$$News and Reports$$

21 דצמ' 2014
גן המילואים לשנת 2014 מטעם שר הביטחון' הוענק לאוניברסיטת בן-גוריון בנגב. שר הביטחון משה בוגי יעלון העניק את המגן היוקרתי לרקטור האוניברסיטה, פרופ' צבי הכהן, בטקס חגיגי שהתקיים ב-11 בדצמבר בנוכחות הרמטכ"ל בני גנץ ועוד נכבדים.
 
11-12-2014.jpg 
רקטור האוניברסיטה, פרופ' צבי הכהן, מקבל את 'מגן המילואים' מידי שר הביטחון משה בוגי יעלון
 
 
כ-1,800 סטודנטים מאוניברסיטת בן-גוריון גויסו לשירות מילואים במבצע "צוק איתן" בעיצומה של תקופת הבחינות בסוף סמסטר ב' תשע"ד. כשחזרו מן המבצע העניקה להם האוניברסיטה הטבות אקדמיות משמעותיות.
 
התחשבותה של האוניברסיטה בסטודנטים המגויסים זיכתה אותה במגן שר הביטחון לאוניברסיטה הידידותית ביותר למשרתי מילואים.

על הכרת התודה של מערכת הביטחון בישרה נשיאת האוניברסיטה פרופ' רבקה כרמי בטקס הענקת תוארי דוקטור לפילוסופיה לאות כבוד שהתקיים ב'יום בן-גוריון'. "בהזדמנות זו אני מבקשת להודות לסטודנטים ששירתו במילואים במשך תקופה ארוכה בקיץ האחרון", אמרה פרופ' כרמי. "תודתי נתונה גם לחברי הסגל האקדמי ולחברי הסגל המינהלי והטכני על כך שיצאו מגדרם כדי לסייע לסטודנטים שלנו, שרבים מהם סיכנו את חייהם למען כולנו".
 
יו"ר אגודת הסטודנטים אבי בן-הילל אמר: "אנחנו גאים בסטודנטים ובסטודנטיות שלנו ששירתו במילואים במבצע 'צוק איתן', ומודים להנהלת האוניברסיטה על תמיכתה".

אגודת הסטודנטים פועלת בשנים האחרונות לשיפור השירות הניתן לסטודנטים המשרתים במילואים במהלך לימודיהם לתואר. לפני כמה חודשים נפתח משרד מילואים ראשון מסוגו במוסדות האקדמיים בישראל, והוא פועל בכל ימות השבוע.
 
דיווח נרחב על האירועים שאורגנו למען הסטודנטים המילואימניקים יופיע בגיליון הקרוב של 'אבג', העיתון הרשמי של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב.
 
 
 
​​