דלג לתוכן העמוד
המחלקה
לחינוך
הירשמו ללימודים להרשמה

סיליבוסים תשע''ד תואר שני

  
אוטונומיה ומימוש עצמי
אפקטיביות של פרויקטים חינוכיים
ארגוני חינוך בפרספקטיבה ארגונית
בעיות קיומיות
האם עדיין צריך ללכת לביהס-אלטרנטיבות ללמידה מוסדית פורמלית בעידן הדיגיטלי
ההתפתחות מוסרית בקונטקסט חינוכי
היבטים ארגוניים של ביהס האפקטיבי
היבטים פסיכולוגיים בקבלת החלטות
השיח האישי והקבוצתי
התמודדות עם לקויות למידה
התמודדות עם קשיי התנהגות בגילאי בית הספר מודל
התערבות בעוצמה מתונה
התפתחות אוריינית
התפתחות קריירה
התפתחות תקינה ופתולוגית
ויסות עצמי ותודעה נטועה בגוף- סוגיות מחקריות
זהות אישית זהות ארגונית ומה שביניהם
חינוך ומגדר
חינוך לערכים בין יחיד לחברה
חינוך לערכים מבט ביקורתי
טיפול פסיכולוגי בילדים גישות דינמיות והומניסטיות
טכנולוגיות למידה
ייצוגים חזותיים בלמידה
כיצד אנו יודעים - פרספקטיבה פסיכולוגית
כיצד אנו לומדים, תיאוריות למידה ויישומן בהוראה ובעיצוב סביבות למידה
כלי הערכה ליועץ שנה א
כלי הערכה ליועץ שנה ב
כלכלת החינוך
למידה והוראה בתחומי דעת
מארגנים גראפיים ולמידה
1 - 30הבא