$$News and Reports$$

07 יול' 2022

​​​​​​סטודנטים וסטודנטיות של שנה ג' במחלקה לניהול, הציגו השבוע את פרויקט הגמר של לימודיהם. הסטודנטים.יות התבקשו להתחלק לשלוש קבוצות, כאשר כל קבוצה בחרה ארגון עסקי בעיר אילת, ניתחה ובנתה עבורו תוכנית אופרטיבית במטרה לקדם אותו בתחום הנבחר.

הארגונים שנבחרו היו: אברהם הוסטלס, חברת נסיעות לישראל מצרים וירדן (חברת בת של WILD DIVE - טיולי צלילה) וקבוצת הכדורסל של הפועל אילת. מירי ביכלר, אסתר אבסוב, יוליה סוקולוב, אורי סיטבון ויאיר מזרחי, בנו עבור אברהם הוסטלס תכנית אסטרטגית למיצובו כמוביל תיירות בת קיימא באילת. יאנה שפק, אלינה ניאזוב, עדן הספל וסוף זלצמן בנו לחברת נסיעות לישראל מצרים וירדן, תוכנית אסטרטגיית לחדירת מיזם חדש אל השוק הגלובלי. תומר זהר, גלעד מגיד, אביאל שומרון וזיו שרון, בנו עבור קבוצת הכדורסל של הפועל אילת תכנית אסטרטגית להגדלת קהל אוהדי הקבוצה.

Final_Projects__Department_of_Management1.jpg

Final_Projects__Department_of_Management6.jpg








כדי לגבש את מטרת המחקר, חברי הקבוצות ביצעו סיורים ומפגשים עם מנהלי האגרון, ערכו סקירת ספרות על הנושא עליו בחרו לתת מענה והשוו מודלים עסקיים נוספים של חברות דומות. בהמשך, חברי הקבוצות יצרו שאלונים, ביצעו מחקרי עומק כדי לאסוף נתונים רלוונטיים וערכו השוואות סטטיסטיות עם ארגונים אחרים. בסופו של דבר, כל קבוצה גיבשה עם הארגון שלה מספר המלצות, תמחרה עלויות של התוכנית ונתנה שווי כלכלי.

Final_Projects__Department_of_Management4.jpgFinal_Projects__Department_of_Management3.jpg





אביאל שומרון, סטודנט לניהול ופסיכולוגיה בשנה ג' אומר: "הפרויקט נתן לנו הזדמנות להתנסות בפועל ביצירת תוכנית עסקית לאגרון קיים, בעל צרכים ואתגרים שונים. בחרנו לעבוד עם קבוצת הכדורסל הפעול אילת. מטרת התוכנית הייתה הגדלת נפח קהל הקבוצה. דרך היכרות עם האוהדים והארגון, הבנו מה חסר לארגון ובנינו להם תוכנית ארבע שנתית שתגדיל את הקל הקבוצה. במהלך הפרויקט הרגשנו איך זה לעבוד בשיתוף פעולה עם ארגון, אבל גם כגוף ארגוני עסקי עצמאי, כי גם צריך לדעת איך להיות בלתי תלויים בארגון."


כל הכבוד! גאים בכם ובכן!

Final_Projects__Department_of_Management2.jpg

Final_Projects__Department_of_Management5.jpg