לאסוף דגימות ודוגמאות של מחוות אשר יהיו מקבילות לתוצאות שיתקבלו בניסוי פנים-פנים.

חקר אינטראקצית אדם-רובוט, האם ניתן לאסוף דגימות באמצעות סקירה מקוונת כתחליף לניסוי פנים אל פנים.png

​השפעת רמות האוטומציה על נטייה לעקוף בסימולטור,

ספיר ליהי קריספיל ושיר שלו בהנחיית ד"ר אבינועם בורובסקי ופרופ' הלל בר-גרא


הפרויקט בחן את הנטיה של נהגים לעקוף רכב מוביל בסימולטור כאשר נבחנו רכבים עם מערכת ACC בקונפיגורציות שונות אל מול נהיגה ידנית.


​זיהוי סנסנים עבור רובוט לדילול תמר מג'הול,

טל שושן בהנחיית פרופ' סיגל ברמן


פיתוח אלגוריתם עיבוד תמונה לשם זיהוי מאפייני אשכול תמר מג'הול. המאפיינים נדרשים לשם ביצוע דילול של האשכול על ידי רובוט. בפרויקט פותח אלגוריתם, נעשה ניסוי במעבדה עם אשכולות ועץ מלאכתי, ונאסף מאגר תמונות בשטח. הפרויקט הינו חלק ממיזם פיתוח רובוט לדילול תמר מג'הול, שהינו משמעותי להבטחת המשכיות הענף בארץ. 


3585fde0-f085-49fc-978b-441e2d796d04.JPG

ניסוי שטח לבחינת יישומי בטיחות אשר מבוססים על תקשורת רמזור רכב,

מור גרבלי וטל בוחניק בהנחיית פרופ' הלל בר-גרא


פרויקט זה בוחן את ההשפעה של מערכת תומכת החלטה על אופן קבלת ההחלטות של נהגים בסביבת צומת מרומזר. המערכת מתריאה לנהג שמתקרב לצומת לקראות סוף הירוק במידה ויש צורך לעצור. בנוסף, המערכת מודיעה לנהג שעומד בצומת להתכונן לנסיעה לקראת סוף האדום. 

ניסוי שטח לבחינת יישומי בטיחות אשר מבוססים על תקשורת רמזור רכב_2.jpegניסוי שטח לבחינת יישומי בטיחות אשר מבוססים על תקשורת רמזור רכב_1.jpeg


​זיהוי מוקדם של פוזריום בתירס בעזרת ניתוח ספקטרלי,

תדהר סנדובסקי בהנחיית פרופ' יעל אידן ד"ר ויקטור אלחנתי


פיתוח אלגוריתם מזהה צמחים נגועים בפוזריום בעזרת ניתוח החתימה הספקטרלית. לא ניתן לזהות את המחלה בתירס לפני עקירתו. פטרית הפוזריום גורמת לריקבון שורשים ולקמילת העלים ומייצרת רעלים המסוכנים לאדם ולצאן. ​

זיהוי מוקדם של פוזריום בתירס בעזרת ניתוח ספקטרלי.jpg