דלג לתוכן העמוד
אגף
תפעול
הירשמו ללימודים להרשמה

אודות טלפוניה ותקשורת

יחידת הטלפוניה מספקת שירותי טלפוניה קווית וסלולרית לכלל חברי הסגל באוניברסיטה ושלוחותיה. באוניברסיטה קיימות 7 מרכזות באתרים השונים (כולל שדה בוקר, קמפוס אילת ובי"ח סורוקה( הכוללות למעלה מ- 5000  שלוחות. השלוחות מקושרות ביניהן ונותנות שרותי תקשורת פנים, באמצעות חיוג מקוצר בין כל השלוחות ללא עלות .

 

באחריות היחידה:

לרכז תיקונים, התקנות והעתקות קווים.

לטפל במכשירים סלולאריים.

להפעיל  מערך של רשמי השיחות הממוחשב ולהפיק דו"חות

לבצע בדיקה ובקרה של חשבונות והתקשרויות עם ספקי התקשורת וחיוב סעיפי התקציב היחידתיים/ אישיים.

להפיק דו"חות חיוב יחידות חודשי - ליחידות האוניברסיטה ולחוקרים.


יחידת הטלפוניה מפעילה מוקד תקלות בקווי הטלפונים וקווי הפקס המטפל בתקלות טלפוניה. בעת תקלה במכשיר הטלפון  או בקו, משתמש הקצה יפנה למוקד התקלות באמצעות טופס מקוון "הודעה על תקלה" .


 * תקלות בטלפונים סלולאריים: נא ראו פרק בנושא סלולאריים.

* לרשות העובדים קיים ספר טלפונים פנימי באתר האינטרנט של האוניברסיטה, אגף תפעול.


 
המוקד פעיל בימים א'-ה'  בשעה 12:00 – 08:00
 בטלפון 61333 | פקס  72828

 

טלפון​

פקס​

דוא"ל

ממונה על שרותי הטלפונים - דורון מזוז

61267

72999

mazozd@bgu.ac.il

רכזת בקרה ודווח - חנה ליאני

79696

72999

lianny@bgu.ac.il

מוקד תקלות

61333

72828

מאוייש ע"י סטודנטים