$$News and Reports$$

05 פבר' 2017
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב בשיתוף קרן סטרייג' פרסמה לראשונה קול קורא לפרס שיינתן למדענים ישראליים עבור פרסום משמעותי בתחום מדעי הסביבה לשנת 2015. סכום הפרס: $5,000. זהו צעד נוסף של האוניברסיטה לקידום פעילויות והגדלת המודעות לנושאי קיימות ושמירה על הסביבה באמצעות מיזם קמפוס ירוק הפועל באוניברסיטה מזה שבע שנים.
greencampus.png


פרופ' ירון זיו, יו"ר קמפוס ירוק של האוניברסיטה מסביר: "אוניברסיטת בן-גוריון בנגב משקיעה משאבים לעידוד תלמידים וחוקרים, החל מעבודות גמר תיכוניות, דרך פרויקטים לתואר ראשון, עבודות מחקר לתארים שני ושלישי, וכלה במדעני סביבה מצטיינים. תודות לתרומתם של אלברטה והנרי סטרייג' לפרס החדש אנחנו רואים זכות גדולה להביע הערכה למדענים ישראליים על תרומתם למדעי הסביבה בארץ ובעולם.  הפרס ממחיש את מחויבותה של האוניברסיטה לשמירה על הסביבה על כל היבטיה."

אוניברסיטת בן-גוריון מובילה בין מוסדות ההשכלה הגבוהה בארץ בדירוג הבינ"ל של קמפוסים ירוקים עפ"י הדרוג של GreenMetric. במסגרת קמפוס ירוק מקדמת האוניברסיטה מיזמים ופרויקטים חברתיים וקהילתיים להעלאת המודעות ותחושת האחריות הסביבתית באוניברסיטה ובקהילות השונות בתוך העיר באר-שבע, ביישובי הנגב ובמדינה בכלל.  בנוסף, משמשת האוניברסיטה דוגמה בשימוש מופחת של משאבים ואנרגיה עידוד מחזור ושימוש חוזר של משאבים ויצירת תשתיות ידידותיות לסביבה.
 
יש להגיש מועמדות עד 28 בפברואר 2017הזוכים יוכרזו עד 23 במרץ 2017.
טקס הענקת הפרס יתקיים ב 18 במאי 2017.