$$News and Reports$$

05 יול' 2017

​​​​​​​​​בתחום הניהול,​ מדורגת הפקולטה במקום 200-300, ובתחום המלונאות מדורגת במקום 42

המחלקה לניהול מלונאות ותיירות באוניברסיטת בן-גוריון בנגב היא המחלקה היחידה בא​רץ בתחומה שנכנסה ל"דירוג שנגחאי" (ARWU), דירוג אקדמי של אוניברסיטאות בעולם המתפרסם אחת לשנה ונחשב לאחד משני הדירוגים האקדמיים הבולטים ביותר. בתחום הניהול מדורגת הפקולטה במקום 200-300 ובתחום המלונאות מדורגת במקום 42 

 

פרופ' עודד לוונגרט, דיקן הפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר מציין: "דירוגן של הפקולטה לניהול והן של המחלקה לניהול מלונאות ותיירות בדירוג שנחאי מהווה עדות לאיכות המחקר של חברי סגל. ניתוח של שיטת חישוב המדד מלמד כי הצלחת הפקולטה מקורה בגורמים כמו שיתופי פעולה בין לאומיים ואיכות כתבי העת.

 

פרופ' יניב פוריה, ראש המחלקה לניהול מלונאות ותיירות בפקולטה לניהול, מדגיש כי את בוגרי המחלקה ניתן למצוא בשדרות הניהול בתעשיית, התיירות, המלונאות, הכנסים, והאירועים כמו גם ביזמויות שונות בתחומים אלה. 


המחלקה לניהול מלונאות ותיירות היא חלק מהפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, מאז היווסדה. המחלקה עומדת בחוד החנית של לימודי ניהול מלונאות ותיירות בישראל, והיא המחלקה היחידה בארץ המציעה תוארי BA, MA, ו- PhD. תכנית הלימודים הייחודית מנחילה ידע עדכני ורלוונטי עבור דור העתיד של מנהיגים בתעשיית המלונאות, התיירות, התעופה, ההסעדה ועוד. הלימודים מחדדים חשיבה אנליטית-עסקית, ומעניקים לסטודנטים מומחיות והכשרה בניהול, חדשנות ויזמות בתעשיית המלונאות והתיירות. מנהיגות, קיימות ואחריות חברתית עוברות כחוט השני בלימודי המחלקה. למחלקה מוניטין בין-לאומי בזכות הישגיהם המחקריים של חברי הסגל של המחלקה. המחלקה מדורגת בין 50 הטובות בעולם לפי דירוג שנחאי ARWU.


הפקולטה לניהול על שם גילפורד גלייזר באוניברסיטת בן-גוריון בנגב היא הפקולטה הדינמית ביותר בישראל, עם המגוון הרחב ביותר בארץ של תארים. בוגרי הפקולטה יוצאים עם ערך מוסף משמעותי במנהיגות ובאחריות חברתית, ב​חיבור לפרקטיקה ובהטבעת חותם על פתרון בעיות ניהוליות וחברתיות. תואר בפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר מקנה לסטודנטים יתרון תחרותי משמעותי בשוק העבודה. הכלים הנרכשים בתואר נותנים מענה לצורך ההולך וגובר במנהלים שהם גם מנהיגים ושהינם בעלי ראייה רחבה המביאה בשיקוליהם גם את החברה והסביבה.​