$$News and Reports$$

27 אפר' 2020

​​

אני שמח לברך את כל זוכי פרסי הרקטור להצטיינות בהוראה לשנת הלימודים תשע"ט. ההוראה היא חלק אינהרנטי בעשייה שלנו כחוקרים וזה תענוג להוקיר את אלו שעושים מעל ומעבר וזוכים להערכת הסטודנטים שלהם. 

לצערי, טקס חלוקת הפרסים לא יתקיים כמתוכנן בגלל המצב ולא תהיה אפשרות להודות להם באופן אישי על הישגיהם.  
זוהי הזדמנות להוקיר את מי שזכה בפרסים ולהודות להם על מאמציהם. עלו והצליחו!

בברכת המשך עשייה פוריה ובריאות איתנה,

פרופ' חיים היימס, רקטור האוניברסיטה​

 רקטור האוניברסיטה


באוניברסיטת בן-גוריון באילת מלמדים מרצים מן השורה הראשונה, חלקם הגדול של המרצים מלמד גם במחלקות המקבילות בקמפוס מרכוס (באר שבע). קמפוס אילת גאה שמתוך 26 מרצים מצטיינים באוניברסיטת בן-גוריון בנגב בשנה"ל תשע"ט, נבחרו חמישה מרצים המלמדים גם בקמפוס אילת.  

המרצים זכו בפרס גלאט למצוינות בהוראה מוענק בשמו של עו"ד הרמן גלאט לזכר הוריו, לובה ודיויד גלאט זיכרונם לברכה, שהיו אוהבי ישראל וחברים פעילים בתנועה הציונית בארה"ב. הפרס מוענק למרצים/ות המצטיינים/ות, שציון ההוראה שלהם הינו הגבוה ביותר בכל פקולטה לפי גודלה. המרצים/ות נבחרו על בסיס תוצאות סקר איכות ההוראה שהועבר בקרב הסטודנטים/ות.


פרופ' יניב פוריה, המנהל האקדמי של קמפוס אילת "בקמפוס אילת כל חברי הסגל מחויבים לרמת ההוראה הגבוהה ביותר. אנו מאוד גאים על כך שהשנה חמישה מרצים המלמדים בקמפוס זכו בפרס הצטיינות על רמת הוראתם. למיטב זכרוני סגל ההוראה שלנו מעולם לא כלל מספר כה גבוה של מרצים מצטיינים."


פרס גלאט להצטיינות בהוראה


מצטיינים בפקולטה למדעי הרוח והחברה:

פרופ' מוחמד אל-עטאונה – המחלקה ללימודי המזרח התיכון

גב' דפנה נסים – המחלקה לאמנויות


מצטיינים בפקולטה לניהול:

מר דוד פלד – המחלקה לניהול מלונאות ותיירות


מרצים מצטיינים מקמפוס אילת:

ד"ר נועה צביאלי – מרצה במחלקה לפסיכולוגיה  

ד"ר יהודה בר לב – מרצה בחטיבה לתקשורת

 

​​