$$News and Reports$$

16 ספט' 2014
The National Academy of Inventors

אוניברסיטת בן-גוריון בנגב נענתה להזמנת האקדמיה הלאומית לממציאים (NAI) להפוך למוסד חבר. "אנו מוקירים את המוסד החדשני שלכם ואת החוקרים שבו ונלהבים לקבל את אוניברסיטת בן-גוריון בנגב כחברה ב-NAI", אומר פרופ' פול ר' סאנברג, נשיא NAI. 
 
ב-NAI חברים משבע מדינות ואוניברסיטת בן-גוריון בנגב תהיה המוסד הישראלי הראשון המצטרף לאקדמיה. "אנו שמחים לקבל את ההזמנה להצטרף ל-NAI. ההכרה בהישגים ובהמצאות שלנו תסייע לנו לחדש ולטפח עוד מחקר שימושי", אומרת נשיאת אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, פרופ' רבקה כרמי. אוניברסיטת בן-גוריון בנגב קיבלה את תעודת ההוקרה על מיקומה בין 100 האוניברסיטאות המובילות בעולם שקיבלו פטנטים שימושיים אמריקניים בשנת 2013.
 
חברי NAI רשאים להגיש מועמדות לתכנית העמיתים של NAI לשנת 2014. המעמד של עמית הארגון הוא אות לאיכות מקצועית גבוהה של הממציאים, ועדות לכך שהפגינו רוח חדשנות פורה בהמצאות יוצאות דופן, שלהן השפעה מורגשת על איכות החיים, על התפתחות כלכלית ועל רווחתה של החברה.
                          
האקדמיה הלאומית לממציאים היא ארגון שנמצא בתהליך צמיחה מהיר ומורכב מאוניברסיטאות אמריקניות ובינלאומיות וממוסדות מחקר ממשלתיים ולא-ממשלתיים, הכולל יותר מ-3,000 ממציאים ועמיתים מיותר מ-200 מוסדות. NAI נוסדה ב-2010 במטרה לעודד ממציאים בעלי פטנטים שהונפקו על-ידי משרד הפטנטים של ארה"ב, ובמטרה להגדיל את החשיפה של טכנולוגיה וחדשנות שמקורם באקדמיה, לחנך ולהדריך סטודנטים לחדשנות, ולתרגם את ההמצאות של חברי הארגון לטובתה של החברה.
​​