$$News and Reports$$

14 פבר' 2021

​​​​כמה כיף שיש יום ייעודי שכל המטרה שלו היא לעצור הכל ולציין את האהבה, להודות על הזוגיות ולבלות זמן איכות ביחד. 

לכבוד יום האהבה, אנו גאים לספר לכם על הזוגות האוהבים שלנו. חלקם הגיעו לקמפוס ומצאו שם את אהבת חייהם, חלקם ניהלו קשר מרחוק וחלקם הכירו לפני התואר ובחרו לעבור לאילת ולעבור את התקופה הזו ביחד. 

 

שיווק את הקמפוס ומצא אהבה

יובל בלוך, בן, 25 סטודנט שנה ב' לפסיכולוגיה עם  חטיבות, מערד ודנה סמולנסקי בת 22 סטודנטית שנה א לפסיכולוגיה עם חטיבות, מזיכרון יעקוב, הכירו כשדנה התעניינה בלימודי פסיכולוגיה .

כאשר יובל לקח חלק בקמפיין השיווק של האוניברסיטה, לפני כשנה, הוא לא שיער לעצמו שגם ימצא אהבה.

דנה, שהתעניינה בלימודים אקדמיים, ראתה את המודעה של אוניברסיטת בן-גוריון באילת, שבה יובל כיכב. היא החליטה לשלוח לו הודעה ולהתייעץ איתו על הלימודים. השיחה התגלגלה והם המשיכו להתכתב.

בתחילת משבר הקורונה, דנה הייתה צריכה לסיים את העבודה המועדפת שלה ועברה לערד למספר חודשים. במקביל,יובל החליט לחזור לבית הוריו והופתע לראות שם את דנה. מאז הם ביחד 8 חודשים.

יובל עובד כעוזר הוראה, חובב מוזיקה, ספורט וכדורסל ודנה אוהבת ליצור אומנות ולקרוא ספרים בזמנה הפנוי. ביחד, הם אוהבים לטייל כמה שאפשר, ליצור מוזיקה ובעיקר לראות סרטים וסדרות.

כיום, בתקופת הקורונה, הם השתתפו יחד במספר קורסים מקוונים והרגישו שזה שינה להם את חווית הלימודים לטובה.

הם מאחלים לכולם יום אהבה חם ושמח.

יובל בלוך.jpg 

מי היה מאמין שככה יגמר הביקור הרפואי של אמא.

אורי אוחיון, בת 25, סטודנטית לתואר ראשון בעבודה סוציאלית ממיתר ובן הזוג שלה ליאור אורי סטודנט לניהול מלונאות ותיירו

ת בן 29 מדימונה הכירו במקום העבודה של אורי, כאשר עבדה בבית חולים סורוקה.

אורי אחיון.jpg

ליאור ליווה את אימו למיון ובזמן שאורי עשתה לה בדיקת דם הם החלו לשוחח. הם צחקקו על כך שהשם הפרטי שלה הוא שם המשפחה שלו. אורי מודה שכבר אז, ליאור מצא חן בעיניה. מאז עברו שנתיים והם עדיין יחד ואפילו כבר מאורסים.

ביום ההולדת של ליאור, היה להם מבחן באנגלית. אורי תכננה שאחר המבחן הם ילכו לחוף הים באילת ויחגגו לו את היום הולדת. בסופו של דבר ליאור הפתיע אותה בענק כשהציע לה נישואין.

"מה שהכי כיף לנו זה שאנחנו בני זוג, חברים הכי טובים ושותפים לרעיונות"

כרגע בתקופת הקורונה, שניהם לומדים זה לצד זו, באמצעות שני

מחשבים ואוזניות .לאורי וליאור אין קורסים משותפים, אבל אורי מרגישה שבסיום התואר גם לה מגיע תואר בניהול מלונאות ותיירות. 

ליום האהבה הם מאחלים אחד לשנייה "שתמיד נאהב, נשלים אחד את השנייה ונהיה שם אחד בשביל השנייה. מאושרים ובריאים".

 

זום, אהבה, ומה שבניהם

הילי רוחם, בת 25, סטודנטית שנה ג לפסיכולוגיה וניהול, עברה ללמוד באוניברסיטת בן-גוריון באילת מיד לאחר השחרור. כמה חודשים לפני המעבר הילי הכירה את נתי, שהיה חייל בקבע מראשון לציון.

הם החליטו לנסות לשמור על הקשר, למרות המרחק הגאוגרפי.

הילי רוחם.jpg

אף על פי שבתקופות מבחנים הם לא נפגשו שבועות ארוכים, הקשר שרד והתחזק, אהבה ניצחה והיום הם ביחד כבר שנתיים וחצי .

כמה חודשים לאחר תחילת משבר הקורונה, הילי בחרה לנצל את ההזדמנות של הלמידה מהזום ועברה לגור במרכז עם נתי. 

הם מנצלים את התקופה הזו כדי להיות יחד. היא בעיקר לומדת מהבית והוא עובד בחברת סטארט-אפ בתל אביב. בין לבין, הם צופים בעוד פרק של הפיג'מות (ובכללי, חורשים את נטפליקס), מנהלים שיחות אינטלקטואליות וטעונות, "ככה זה כשהחבר שלך קפיטליסט מושבע ואת פחות",  ומחכים שיגמר הסגר כדי לאכול בחוץ. 

"אנחנו לא מהזוגות שמציינים ימי אהבה, אבל בכל זאת מאחלים לעצמנו ולכולם יום אהבה שמח, שיימשך לנצח".

טעם האהבה

סתיו יעיש בת 24 מאילת ,סטודנטית שנה שלישית לתואר ראשון בניהול, יישוב סכסוכים ותקשורת ומור אפריאט בן 26 ממושב תל עדשים, הכירו לראשונה שבוע לפני תחילת שנת הלימודים הקודמת (תש"פ). ​סתיו יעיש.jpg

מור עבר לאילת על מנת להתחיל את התואר בהנדסה וסתיו מאילת במקור. שניהם שמעו על ארוחת הערב, שאגודת הסטודנטים ארגנה לכבוד תחילת שנת הלימודים והחליטו להגיע ולהכיר את הסטודנטים הנוספים. 

כאשר סתיו חיפשה מקום לשבת, המקום היחיד שהיה פנוי בשולחן הי ה ליד מור . השניים התחילו לדבר וכך החל סיפור האהבה שלהם להירקם 🥰 

הם ביחד כבר שנה ו 3 חודשים. בעיקר אוהבים לטייל ולצבור כמה שיותר חוויות חדשות, אוהבים לבשל ארוחות טעימות יחד, לראות סרטים ולפעמים גם סתם אוהבים להשטות.   

חווית הלימודים במסדרונות קמפוס אילת, נמשכה אומנם על פני תקופה קצרה של כחודשיים, עד שפרצה מגפת הקורונה, אבל גם בתקופה הקצרה הזו הם היו נפגשים בהפסקות ופינקו אחד את השנייה בשוקולדים  . 

אחרי שמור סיים שנה א בהנדסה באילת, הוא עבר לבאר שבע כחלק מתוכנית הלימודים וסתיו נשארה ללמוד באילת ל סיים את  השנה  השלישית שלה לתואר. זה לא הפריע לקשר שלהם להמשיך לצמוח והם מספרים שהם מצליחים לנהל קשר מרחוק , אבל קרוב מתמיד. בתקופת הקורונה הם מבלים זמן רב במשותף וכשתסתיים שנת הלימודים, הם מתכננים לעבור לגור ביחד    

"אנו מאחלים לכולם יום אהבה שמח!" 

 

צוות אוניברסיטת בן-גוריון באילת, גאה לחבר בין סטודנטים ממגוון אזורים בארץ ושמח לחלוק עמכם מעט מסיפורי האהבה שצמחו בקמפוס. יום אהבה שמח!  ​