דלג לתוכן העמוד
הפקולטה לניהול
ע"ש גילפורד גלייזר
הירשמו ללימודים להרשמה

השנה הזאת הולכת להיות שנת הקריירה שלך ...

השנה הזאת הולכת להיות שנת הקריירה שלך ... 
גם השנה - הפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר והמרכז לפיתוח קריירה בשיתוף מרכז לאודר לקידום התעסוקה בנגב, מציעות מגוון פעילויות לאורך כל השנה שיסייעו לכם לפתח את עתידכם המקצועי

 

במסגרת השנה יוצעו לכם פעילויות רבות ומגוונות
  • הרצאות אורח בנושאי ניהול קריירה
  • פגישות ייעוץ אישיות - בנות 3/4 שעה במרכז לפיתוח קריירה
  • סדנאות מעשיות אחת לחודש - בנושאים: לינקדאין, כתיבת קורות חיים וחיפוש עבודה, מיתוג אישי, הכנה לראיונות עבודה,הכנה למרכזי הערכה.
    (הסדנאות יערכו במספר מופעים בימים שונים לאורך החודש)
  • ימי זרקור מותאמים לתחומי הלימוד בפקולטה
  • חשיפה לעולם היזמות ופגישות ייעוץ ליזמים צעירים
  • פאנל בוגרים

 

פגישות ייעוץ והכוונה

 

הפקולטה לניהול על-שם גילפורד גלייזר והמרכז לפיתוח קריירה בדיקאנט הסטודנטים מציעים לכם שירות פרטני ואישי שיכין אתכם במעבר מעולם האקדמיה לעולם העבודה.
הנכם מוזמנים לפגישות אישיות בנות 3/4 שעה בהן תוכלו להתמקד בנושאים הבאים :
  • מעבר על קורות חיים והבלטת חוזקות
  • מציאת דרכים יצירתיות לחיפוש עבודה למועמדים ללא ניסיון בעולם עבודה דינמי
  • זיהוי מסלולי קריירה בדגש על מימוש הפוטנציאל האישי והתעסוקתי
הפגישות יתקיימו בבית הסטודנט, בנין 70, קומה 1, חדר 157-158
בימים א-ה בין השעות 9:00-13:00

הפגישות יתקיימו בתיאום מראש והרשמה באמצעות המייל career@bgu.ac.il
בפניה יש לציין שם מלא ומספר טלפון ליצירת קשר
 
יש להגיע עם קורות חיים מודפסים 
 

 

סדנאות מעשיות לאורך כל השנה

 

הנכם מוזמנים להשתתף בסדנאות המותאמות במיוחד עבורכם לקראת בניית קריירה,
כל סדנא תוצע בשלושה סבבים, בימים שונים במהלך סמסטר א'. 
כל סדנא תארך כשלוש שעות ותכלול עד 20 משתתפים.  ההשתתפות בסדנאות כרוכה ברישום מראש.

 

שימו לב
על מנת שהסדנאות יהיו מועילות, מספר המקומות בכל סדנה מצומם. אנא הקפידו על רישום לסדנה אחת בלבד, הגעה למועד אליו נרשמתם, ואנא בטלו עד 24 שעות לפני במידה ואינכם מתכוונים להגיע.אי הגעה, מונעת מסטודנטים אחרים להשתתף בסדנה.
רישום כפול או אי הגעה יחסמו את הסטודנט מלהשתתף בסדנאות בהמשך השנה, והרשמתו תבוטל לאלתר

 

 

סדנה מעשית בכתיבת קורות חיים וחיפוש עבודה
בהנחיית  טלי צור אריה  - יועצת קריירה והתמחויות. מרכזת את תחום ההתמחויות לסטודנטים במרכז לפיתוח קריירה באוניברסיטת בן גוריון. בעלת ניסיון בהשמה ובהנחיית קבוצות ויחידים בתחום הקריירה.
 
בסדנה  זו נלמד איך לכתוב קורות חיים אפקטיביים. מה מומלץ לרשום ומה עדיף להצניע, איך  לגרום למעסיק לקרוא את קורות החיים שלי, יתרונות וחסרונות של מכתב  מקדים.
בנוסף נעסוק בתהליך חיפוש עבודה. איך הופכים אותו לאפקטיבי וממוקד, מה דורש מאיתנו ניהול התהליך, איך יוצרים רשימת  אנשי קשר רלוונטיים, הכנת ממליצים.
 
להרשמה לסדנא יש לבחור את התאריך וללחוץ על הקישור
יום שני 14/11 11:00-14:00

הסדנה תתקיים בבניין 15

 

סדנה מעשית בנושא לינקדאין וחיפוש עבודה אפקטיבי
ההרצאה תועבר ע"י גברת יוליה ריינשמידט, מנכ"ל חברת Creativity Mentoring, מומחית לינקדאין, מרצה ומנחה סדנאות לינקדאין למחפשי עבודה. מנהלת קהילת משאבי האנוש הגדולה בישראל בלינקדאין.
 
הסדנה מיועדת לסטודנטים בתהליכי חיפוש עבודה, ומקנה  להם ידע יישומי וכלים מעשיים ב-3 נושאים:
1. בניית פרופיל מקצועי עם בולטות וייחודיות, ה"תופסת  את עינם" של המגייסים.
2. חשיפה להזדמנויות פרסום המשרות בלינקדאין.
3. בניית נטוורקינג חזק בעולם העבודה לתהליך בניית הקריירה.
 
דרישות הסדנה:
1. קובץ קורות חיים מעודכן.
2. תמונת פרופיל אישית ייצוגית (תמונת פנים ברורה, מבט  קדימה, מצומת על רקע חלק).
3. מייל וסיסמה איתה הסטודנט נרשם ללינקדאין (חובה להרשם  ולפתוח חשבון לפני הסדנה).
4. 1-2 רעיונות לגבי התפקיד הרצוי בתחום הלימוד.
5. רשות: לפטופ.
6. לא ניתן יהיה לעבוד על האפליקציה של לינקדאין במהלך הסדנה  על מכשירים ניידים.
 
להרשמה לסדנא יש לבחור את התאריך וללחוץ על הקישור

הסדנה תתקיים בכיתת מחשבים 07, בניין 15


 

סדנה מעשית בנושא הכנה לראיון עבודה
בהנחיית אורן הוברמן - פסיכולוג תעסוקתי מומחה. עובד כיועץ קריירה ומאבחן באחד ממכוני האבחון התעסוקתי הגדולים בארץ. במקביל עוסק בתחום פסיכולוגית הספורט. וטלי צור אריה - יועצת קריירה והתמחויות. מרכזת את תחום ההתמחויות לסטודנטים במרכז לפיתוח קריירה באוניברסיטת בן גוריון. בעלת ניסיון בהשמה ובהנחיית קבוצות ויחידים בתחום הקריירה.
 
סדנת ההכנה לראיון עבודה תספק למשתתפים כלים יישומיים להתנהלות אפקטיבית בראיון עבודה.
נדבר על חסמים בראיונות עבודה ודרכים להתגבר עליהם, הכנה לראיון עבודה, שפת גוף, הצגה עצמית, שאלות נפוצות, התמודדות עם שאלות קשות.
הסדנה תכלול התנסות מעשית.
 
להרשמה לסדנא יש לבחור את התאריך וללחוץ על הקישור
יום שלישי 22/11 11:00-14:00
יום שני 19/12 11:00-14:00
יום רביעי 28/12  11:00-14:00 

הסדנה תתקיים בבניין 15


 

סדנה מעשית בנושא הכנה למרכזי הערכה
בהנחיית אורן הוברמן - פסיכולוג תעסוקתי מומחה. עובד כיועץ קריירה ומאבחן באחד ממכוני האבחון התעסוקתי הגדולים בארץ. במקביל עוסק בתחום פסיכולוגית הספורט.

 
סדנת ההכנה למרכזי הערכה תספק  למשתתפים כלים יישומיים להתנהלות אפקטיבית במרכז הערכה.
הסדנה תעסוק בנושאים הבאים- מה כולל מרכז הערכה? איך להציג את עצמי? מה מותר ואסור במהלך פעילות
קבוצתית? איך להפחית חרדה מהכלי?
הסדנה תכלול התנסות מעשית בכלי הכוללת משוב.
 
להרשמה לסדנא יש לבחור את התאריך וללחוץ על הקישור
יום רביעי 30/11 11:00-14:00

הסדנה תתקיים בבניין 15

 

לא תתאפשר השתתפות בסדנאות ללא רישום, במקרה של ביטול נא להודיע מראש 

 

יזמים ?

 

תוציאו את הרעיונות העסקיים שלכם מהמגירה
מרכז בנג'יס ליזמות וניהול היי-טק של הפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר  יציע במהלך השנה שיחות יעוץ  פרטניות ללא תשלום לתלמידי הפקולטה בהן יינתן משוב ראשוני על הרעיון, יוצגו  משמעויות שונות בקידומו והכוונה למגוון רחב של שירותים המוצעים על ידי המרכז  וכוללים סדנאות, חיבור לגורמים שונים וכיו"ב.

המפגשים יתקיימו בתיאום מראש באמצעות המייל shavityo@bgu.ac.il
 
בנוסף, למתעניינים ביזמות, חדשנות וטכנולוגיה מציע המרכז הרצאות  רבות ומגוונות המועברות על ידי גורמים מובילים ומנוסים מתעשיית ההיי-טק ועולם  העסקים. לקבלת פרטים ורישום - http://www.meetup.com/Inno-Negev-Meetups
 
סטודנטים ובוגרים אשר פועלים להקמת מיזם (חברתי, עסקי או טכנולוגי)  או שהקימו מיזם מוזמנים להפנות בקשה לקבלת מקום פעילות ללא תשלום 24/7 במתחם  החדשנות של אוניברסיטת בן-גוריון BGU Innovation Labs  אותו מוביל מרכז בנג'יס וממוקם ב-WeWork באר שבע.  
 

 

 

סטודנטים יקרים,
אירועי הקריירה תוכנני עבורכם ובשבילכם, הנכם מוזמנים לקחת חלק ולהשתתף בסדנאות ובשירותים המוצעים לכם. 
הנכם מוזמנים לפנות אלי בכל שאלה
                                                         אתי וקס
                                                         ארגון הבוגרים ומרכז הקריירה
                                                         של הפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר 


​​​​​​