$$News and Reports$$

18 אפר' 2014

save-the-date3_innovation-2014.PNGמה יכולה ענקית טכנולוגיה גלובלית לקבל מסטארט-אפ ישראלי? מה יכול סטארט-אפ לקבל מחברות בין-לאומיות?
אירוע החדשנות השנתי של מרכז בנג'יס ליזמות וניהול היי-טק בפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר ושל הפקולטה למדעי ההנדסה באוניברסיטה מתקיים השנה בסימן חדשנות ישראלית פוגשת עוצמה גלובלית.

באירוע ​נפגיש בין שני כוחות מניעים בזירת החדשנות – מצד אחד חברות גלובליות מובילות שיציגו את אסטרטגיית החדשנות שלהן ואת התחומים בהם הן מחפשות פתרונות חדשניים, ומצד שני חברות, יזמים, משקיעים וחוקרים מקומיים. בואו לגלות איך תוכלו אתם להשתלב בתמונה הגלובלית ובתהליכי חדשנות בין-לאומיים.

היכן מתקיים האירוע?
באוניברסיטת בן גוריון בנגב, במרכז החדשנות והידע, בנגב ההופך ללב סצנת ההיי-טק והיזמות הישראלית. כאן, באוניברסיטה שחרטה על דיגלה להוביל את הפיתוח הכלכלי והחברתי של הדרום, בצומת​ בין אקדמיה, טכנולוגיה ותעשייה, בשיתוף כוחות של מרכז בנג'יס ליזמות וניהול היי-טק, הפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר והפקולטה למדעי ההנדסה של אוניברסיטת בן גוריון. 

מה באירוע?
אירוע הפתיחה – בה יציגו החברות הגלובליות את תפיסות החדשנות שלהן – לאן הן הולכות וכיצד הן מתכוונות להגיע לשם.

יריד פרוייקטי הגמר בהנדסה ובניהול - 550 פרויקטים טכנולוגיים והנדסיים ופרויקטים לפיתוח כלכלי-חברתי של הנגב יוצגו באירוע על ידי הסטודנטים מסיימי שנה ד' בהנדסה ושנה ג' בניהול - היזמים שיעצבו את עתיד הנגב והמדינה.

יריד פרויקטי הגמר של הפקולטה למדעי ההנדסה והפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר באוניברסיטת בן-גוריון בנגב הוא אירוע יחיד במינו. יותר מ- 550 פרויקטים בכל תחומי ההנדסה, הטכנולוגיה, הניהול והפיתוח הכלכלי-חברתי של הנגב מוצגים על-ידי סטודנטים שנה ד’ מכל מחלקות ההנדסה וסטודנטים שנה ג' מהחלקה לניהול. חלק גדול מהפרויקטים מתבצע בשיתוף גורמים מהתעשייה ובהנחייתם ובהשתתפות נציגי חברות מהארץ ומחו”ל.
  

 

תערוכת החדשנות – עשרות פאנלים והרצאות של 25 דקות, סביב לרחבה המרכזית בה יוצבו דוכני החברות המשתתפות, מיצגים טכנולוגיים ומגוון עמדות של ארגוני תמיכה ביזמות. זו ההזדמנות שלכם לגלות על טכנולוגיות חדשות, להשתתף בדיונים, בפאנלים ובתחרויות, ליצור קשרים ולהציג בעצמכם בחדרי ההרצאות הפתוחות.


ההשתתפות באירוע אינה כרוכה בתשלום, אך דורשת רישום מראש.
​​innovation_2014_logo_pic.PNG