$$News and Reports$$

14 אוק' 2018

מי אנחנו ?

מיזם 'קמפוס ירוק' פועל באוניברסיטה בהובלת המועצה הירוקה במטרה לקדם פעילויות בנושא סביבה וקיימות בקמפוס ובסביבתו במישור האקדמי, הקהילתי, התפעולי והתרבותי. מיזם 'עושים רחוב' פועל תחת חסותה של אגודת הסטודנטים באוניברסיטת בן-גוריון ומקדם הקמה, פיתוח ותחזוקה של מגוון גינות ומוקדים עירוניים בשכונות הסטודנטיאליות בבאר שבע. לצד זאת, מקדם המיזם גם אירועים קהילתיים לאורך השנה במגוון המוקדים. יחדיו מבקשים 'קמפוס ירוק' ו'עושים רחוב' לעודד את הקשר בין האקדמיה לקהילה ולעודד יוזמות בקרב עובדי ותלמידי האוניברסיטה בתחום של מרחב ציבורי, מרחב קהילתי, איכות ושמירת הסביבה, חינוך סביבתי וקיימות.

מה הן מטרות הקול הקורא?

האוניברסיטה ואגודת הסטודנטים, באמצעות 'קמפוס ירוק' ו'עושים רחוב', פונים לציבור העובדים והסטודנטים בבקשה להציע רעיונות למיזם עירוני-חברתי-סביבתי ומציעים ליווי בתכנון המיזם ובהוצאתו אל הפועל תוך הקצאת מענק כספי של לא יותר מ-7,500 ש"ח שתכליתו מימוש המיזם.

המיזם יבוצע בקמפוס מרקוס של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב או באחד ממוקדי 'עושים רחוב' בעיר: גינת עוזיהו המלך, גינת אלכסנדר ינאי, גינת רוטנברג או גינת רינגלבלום.

למי מופנה הקול הקורא?
 
מוזמנים להשתתף ולהגיש הצעות כיחידים או כקבוצות: עובדים וסטודנטים באוניברסיטת בן-גוריון בנגב אשר עובדים/לומדים (במעמד "פעיל" ובעלי תעודת סטודנט תקפה) בשנת הלימודים התשע"ט.
'קמפוס ירוק' ו'עושים רחוב' מעודדים את מגישי ההצעות להיות שותפים מלאים ביישום הרעיון לאורך שנת הלימודים.
 
 
איך נענים לקול הקורא?
 
הצעות ורעיונות למיזם יש להגיש באמצעות הטופס המקוון המצורף בקישור עד לתאריך ה-17/11/2018.
 
 

 

פרטים מלאים בקישור הבא