בעולם האקדמיה התחרותי והדינמי כבר לא מספיק רק לפרסם מאמרים או ספרים. 

בעולם המחקר כיום שבו כל התפוקות האקדמיות מוכפלות כל 9 שנים, מעולם לא היה חשוב יותר להבליט את המחקר שלך.

על מנת להגדיל את מספר הציטוטים ולקבל הכרה בינלאומית, הצעות לשיתופי פעולה ומימון למחקרים עתידיים, חוקרים רבים בכל העולם מקדמים את המחקר שלהם באופן אקטיבי באמצעות מגוון כלים העומדים לרשותם בעידן המידע.

במציאות המשתנה בה אנו פועלים, לא ניתן להתעלם מתפקיד הרשתות החברתיות  בתקשורת האקדמית, המתפתח במהירות רבה. הרשתות החברתיות מספקות לחוקרים חשיפה ודרך מהירה ליצירת קשר עם קהילות מחקר מרחבי העולם.

 

דרכים מסורתיות יותר לקידום המחקר, למרות שאתר זה אינו מתמקד בהן, ממשיכות להיות רלוונטיות:

  • ▪ הצגת המחקר שלך בכנסים

  • ▪ פרסום בכתב-עת יוקרתי או בספר

  • ▪ תחזוק עמוד פרופיל אישי מעודכן באתר המוסד האקדמי שלך

  • ▪ הנגשת המחקר שלך לקהלים מגוונים, כולל בכלי התקשורת והציבור הרחב. לרוב דרך המחלקה לפרסומים ודוברות  
      או באמצעות המיזם iBGU, בלוג חדשנות מידע וטכנולוגיה שמספקים תמיכה לחוקרים בנושא זה.

 

בנוסף, כיום יש אסטרטגיות שניתן ליישם על מנת להוסיף לדרכים מסורתיות אלו ולגרום למחקר שלך לבלוט בין אלפי המחקרים המתפרסמים מדי יום, ביניהן:

  • ▪ לשפר את החשיפה של המחקר שלך כדי שימצאו אותו בקלות ברשת האינטרנט

  • ▪ לבנות את הנוכחות שלך ברשת באמצעות הקמת פרופיל אקדמי מקצועי ותחזוקו באופן שוטף


 

עדיין לא השתכנעת?

​​​​​​​