$$News and Reports$$

16 אוג' 2018

תוכנית הקיץ רדבאוד היא תוכנית בינלאומית יוקרתית המיועדת לדוקטורנטים וחוקרים צעירים, שמתקיימת באוניברסיטת רדבאוד, אחד ממרכזי המצוינות האקדמית בהולנד. תוכנית הקיץ חושפת את הלומדים למגוון דעות ותחומי מחקר. הסטודנטים מגיעים מרקעים שונים על מנת לפתח יכולות וכישורים חדשים בתחומים רלוונטיים למחקרם ולהרחיב את מערכת הקשרים הבינלאומיים שלהם. בשנה שעברה השתתפו בתוכנית כ-600 איש מכ-70 מדינות.

הקיץ, לאחר מאמצים של המחלקה לקשרים אקדמיים בינלאומיים, עשרים ושישה דוקטורנטיות ודוקטורנטים מהאוניברסיטה יזכו במלגות מלאות של האיחוד האירופי במסגרת ארסמוס פלוס על מנת להשתתף בתוכנית המצוינת, בינהם רג'נדרה שוקלה סטונדט מהמחלקה שעושה דוקטורנט אצל ד"ר הדר בן יואב. זוהי השנה השניה שסטודנטים מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב זוכים להשתתף בתוכנית ובשנה שעברה ייצגו את האוניברסיטה שבעה סטודנטים.

:  נציגי המשלחת עם ד"ר סתוי ברעם, מנהלת המחלקה לקשרים אקדמיים בינלאומיים. צילום: יואב פיצ׳רסקי 

  נציגי המשלחת עם ד"ר סתוי ברעם, מנהלת המחלקה לקשרים אקדמיים בינלאומיים | צילום: יואב פיצ׳רסקי

 

הקבוצה היוצאת מייצגת את שש הפקולטות של האוניברסיטה, ותחומי המחקר של חברי הקבוצה נעים בין לימודי מזרח תיכון, הנדסת ביוטכנולוגיה, ריקודים בקובה ועד דינמיקות משפחתיות באזורי קונפליקט. כמחצית מהקבוצה הן נשים, ושלושה הם סטודנטים בינלאומיים. האוניברסיטה גאה לשלוח קבוצה איכותית ומגוונת זו על מנת שתייצג אותנו.

המחלקה לקשרים אקדמיים בינלאומיים מעודדת סטודנטים וסגל כאחד, לקחת חלק בהזדמנויות השונות לחילופין המוצעות על ידי המחלקה. מסגרות כגון ארסמוס פלוס מממנות חילופין ומאפשרות את הרחבת הידע, חשיפה לתחומים, נושאים וחוויות חדשות ופיתוח קשרי מחקר ועבודה בינלאומיים.

למידע נוסף אנא פנו למייל: oiaa@bgu.ac.il או לאתר המחלקה לקשרים אקדמיים בינלאומיים