​​​​​​השימוש בטכנולוגיה בהוראה באופן התומך במטרות ההוראה יכול להעשיר את הלמידה של הסטודנט/ית, אולם איתור הכלי הטכנולוגי המתאים למטרה והשימוש בו עשויים להיות מאתגרים למרצים/ות.

המטרה שלי היא לעזור לכם המרצים/ות למצוא דרכים יצירתיות ויעילות לשלב טכנולוגיה בשיעורים שלכם. אם אתם מעוניינים "להפוך" את הלמידה בכיתה שלכם, ו/או להתנסות בכלים טכנולוגים חדשים, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר.

במהלך השנה מתקיימים מפגשים וסדנאות המתמקדים בנושאים כמו: השימוש בטכנולוגיה לשם קידום למידה פעילה; הטכנולוגיה ככלי יעיל למודל הכיתה ההפוכה; שימוש מתקדם באתר המודל; מישחוק בכיתת הלימוד (מירוץ ויקיפדיה ,Kahoot), מציאות רבודה בהוראה וכדומה.
להשתתפות במפגש המתמקד באחד או יותר מהנושאים לעיל או לקביעת פגישה אישית, אתם מוזמנים להתקשר 
08-64-72116 , 08-6461165 או ליצור קשר בדואר אלקטרוני elearn@bgu.ac.il  , liny@bgu.ac.il

ד"ר יעל לין, היועצת הפדגוגית להוראה מתוקשבת.​​

כיתה הפוכה

הכיתה ההפוכה היא מודל ההופך את היוצרות מבחינת ההתנהלות בכיתה. במקום להאזין להרצאות או לשיעורים של המרצה, הסטודנטים צופים בביתם בקטעי וידאו קצרים בנושא הנלמד לפני בואם לכיתה. בכיתה עצמה, השיעורים מוקדשים לדיונים בנושא, לתרגול או לפרויקטים. המרצה משמש/ת מנחה למידה המסוגל/ת לעבוד עם התלמידים באופן אישי, להבהיר מטלות ולהציע עזרה נדרשת.


מאמרים וקישורים